2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποιο είναι το καλύτερο plug-in SUV έως 50 χιλιάρικα
Το καλύτερο οικογενειακό SUV με καλώδιο είναι...
22.482 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2023)
Συγκρίνουμε όλα τα Plug-in hybrid οικογενειακά SUV και αξιολογούμε στη δοκιμή τους πόσο καλό είναι το καθένα σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και τις υπόλοιπες μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.
Μικρομεσαία SUV που «καίνε» ρεύμα και βενζίνη έως 50.000 ευρώ
Είναι το ενδιάμεσο «σκαλοπάτι» για όσους διστάζουν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Γιατί; Διότι συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα των δύο κόσμων. Τα Plug-in hybrid είναι μοντέλα με μεγάλη συνδυαστική ιπποδύναμη, ηλεκτρική αυτονομία 40-60 χλμ. για τις καθημερινές μετακινήσεις και ρεζερβουάρ βενζίνης για τα ταξίδια και τις μεγαλύτερες αποστάσεις.
ΟΚ, το κόστος τους είναι μεγαλύτερο συγκριτικά με τα συμβατικά (βενζίνης και υβριδικά) ή τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ακριβώς διότι έχουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα χρήσης και κτήσης. Μην ξεχνάμε πως καταγράφουν μεγάλες ταξινομήσεις ως εταιρικά, διότι λόγω εκπομπής ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. και με Λ.Τ.Π.Φ. έως 40.000 ευρώ απαλλάσσεσαι ως χρήστης τους από τον εταιρικό φόρο.
Το AutoΤρίτη Test Center βάζει όριο αγοράς τα 50.000 ευρώ και αξιολογεί 9 οικογενειακά SUV. Ποιο είναι το καλύτερο C-SUV με καλώδιο και έξτρα ρεζερβουάρ βενζίνης;
ΟΚ, το κόστος τους είναι μεγαλύτερο συγκριτικά με τα συμβατικά (βενζίνης και υβριδικά) ή τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ακριβώς διότι έχουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα χρήσης και κτήσης. Μην ξεχνάμε πως καταγράφουν μεγάλες ταξινομήσεις ως εταιρικά, διότι λόγω εκπομπής ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. και με Λ.Τ.Π.Φ. έως 40.000 ευρώ απαλλάσσεσαι ως χρήστης τους από τον εταιρικό φόρο.
Το AutoΤρίτη Test Center βάζει όριο αγοράς τα 50.000 ευρώ και αξιολογεί 9 οικογενειακά SUV. Ποιο είναι το καλύτερο C-SUV με καλώδιο και έξτρα ρεζερβουάρ βενζίνης;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αυτές τις μετρήσεις ξεχώρισε το AutoΤρίτη Test Center
- Κορυφαίο Plug-in υβριδικό έως 50.000 ευρώ είναι το Opel Grandland με τα 224 άλογα.
- Στην 2η θέση βρίσκεται το 4κίνητο Hyundai Tucson των 265 ίππων, 3ο είναι το Ford Kuga με τα 225 PS.
- Στην 9η και τελευταία θέση της λίστας βρίσκεται το Audi Q3 45 TFSI e S tronic των 245 ίππων.
- Την χαμηλότερη μέση πραγματική κατανάλωση με 2,9 λτ./100 χλμ. έχει το Opel Grandland. Μέχρι τα 135 χλμ./ώρα πηγαίνει αμιγώς ηλεκτρικά (40-45 χλμ.), ενώ κατόπιν αναλαμβάνει ο 1,6 PureTech βενζινοκινητήρας, ισχύος 180 ίππων και 300 Nm ροπής.
- Μέση κατανάλωση 3 λτ./100 χλμ. έχει το Ford Kuga, στο οποίο καταγράψαμε την μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, έως και 70 χλμ..
- Κατανάλωση 1,9 λτ./100 χλμ. έχει εντός πόλης το Citroen C5 Aircross PHEV, με την μπαταρία των 13,2 kWh, να φορτίζει σε Wallbox 7,4 kW σε λιγότερες από 2 ώρες και να χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 45 χιλιομέτρων σε αστική χρήση και τα 33 σε ανοιχτό δρόμο (με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα).
- Νο1 κατανάλωση σε ταξίδι έχει το Ford Kuga (3,9 λτ./100 χλμ.). Το υβριδικό του σύνολο έχει 4 προγράμματα λειτουργίας (EV Now, EV Charge, EV Later και EV Auto) για τα οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα ΕΔΩ.
- Στις τελευταίες θέσεις σε μέση κατανάλωση και κατανάλωση εντός πόλης βρίσκουμε τα 2 PHEV Jeep Compass και το Audi Q3, στα οποία η ηλεκτρική αυτονομία δύσκολα ξεπερνά τα 40 χλμ..
- Πραγματική συνδυαστική αυτονομία σχεδόν 800 χλμ. έχει το Opel Grandland, σε 2η και 3η θέση βρίσκονται τα Volkswagen Tiguan και CUPRA Formentor.
- Πιο ευρύχωρο PHEV οικογενειακό SUV έως 50 χιλιάρικα είναι το Ford Kuga, το οποίο χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμά του έχει «αέρα» για τα πόδια στα 19 εκ..
- Δεύτερο πιο άνετο μοντέλο της λίστας είναι το Hyundai Tucson με διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι στα 7,5 εκ..
- Στην 3η θέση ως προς την ευρυχωρία του βρίσκεται το Citroen C5 Aircross το οποίο έχει και το κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ (600 λτ.).
- Κορυφαία σε ασφάλεια σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center είναι τα CUPRA Formentor, Opel Grandland και Hyundai Tucson.
- Το Hyundai Tucson και τα 2 Jeep Compass είναι τα μοναδικά 4κίνητα της λίστας μας.
- «Κοκκάλωμα» αγωνιστικού έχει το Formentor (35,3 μ.) με αεριζόμενους δίσκους εμπρός (340 χλστ.) και αεριζόμενους δίσκους πίσω (310 χλστ.).
- Κάτω από τα 37 μέτρα φρενάρουν και τα Opel Grandland, Hyundai Tucson, Citroen C5 Aircross και το Jeep Compass των 240 ίππων.
- Σχεδόν 39 μέτρα χρειάζεται για να ακινητοποιηθεί το PHEV Audi Q3.
- Μόλις 3,04 δλ. θέλει το CUPRA Formentor VZ με τα 245 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων για προσπέραση 60-100 χλμ./ώρα.
Καλύτερο Plug-in υβριδικό το Opel Grandland, στο βάθρο Hyundai Tucson και Ford Kuga
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την βαθμολογία τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 1º | 5º | 2º | |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 4º | 2º | 3º | |
3º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 2º | 1º | 7º | |
4º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 5º | 5º | 1º | |
5º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 6º | 4º | 3º | |
6º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 3º | 3º | 9º | |
7º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 8º | 5º | 3º | |
8º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 7º | 5º | 8º | |
9º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 9º | 9º | 6º |
Κορυφαία μέση κατανάλωση έχει το Opel Grandland
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 2,9 |
2º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 3 |
3º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 3,3 |
4º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 3,6 |
5º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 4 |
6º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 4,1 |
7º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 4,3 |
8º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 5 |
9º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 5,3 |
Κατανάλωση στην πόλη 1,9 λτ./100 χλμ. έχει το Citroen C5 Aircross των 225 ίππων
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 1,9 |
2º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 2 |
3º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 2,2 |
4º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 2,8 |
5º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 3,5 |
6º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 3,5 |
7º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 3,5 |
8º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 3,8 |
9º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 3,9 |
Νο1 κατανάλωση σε ταξίδι έχει το Ford Kuga που έχει και την καλύτερη αυτονομία (έως 70 χλμ.)
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 3,9 |
2º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 5,5 |
3º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 5,7 |
4º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 6 |
5º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 6,3 |
6º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 6,5 |
7º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 6,9 |
8º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 7 |
9º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 7,5 |
Ποια η πραγματική αυτονομία των PHEV οικογενειακών SUV έως 50 χιλιάδες ευρώ;
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 782 |
2º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 692 |
3º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 667 |
4º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 643 |
5º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 618 |
6º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 493 |
7º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 483 |
8º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 417 |
9º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 378 |
Ford Kuga, Hyundai Tucson & Citroen C5 Aircross έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps |
3º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps |
4º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps |
5º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
6º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps |
7º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps |
8º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps |
9º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps |
Ποια 3 μικρομεσαία SUV έχουν πλάτος πίσω καμπίνας πάνω από 140 εκ.;
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 141,5 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 141,0 |
3º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 140,8 |
4º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 139,9 |
5º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 139,2 |
6º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 139,1 |
7º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 139,1 |
8º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 138,7 |
9º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 134,0 |
«Αέρα» για τα πόδια στα 19 εκ. έχει το Ford Kuga με το συρόμενο πίσω κάθισμα
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 19,0 |
2º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 18,8 |
3º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 18,2 |
4º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 18,0 |
5º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 17,5 |
6º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 16,2 |
7º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 14,0 |
8º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 14,0 |
9º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 12,2 |
Hyundai Tucson: Έχει διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι στα 7,5 εκ.
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 7,5 |
2º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 7,0 |
3º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 6,2 |
4º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 3,8 |
5º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 3,4 |
6º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 2,6 |
7º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 1,5 |
8º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 1,5 |
9º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 1,2 |
Κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ έχει το Citroen C5 Aircross (600 λτ.)
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Αφορά την εργοστασιακή μέτρηση του κατασκευαστή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 600 |
2º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 581 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 558 |
4º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 476 |
5º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 420 |
6º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 420 |
7º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 390 |
8º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 380 |
9º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 345 |
Ποια επαναφορτιζόμενα C-SUV προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια;
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps |
2º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps |
4º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps |
5º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps |
6º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps |
7º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps |
8º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
9º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα - Ποια είναι τα 3 PHEV οικογενειακά SUV με 4κίνηση;
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 9 |
2º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 9 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 9 |
4º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 9 |
5º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 9 |
6º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 9 |
7º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 9 |
8º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 9 |
9º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 8 |
«Κοκκάλωμα» αγωνιστικού στα 35,3 μ. έχει το CUPRA Formentor
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 35,3 |
2º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 36,2 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 36,4 |
4º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 36,7 |
5º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 36,9 |
6º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 37 |
7º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 37,3 |
8º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 37,4 |
9º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 38,9 |
Μόλις 3,04 δλ. χρειάζεται για το 60-100 χλμ./ώρα το Formentor των 245 ίππων
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 3,04 |
2º | VOLKSWAGEN TIGUAN eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | 3,28 |
3º | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | 3,34 |
4º | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | 3,63 |
5º | OPEL GRANDLAND HYBRID 224 PS 224ps | 4 |
6º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 265 PS PHEV 6AT 4WD 265ps | 4,08 |
7º | CITROEN C5 AIRCROSS Plug-in Hybrid 225 PS 225ps | 4,1 |
8º | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps | 4,27 |
9º | FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps | 4,3 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »