Τα καλύτερα και χειρότερα οικογενειακά SUV που υπάρχουν.
Τα καλύτερα και χειρότερα οικογενειακά SUV
Βαθμολογίες AutoΤρίτη: Ψάχνεις SUV και φυσικά θέλεις το καλύτερο για εσένα και την οικογένειά σου. Εδώ λοιπόν θα βρεις τα καλύτερα και τα χειρότερα οικογενειακά SUV, σύμφωνα με την αξιολόγηση - βαθμολογία του Test Center.
Τα καλύτερα και τα χειρότερα C-SUV σε 13 τομείς
Από τη στιγμή που είσαι διατεθειμένος να εκταμιεύσεις ένα σημαντικό ποσό, τότε θέλεις να λεφτά σου να πιάσουν τόπο και να αγοράσεις ένα μοντέλο που θα ευχαριστηθείς και δεν θα το μετανιώσεις.
Με δεδομένο λοιπόν πως τα περισσότερα οικογενειακά SUV έχουν κόστος που… ξεκινά από τα 30 χιλιάρικα, αξιολογούμε όλα τα C-SUV ως 40.000 ευρώ. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα καλύτερα και τα χειρότερα, με βάση τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε 13 τομείς που αφορούν στην ασφάλεια, την οικονομία και τους χώρους.
Το μοντέλο με την καλύτερη αξιολόγηση συνολικά είναι το Peugeot 3008 στην έκδοση με τον 1.500άρη diesel κινητήρα των 130 ίππων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αυτά είναι τα καλύτερα SUV
Το μοντέλο με την καλύτερη αξιολόγηση συνολικά είναι το Peugeot 3008 (κάντε κλίκ να δείτε τις δοκιμές του μοντέλου) στην έκδοση με τον 1.500άρη diesel κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο. Το γαλλικό μοντέλο αποδεικνύεται πολύ ισορροπημένο σε όλους τους τομείς, ενώ ξεχωρίζει στις μετρήσεις των χώρων έχοντας το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα. Τα ίδια χαρακτηριστικά φυσικά ισχύουν και για τη βενζινοκίνητη έκδοσή του, η οποία από τη μία προσπερνάει καλύτερα, αλλά από την άλλη καίει παραπάνω.
Δεύτερη καλύτερη αξιόλογη είναι αυτή της Alfa Romeo Tonale (εδώ οι δοκιμές της), στην ήπια υβριδική της έκδοση των 130 ίππων, η οποία και αρκετά οικονομική είναι και το κυριότερο έχει το ρεκόρ της κατηγορίας στο elk test.
Στις ψηλές θέσεις του πίνακα θα συναντήσουμε και τρία υβριδικά μοντέλα, το Honda HR-V με τους 131 ίππους, το Kia Niro με τα δέκα παραπάνω άλογα και το Toyota C-HR, στην ισχυρή έκδοση των 184 ίππων. Κοινό κα των τριών μοντέλων ότι είναι ότι φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις της κατανάλωσης (νο.1 το Honda HR-V), ενώ εξαιρετική είναι η επίδοση του C-HR που έρχεται δεύτερο στον τομέα της ασφάλειας.
Από εκεί και πέρα, το Ford Κuga είναι το καλύτερο σε χώρους συνολικά και έχει και το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, ενώ στις επιμέρους μετρήσεις χώρων, το πιο άνετο για ψηλούς επιβάτες είναι το Kia Sportage που χωράει άτομα ύψους έως 1,91 μ.. Το SUV της Kia έχει και τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας, ενώ είναι δεύτερο σε προσπέραση πίσω από ένα άλλο μοντέλο της Kia, το XCeed. Στο σύνολο πάντως του τομέα της ασφάλειας, κορυφαίο αναδεικνύεται το Skoda Karoq, με τον 1.500άρη τούρμπο κινητήρα 150 ίππων.
Και αυτά είναι τα χειρότερα SUV
Στον αντίποδα τώρα το μικρομεσαίο SUV με τη συνολικά χαμηλότερη αξιολόγηση, είναι το Fiat Tipo Cross, το οποίο συγκεντρώνει χαμηλή βαθμολογία σε όλους τους τομείς και ιδιαίτερα σε αυτόν των χώρων. Ακολουθείται από το βενζινοκίνητο Opel Grandland, το οποίο «πληρώνει» τις μη ανταγωνιστικές ρεπρίζ του και το 100-0 χλμ./ώρα.
Στα χειρότερα οικογενειακά SUV συγκαταλέγεται και το mild hybrid Suzuki S-Cross με τους 129 ίππους, το οποίο έχει χαμηλή επίδοση συνολικά τόσο στον τομέα των χώρων, όσο και σε αυτόν της ασφάλειας. Για τους ίδιους λογούς συνολικά χαμηλή αξιολόγηση έχει και το Dacia Duster, παρά την καλή του θέση στο κομμάτι της οικονομίας.
Κλείνοντας με τα μοντέλα που θα συναντήσουμε χαμηλά, θα δούμε το Cupra Formentor των 150 ίππων, λόγω υψηλότερης κατανάλωσης συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα, το Mazda CX-30 που βρίσκεται κάτω από το μέσο όρο και στους τρεις τομείς, καθώς και το ήπια υβριδικό Jeep Compass, το οποίο αν και έχει καλή κατανάλωση, υστερεί σε φρένα
Σε κάθε περίπτωση στους παρακάτω πίνακες μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά και στους 13 επιμέρους τομείς την ακριβή επίδοση κάθε μοντέλου.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 12º | 9º | 10º | |
2º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 7º | 26º | 4º | |
3º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 1º | 31º | 6º | |
4º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 19º | 9º | 11º | |
5º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 12º | 17º | 14º | |
6º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 34º | 6º | 5º | |
7º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 31º | 15º | 1º | |
8º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 3º | 14º | 30º | |
9º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 5º | 40º | 2º | |
10º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 12º | 4º | 35º | |
11º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 16º | 24º | 12º | |
12º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 9º | 27º | 16º | |
13º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 37º | 3º | 13º | |
14º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 4º | 23º | 27º | |
15º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 39º | 9º | 7º | |
16º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 40º | 8º | 7º | |
17º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 16º | 17º | 22º | |
18º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 16º | 9º | 33º | |
19º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 26º | 1º | 31º | |
20º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 10º | 24º | 25º | |
21º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 21º | 15º | 23º | |
22º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 22º | 19º | 19º | |
23º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 34º | 9º | 17º | |
24º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 31º | 20º | 9º | |
25º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 38º | 2º | 21º | |
26º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 26º | 22º | 14º | |
27º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 29º | 32º | 3º | |
28º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 29º | 6º | 29º | |
29º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 2º | 39º | 24º | |
30º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 36º | 4º | 32º | |
31º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 26º | 29º | 18º | |
32º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 7º | 33º | 37º | |
33º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 20º | 29º | 28º | |
34º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 33º | 20º | 25º | |
35º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 6º | 34º | 39º | |
36º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 15º | 34º | 36º | |
37º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 11º | 38º | 38º | |
38º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 23º | 27º | 40º | |
39º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 24º | 37º | 34º |
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 4,1 |
2º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 4,4 |
3º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 4,6 |
4º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 5,6 |
5º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 5,8 |
6º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 6,1 |
7º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 6,2 |
8º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 6,2 |
9º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 6,8 |
10º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 7 |
11º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,2 |
12º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 7,5 |
13º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 7,5 |
14º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 7,5 |
15º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 7,6 |
16º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,9 |
17º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 7,9 |
18º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 7,9 |
19º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 8 |
20º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8,1 |
21º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,2 |
22º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 8,3 |
23º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 8,5 |
24º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 8,7 |
25º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 8,9 |
26º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 8,9 |
27º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 8,9 |
28º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 9 |
29º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 9 |
30º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9,3 |
31º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9,3 |
32º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 9,4 |
33º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 9,5 |
34º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 9,5 |
35º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 9,6 |
36º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 9,7 |
37º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 9,9 |
38º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 10,6 |
39º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 10,7 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 3,5 |
2º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 4,2 |
3º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 4,5 |
4º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 5,2 |
5º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 5,5 |
6º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,9 |
7º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 6 |
8º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 6,7 |
9º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 7,5 |
10º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 7,7 |
11º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,7 |
12º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 7,9 |
13º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 8,1 |
14º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 8,1 |
15º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 8,1 |
16º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 8,3 |
17º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 8,5 |
18º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 8,5 |
19º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 8,6 |
20º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8,7 |
21º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 8,8 |
22º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,9 |
23º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 9,2 |
24º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 9,2 |
25º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9,5 |
26º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 9,5 |
27º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 9,7 |
28º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 9,7 |
29º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 9,8 |
30º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 10 |
31º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 10,1 |
32º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 10,2 |
33º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 10,2 |
34º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 10,4 |
35º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 10,5 |
36º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 10,7 |
37º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 10,8 |
38º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 11,5 |
39º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 11,7 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 5,1 |
2º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 5,5 |
3º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 5,5 |
4º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 5,8 |
5º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 6,3 |
6º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 6,5 |
7º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 6,7 |
8º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 6,7 |
9º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 6,8 |
10º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 6,8 |
11º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 7,2 |
12º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 7,2 |
13º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 7,3 |
14º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 7,4 |
15º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 7,4 |
16º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 7,5 |
17º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,5 |
18º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 7,8 |
19º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8 |
20º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 8 |
21º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,1 |
22º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8,2 |
23º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 8,3 |
24º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,3 |
25º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 8,5 |
26º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 8,5 |
27º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 8,5 |
28º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 8,5 |
29º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 8,6 |
30º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 8,6 |
31º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 8,6 |
32º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 8,7 |
33º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9 |
34º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9,1 |
35º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 9,3 |
36º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 9,3 |
37º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 9,5 |
38º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 10,1 |
39º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 10,2 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 1325 |
2º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 1282 |
3º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 1190 |
4º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 1082 |
5º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 1049 |
6º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 1019 |
7º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 1000 |
8º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 982 |
9º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 964 |
10º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 951 |
11º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 930 |
12º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 922 |
13º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 917 |
14º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 914 |
15º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 911 |
16º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 909 |
17º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 909 |
18º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 909 |
19º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 887 |
20º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 877 |
21º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 866 |
22º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 857 |
23º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 857 |
24º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 853 |
25º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 831 |
26º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 831 |
27º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 820 |
28º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 818 |
29º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 786 |
30º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 785 |
31º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 781 |
32º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 769 |
33º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 769 |
34º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 769 |
35º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 753 |
36º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 700 |
37º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 685 |
38º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 635 |
39º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 597 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps |
3º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps |
4º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps |
5º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps |
6º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
7º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps |
8º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps |
9º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
10º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps |
11º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps |
12º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps |
13º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps |
14º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps |
15º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps |
16º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps |
17º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps |
18º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps |
19º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps |
20º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
21º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps |
22º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
23º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps |
24º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps |
25º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps |
26º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps |
27º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps |
28º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps |
29º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps |
30º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps |
31º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps |
32º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps |
33º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
34º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps |
35º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps |
36º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
37º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps |
38º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps |
39º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 142,8 |
2º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 142,8 |
3º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 142,8 |
4º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 141,5 |
5º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 141,5 |
6º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 141,5 |
7º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 141,0 |
8º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 141,0 |
9º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 140,8 |
10º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 140,5 |
11º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 140,0 |
12º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 140,0 |
13º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 139,9 |
14º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 139,9 |
15º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 139,5 |
16º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 139,5 |
17º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 139,2 |
18º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 139,2 |
19º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 139,2 |
20º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 139,0 |
21º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 138,8 |
22º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 137,5 |
23º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 137,5 |
24º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 137,5 |
25º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 137,5 |
26º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 137,5 |
27º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 136,5 |
28º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 136,5 |
29º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 135,5 |
30º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 135,2 |
31º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 135,2 |
32º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 135,0 |
33º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 134,9 |
34º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 134,0 |
35º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 134,0 |
36º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 133,8 |
37º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 133,8 |
38º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 133,8 |
39º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 133,8 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 19,0 |
2º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 18,8 |
3º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 18,8 |
4º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 18,5 |
5º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 18,2 |
6º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 18,0 |
7º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 17,5 |
8º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 17,5 |
9º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 17,5 |
10º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 17,5 |
11º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 17,5 |
12º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 17,5 |
13º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 17,5 |
14º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 16,5 |
15º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 16,2 |
16º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 16,2 |
17º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 16,0 |
18º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 16,0 |
19º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 16,0 |
20º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 16,0 |
21º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 15,5 |
22º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 15,5 |
23º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 15,5 |
24º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 15,5 |
25º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 14,6 |
26º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 14,2 |
27º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 14,0 |
28º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 13,8 |
29º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 13,8 |
30º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 13,8 |
31º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 13,8 |
32º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 13,2 |
33º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 13,0 |
34º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 12,6 |
35º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 12,6 |
36º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 12,6 |
37º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 12,6 |
38º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 12,2 |
39º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 12,2 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8,1 |
2º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 8,1 |
3º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 7,5 |
4º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 7,5 |
5º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 7,0 |
6º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 7,0 |
7º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 6,5 |
8º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 6,2 |
9º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 5,5 |
10º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 5,5 |
11º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 5,5 |
12º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 5,5 |
13º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 5,0 |
14º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 5,0 |
15º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 4,8 |
16º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 4,8 |
17º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 4,5 |
18º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 4,5 |
19º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 4,5 |
20º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 4,5 |
21º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 4,5 |
22º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 3,8 |
23º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 3,8 |
24º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 3,4 |
25º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 3,4 |
26º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 3,2 |
27º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 2,9 |
28º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 2,8 |
29º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 2,8 |
30º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 2,6 |
31º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 2,6 |
32º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 2,6 |
33º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 2,5 |
34º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 2,5 |
35º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 2,5 |
36º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 2,1 |
37º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 2,1 |
38º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 1,5 |
39º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 1,5 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 645 |
2º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 615 |
3º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 615 |
4º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 580 |
5º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 580 |
6º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 577 |
7º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 562 |
8º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 562 |
9º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 540 |
10º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 530 |
11º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 521 |
12º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 521 |
13º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 520 |
14º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 520 |
15º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 520 |
16º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 514 |
17º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 514 |
18º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 513 |
19º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 504 |
20º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 504 |
21º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 500 |
22º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 480 |
23º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 452 |
24º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 451 |
25º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 450 |
26º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 450 |
27º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 445 |
28º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 445 |
29º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 440 |
30º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 430 |
31º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 430 |
32º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 430 |
33º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 424 |
34º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 380 |
35º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 380 |
36º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 380 |
37º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 377 |
38º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 358 |
39º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 335 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps |
2º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps |
3º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps |
4º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps |
5º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
6º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps |
7º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
8º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps |
9º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
10º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps |
11º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps |
12º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps |
13º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps |
14º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps |
15º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
16º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps |
17º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps |
18º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps |
19º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps |
20º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps |
21º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps |
22º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps |
23º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps |
24º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps |
25º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps |
26º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps |
27º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps |
28º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps |
29º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps |
30º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps |
31º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps |
32º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps |
33º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
34º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps |
35º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps |
36º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
37º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps |
38º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps |
39º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 10 |
2º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 10 |
3º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 10 |
4º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 9 |
5º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 9 |
6º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 9 |
7º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 9 |
8º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 9 |
9º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9 |
10º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 9 |
11º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 9 |
12º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 9 |
13º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 9 |
14º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 9 |
15º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 9 |
16º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 9 |
17º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 9 |
18º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 9 |
19º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 9 |
20º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 9 |
21º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 9 |
22º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9 |
23º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 9 |
24º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 8 |
25º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 8 |
26º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 8 |
27º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8 |
28º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 8 |
29º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 8 |
30º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 8 |
31º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 8 |
32º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 8 |
33º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 8 |
34º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 8 |
35º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 8 |
36º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 8 |
37º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 8 |
38º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8 |
39º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 8 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 33,9 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 34,4 |
3º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 35,1 |
4º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 35,1 |
5º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 35,5 |
6º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 35,7 |
7º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 35,9 |
8º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 36 |
9º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 36,2 |
10º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 36,3 |
11º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 36,4 |
12º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 36,4 |
13º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 36,5 |
14º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 36,6 |
15º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 36,6 |
16º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 36,7 |
17º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 36,8 |
18º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 37 |
19º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 37,1 |
20º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 37,1 |
21º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 37,2 |
22º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 37,3 |
23º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 37,3 |
24º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 37,3 |
25º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 37,4 |
26º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 37,7 |
27º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 37,8 |
28º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 37,9 |
29º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 38 |
30º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 38,1 |
31º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 38,1 |
32º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 38,3 |
33º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 38,4 |
34º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 38,6 |
35º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 38,7 |
36º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 38,9 |
37º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 39 |
38º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 39,4 |
39º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 39,6 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 4,54 |
2º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 4,63 |
3º | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 4,7 |
4º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 4,78 |
5º | SKODA KAROQ 1.5 TSI ACT 150 PS 4x2 DSG7 150ps | 4,8 |
6º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 4,8 |
7º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | 4,89 |
8º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 5,14 |
9º | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | 5,16 |
10º | NISSAN QASHQAI 1.3 158 X-TRONIC 158ps | 5,17 |
11º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 5,29 |
12º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 5,4 |
13º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 5,49 |
14º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 5,5 |
15º | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 5,52 |
16º | CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps | 5,69 |
17º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 5,78 |
18º | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,8 |
19º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 6,1 |
20º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 6,1 |
21º | PEUGEOT 3008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 6,21 |
22º | CITROEN C5 AIRCROSS 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 6,5 |
23º | VOLVO XC40 T2 1.5 129HP 129ps | 6,5 |
24º | OPEL GRANDLAND 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | 6,6 |
25º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 6,64 |
26º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 180 PS 48V Hybrid 180ps | 6,81 |
27º | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 7,02 |
28º | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps | 7,09 |
29º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,12 |
30º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,32 |
31º | KIA SPORTAGE 1.6T 150 PS iMT 2WD 48V 150ps | 7,4 |
32º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 7,5 |
33º | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 7,59 |
34º | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 7,8 |
35º | OPEL GRANDLAND 1.2 T 130 PS 130ps | 8,1 |
36º | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,32 |
37º | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | 9,05 |
38º | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps | 9,14 |
39º | DACIA DUSTER 1.5 BlueDCI 115 4x2 115ps | 9,79 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »