AutoΤρίτη Test Center: Πόσο καλό είναι το Hyundai i20;
Αξιολογούμε όλα τα mild hybrid και turbo βενζίνης μοντέλα της κατηγορίας των μικρών μοντέλων πόλης με χειροκίνητο κιβώτιο. Σε ποια θέση βρίσκονται οι εκδόσεις του Hyundai i20; Το AutoΤρίτη Test Center δίνει απαντήσεις σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στους τομείς των επιδόσεων, της κατανάλωσης και της ασφάλειας.
Πώς τα πάει το Hyundai i20 απέναντι στους ανταγωνιστές του;
Τα μικρά αυτοκίνητα συνεχίζουν να αποτελούν πόλο έλξης για τους Έλληνες αγοραστές, αφού τα αυτοκίνητα αυτά μπορούν να καλύψουν πλήρως τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας και να κινηθούν με ευκολία τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι. Ένα από τα πιο δημοφιλή μικρά της ελληνικής αγοράς είναι το Hyundai i20, το οποίο προσφέρεται σε αμιγώς βενζινοκίνητες και mild hybrid επιλογές και έχει κερδίσει τις καρδιές των Ελλήνων καταναλωτών. Χαρακτηριστικό είναι πως το Hyundai i20 ήταν το 8ο πιο δημοφιλές μοντέλο στην χώρα μας το 2022 ανεξαρτήτως κατηγορίας, ενώ και το 2023 συνεχίζει να έχει θετική πορεία (βρίσκεται 9ο στην γενική και 5ο πιο επιτυχημένο μικρό).
Στις επόμενες γραμμές θα αντιπαραβάλλουμε το Hyundai i20 με άλλα 16 μοντέλα της ίδιας κατηγορίας. Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την επίδοσή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε άλλωστε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό για να υπολογίσουμε την τελική βαθμολογία.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 8º | 1º | 9º | |
2º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 7º | 11º | 2º | |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 14º | 3º | 3º | |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 12º | 3º | 7º | |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 12º | 5º | 5º | |
6º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 8º | 10º | 4º | |
7º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 3º | 9º | 12º | |
8º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 5º | 15º | 5º | |
9º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 11º | 7º | 7º | |
10º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 16º | 1º | 11º | |
11º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 5º | 14º | 10º | |
12º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 17º | 12º | 1º | |
13º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 1º | 12º | 17º | |
14º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 8º | 8º | 16º | |
15º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 3º | 16º | 14º | |
16º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 15º | 5º | 13º | |
17º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 2º | 17º | 15º |
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5,3 |
2º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 5,9 |
3º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 6,3 |
4º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,3 |
5º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 6,6 |
6º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 6,6 |
7º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 6,7 |
8º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 6,9 |
9º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 6,9 |
10º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 6,9 |
11º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 7 |
12º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 7,2 |
13º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 7,2 |
14º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 7,5 |
15º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 7,8 |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 8 |
17º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 8,3 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5,6 |
2º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 6,3 |
3º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 6,6 |
4º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,9 |
5º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 7,1 |
6º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 7,1 |
7º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 7,2 |
8º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 7,4 |
9º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 7,4 |
10º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 7,5 |
11º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 7,5 |
12º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 7,7 |
13º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 7,8 |
14º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 8 |
15º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 8,6 |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 8,6 |
17º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 9,2 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5 |
2º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 5,5 |
3º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 5,8 |
4º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 6 |
5º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 6,1 |
6º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 6,2 |
7º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 6,2 |
8º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 6,2 |
9º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 6,3 |
10º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 6,5 |
11º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 6,5 |
12º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 6,7 |
13º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 6,8 |
14º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 6,8 |
15º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 7,4 |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 7,5 |
17º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 7,5 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 1154 |
2º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 1048 |
3º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 954 |
4º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 954 |
5º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 925 |
6º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 917 |
7º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 870 |
8º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 863 |
9º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 851 |
10º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 840 |
11º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 816 |
12º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 800 |
13º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 784 |
14º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 771 |
15º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 769 |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 741 |
17º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 727 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps |
2º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps |
7º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps |
8º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps |
9º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps |
10º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps |
11º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps |
12º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps |
13º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps |
14º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps |
15º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps |
16º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps |
17º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 136,6 |
2º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 136,6 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 136,6 |
4º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 136,6 |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 135,7 |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 135,7 |
7º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 135,0 |
8º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 133,2 |
9º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 133,2 |
10º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 133,0 |
11º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 131,1 |
12º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 131,0 |
13º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 128,0 |
14º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 128,0 |
15º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 127,5 |
16º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 126,5 |
17º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 123,0 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 13,8 |
2º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 13,8 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 13,8 |
4º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 13,8 |
5º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 13,0 |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 12,5 |
7º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 12,5 |
8º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 12,0 |
9º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 11,8 |
10º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 10,7 |
11º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 10,7 |
12º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 10,2 |
13º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 9,6 |
14º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 9,6 |
15º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 8,6 |
16º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 8,2 |
17º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,5 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 4,2 |
2º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 4,2 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 4,2 |
4º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 4,2 |
5º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 4,2 |
6º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 3,7 |
7º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 3,7 |
8º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 2,8 |
9º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 2,8 |
10º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 2,8 |
11º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 2,3 |
12º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 2,2 |
13º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 2,2 |
14º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 2,1 |
15º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 2,1 |
16º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 1,8 |
17º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 1,8 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 391 |
2º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 380 |
3º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 355 |
4º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 355 |
5º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 352 |
6º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 352 |
7º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 351 |
8º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 311 |
9º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 309 |
10º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 309 |
11º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 300 |
12º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 286 |
13º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 265 |
14º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 265 |
15º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 262 |
16º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 262 |
17º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 250 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps |
2º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
4º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps |
5º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps |
7º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps |
8º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps |
9º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps |
10º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps |
11º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps |
12º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps |
13º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps |
14º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps |
15º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
16º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps |
17º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 10 |
2º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 10 |
3º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 9 |
4º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 9 |
5º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 9 |
6º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 9 |
7º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 9 |
8º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 9 |
9º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 9 |
10º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 9 |
11º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 9 |
12º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 9 |
13º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 9 |
14º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 9 |
15º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 8 |
16º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 8 |
17º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 7 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 36 |
2º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 36,4 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 36,5 |
4º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 36,9 |
5º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 36,9 |
6º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 37,1 |
7º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 37,1 |
8º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 37,3 |
9º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 37,5 |
10º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 37,8 |
11º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 38 |
12º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 38,1 |
13º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 38,1 |
14º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 38,4 |
15º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 39,4 |
16º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 39,6 |
17º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 42,1 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 6,71 |
2º | OPEL CORSA 1.2 T 100 PS 100ps | 7,13 |
3º | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 7,2 |
4º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 7,22 |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 7,32 |
6º | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100 100ps | 7,38 |
7º | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 8,56 |
8º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 8,63 |
9º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 9,03 |
10º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 9,1 |
11º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 9,17 |
12º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95 PS FL 95ps | 9,48 |
13º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 9,66 |
14º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 12,7 |
15º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 13,21 |
16º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 13,25 |
17º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 13,96 |