Πριν το 2020 η Ford δεν είχε πουλήσει κανένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Τώρα, μέχρι το 2030, θα έχει αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα μοντέλων στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας 9 νέα αυτοκίνητα μέχρι το 2024! Ποια νέα Ford περιμένουμε την τρέχουσα 10ετία;
Παρουσιάστηκε στα τέλη του 2020, οι παραγγελίες της ξεκίνησαν την αμέσως επόμενη χρονιά. Η Ford Mustang Mach-E είναι ένα συμβολικό μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας, καθώς αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τη φίρμα. Και τώρα τι περιμένουμε;
Επενδύοντας περισσότερο από 50 δις αμερικανικά δολάρια, 20 περισσότερα από όσα είχαν προαναγγελθεί, η Ford ετοιμάζεται για... επιδρομή. Με στόχο να πετύχει ουδετερότητα εκπομπής αέριων ρύπων ως το 2050, θα διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρική ευρωπαϊκή γκάμα ως το 2030. Συνολικά, ως το 2024, αναμένουμε εννέα μοντέλα, επιβατικά και επαγγελματικά, με την Ford να αξιοποιεί την συνεργασία της με την Volkswagen για να ενισχύσει τον στόλο της. Ακόμη περισσότερα θα έρθουν μέχρι το 2030. Για ποια από αυτά τα επιβατικά μοντέλα έχουμε περισσότερες πληροφορίες;
Ξεχωρίζει στην καμπίνα Explorer η 15άρα οθόνη αφής που μπορεί και «γλιστρά» από την κατακόρυφη θέση, έως και 30 μοίρες.
Ford Explorer: Με πολλές... πρωτιές και έως 340 άλογα
Έχει παρουσιαστεί ήδη, μάθαμε πολλά πράγματα, αλλά θα το δούμε από κοντά το 2024. Το Ford Explorer φέρνει και αυτό μπόλικους συμβολισμούς μετά τα επίσημα αποκαλυπτήριά του. Εκτός από το προφανές, την «βαριά» ονομασία του, το Explorer έχει special ρόλο στην πολιτική της εταιρείες στην Ευρώπη. Δεν έχει εκδόσεις βενζίνης, παρά είναι το πρώτο EV της που θα κατασκευαστεί στην Γηραιά Ήπειρο, στην οποία εξάλλου και θα διατίθεται αποκλειστικά. Τι ξέρουμε για το SUV Ford Explorer; Μπορεί να παραγγελθεί από τα τέλη του τρέχοντος έτους, με αναμενόμενη τιμή κάτω από 45.000 ευρώ, αλλά στην Ελλάδα θα το δούμε από το 2024. Σε επίπεδο κινητήρων, προσφέρεται με 3 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Οι πρώτες δύο επιλογές έχουν την κίνηση στους πίσω τροχούς με την απόδοση να ορίζεται στους 170 ή 286 ίππους, ενώ η πιο ισχυρή τετρακίνητη πρόταση «βγάζει» 340 ίππους.
Σχετικά με την αυτονομία του, δεν υπάρχουν αναλυτικά οι τεχνικές προδιαγραφές και οι επιλογές χωρητικότητας μπαταρίας. Εκείνο που έχουμε στα χέρια μας είναι πως θα φορτίζει από 10-80% σε 25 λεπτά. Αν λάβουμε υπόψη ότι το Ford Explorer είναι «χτισμένο» στο πάτωμα του ID.4, δεν αποκλείεται να έχουμε δύο εκδόσεις μπαταριών στις 82 και 62 κιλοβατώρες (έως 520 χλμ. η εργοστασιακή αυτονομία του ID.4 αναλόγως και της έκδοσης).