Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Puma και Volkswagen T-Roc
37.150 Επισκέψεις στο άρθρο (3/5/2023)
4 Φωτογραφίες »
Ο 1,0 EcoΒoost των 125 ίππων έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και καλό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές από τα +50 Nm ροπής της ήπια υβριδικής τεχνολογίας των 48V.
Ford Puma Vs Volkswagen T-Roc: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Γρήγορο (+15 PS) & οικονομικό (mild hybrid 48V) το Puma
Κατά τι καλύτερες επιδόσεις και πιο χαμηλή κατανάλωση μετρήσαμε στο Ford Puma με τα 125 άλογα. Ο συνδυασμός των +15 ίππων και mild hybrid τεχνολογίας 48V κάνει την διαφορά και βοηθά τον 1,0 EcoBoost στην πιο εύρυθμη λειτουργία του. Συν τοις άλλοις, εξασφαλίζει και ελεύθερη διέλευση στον «πράσινο» Δακτύλιο.
Πώς «δουλεύει» αυτή η ήπια υβριδική τεχνολογία της Ford; Σε χαμηλές στροφές, επωφελείται από bonus 50 Nm ροπής, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boostάρισμα. Στην πράξη, αυτό απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων, για αυτό και αφενός έχει συγκρατημένη κατανάλωση (κορυφαία μέτρηση στον ανταγωνισμό τα 4 λτ./100 χλμ. ταξιδιού), αφετέρου οι επιδόσεις είναι επαρκείς.
Γύρω στα 7 λτ. κυμαίνεται η κατανάλωση του VW T-Roc με τα 110 άλογα. Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI δεν ακούγεται καθόλου και δεν ενοχλεί με την χροιά του, κάτι που επιβεβαίωσε και το ντεσιμπελόμετρό μας (68,7 db στα 120 χλμ./ώρα).
Πώς «δουλεύει» αυτή η ήπια υβριδική τεχνολογία της Ford; Σε χαμηλές στροφές, επωφελείται από bonus 50 Nm ροπής, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boostάρισμα. Στην πράξη, αυτό απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων, για αυτό και αφενός έχει συγκρατημένη κατανάλωση (κορυφαία μέτρηση στον ανταγωνισμό τα 4 λτ./100 χλμ. ταξιδιού), αφετέρου οι επιδόσεις είναι επαρκείς.
Γύρω στα 7 λτ. κυμαίνεται η κατανάλωση του VW T-Roc με τα 110 άλογα. Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI δεν ακούγεται καθόλου και δεν ενοχλεί με την χροιά του, κάτι που επιβεβαίωσε και το ντεσιμπελόμετρό μας (68,7 db στα 120 χλμ./ώρα).
Χώροι: Νο1 στην κατηγορία το T-Roc, πορτ-μπαγκάζ... άλλης κατηγορίας για το Puma
Το Volkswagen T-Roc είναι το πιο ευρύχωρο SUV πόλης σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center. Όλες οι μετρήσεις του (πορτ-μπαγκάζ, «αέρας» για πόδια και κεφάλι, πλάτος πίσω καμπίνας) συγκαταλέγονται στις καλύτερες για το segment. Κορυφαίος στην κατηγορία και ευθέως ανταγωνιστικός σε μεγαλύτερες κατασκευές είναι όμως και ο χώρος αποσκευών του Ford Puma. Στον κυρίως χώρο των 456 λτ. προστίθεται ένας κρυφός, βαθύς δεύτερος χώρος 80 λτ., το περίφημο MegaBox, με τάπα αποστράγγισης στο κάτω μέρος για να μπορεί να πλυθεί με λάστιχο.
4 Φωτογραφίες »
Ο 1.000άρης TSI αυτός συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο αραιής σχετικά κλιμάκωσης, ενώ στην πράξη οι επιδόσεις κρίνονται πολύ καλές δεδομένων των 110 ίππων που αποδίδει το σύνολο.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Volkswagen T-Roc | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 8 | 2 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | TITANIUM | LIFE | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | GOODYEAR | FALKEN | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 215 | 215 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,09 | 10,9 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 36,9 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,1 | 17,7 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 132,1 | 127,8 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,19 | 7,7 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,6 | 10,9 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 66,5 | 67,7 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 69,1 | 68,7 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 9,2 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
4 | 5,8 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 7,1 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
1050 | 862 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,3 | 1,37 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,37 | 1,42 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 11,2 | 11,4 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 3,1 | 6 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
536 | 445 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
18 | 22 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
73,5 | 72,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
99,5 | 101,5 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
99,5 | 124 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
725 | 790 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
400/505 | 620 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
205 | 202 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
105,5 | 119 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Ford Puma Vs Volkswagen T-Roc |
Σελίδα 3 | Ford Puma Vs Volkswagen T-Roc: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Ford Puma Vs Volkswagen T-Roc: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Ford Puma Vs Volkswagen T-Roc: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |