ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το καλό «πάντρεμα» των 130 ίππων του 1,2 PureTech με το άμεσο στις αλλαγές ταχυτήτων EAT8 κιβώτιο χαρίζει καλύτερες επιδόσεις στο SUVάκι της Opel.
4 Φωτογραφίες »

Το καλό «πάντρεμα» των 130 ίππων του 1,2 PureTech με το άμεσο στις αλλαγές ταχυτήτων EAT8 κιβώτιο χαρίζει καλύτερες επιδόσεις στο SUVάκι της Opel.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Renault Captur και Opel Mokka

19.463 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2024)

Renault Captur Vs Opel Mokka: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρες - Κατανάλωση - Επιδόσεις: Τι πρέπει να ξέρω για τα Mokka και Captur;

Αναφέραμε τα... πορίσματα από τις μετρήσεις κατανάλωσης και επιδόσεων, πάμε να πούμε δύο κουβέντες παραπάνω για τα turbo μηχανικά σύνολα των Mokka και Captur. Στο μικρό SUV της Opel, αρχικά, ο 1.200άρης PureTech είναι γνωστός στον μεγάλο Όμιλο Stellantis. Ξεκινά δυνατός από τις χαμηλές στροφές ελέω των 230 Nm ροπής και παραμένει έτσι σε μεγάλο φάσμα στροφών χωρίς να κομπιάζει ακόμα και στις 5.000 σ.α.λ.. Το τίμημα της απουσίας κάποιας υβριδικής τεχνολογίας, όμως, είναι η... τσέπη μας (μέση κατανάλωση 8,2 λτ./100 χλμ.).
 
Σπιρτόζικο σύνολο έχει και το Renault Captur, με μπόλικη ροπή σε μεσαίο φάσμα στροφών (260 Nm στις 3.500 σ.α.λ.). Όπως και με το Mokka, έτσι και με το Renault έχεις καλές επιδόσεις, ενώ δεν θα πεις κακή μία κατανάλωση στα 7,2 λίτρα για ένα αυτοκίνητο 140 ίππων με αυτόματο κιβώτιο. Αυτό μετρήσαμε πατώντας τον διακόπτη ECO, αποδεχόμενοι φυσικά την πιο μέτρια απόκριση του 1,33 turbo κινητήρα. Καλό «όπλο» για όποιον θέλει να κινείται στο κέντρο είναι η απαλλαγή από τον Πράσινο Δακτύλιο λόγω ήπια υβριδικής τεχνολογίας.
 

Μάρκα/Μοντέλο Renault Captur Opel Mokka
Εγγύηση (χρόνια) 5 5
Έκδοση εξοπλισμού TECHNO ELEGANCE
Τιμή    
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα CONTINENTAL MICHELIN
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση 215 215
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,11 9,79
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 38,1 36,9
0-400 μέτρα (δλ.) 16,81 17,1
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) 135,9 132,7
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,05 5,36
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 7,4 7,1
Θόρυβος στα 100 (db) 67,5 67,1
Θόρυβος στα 120 (db) 70,2 68,9
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 8,1 9,3
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
5,5 5,8
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,2 8,2
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
873 759
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,33 1,32
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,37 1,36
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 15,5 15,5
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 3,5 3,8
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
422 350
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
22 18
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
73,5 70
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
102 102
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
102 102
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
680/840 720
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
400/620 540
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
206 200,5
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
105,9 108

Σελίδα 2Super Συγκριτικό: Renault Captur Vs Opel Mokka
Σελίδα 3Renault Captur Vs Opel Mokka: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;
Σελίδα 4Renault Captur Vs Opel Mokka: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ
Σελίδα 5Συγκριτικό Renault Captur Vs Opel Mokka: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS