ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποιος κινητήρας του Peugeot 2008 είναι ο καλύτερος;

 Σχολιάστε 
67.138 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2024)
Ποιος κινητήρας του Peugeot 2008 είναι ο καλύτερος;

- Σε diesel έχει την καλύτερη τιμή (27.100 ευρώ), κατανάλωση και απόδοση στην κατηγορία
- Η έκδοση βενζίνης με τα 100 άλογα έπεσε 2.000 ευρώ (από 24.100), αξίζει να την δεις
- Είναι διαθέσιμο και σε βενζίνη με 130 άλογα και με πλούσιο εξοπλισμό
- Το E-2008 έχει τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία του με επίδοση 34,6 μέτρα (στο 100-0)

Σε diesel έχει την καλύτερη τιμή (27.100 ευρώ), κατανάλωση και απόδοση στην κατηγορία

Το Peugeot 2008 είναι αυτή την στιγμή διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στην ανανεωμένη του έκδοση, η οποία είναι σαφώς αναβαθμισμένη σε σχέση με πριν, κάτι που αποτυπώνεται στις μέχρι τώρα πωλήσεις του 2024, όπου το μοντέλο βρίσκεται στην πρώτη θέση στην κατηγορία του με αρκετή διαφορά από το δεύτερο. Όπλο του σε αυτή τη μάχη είναι σίγουρα η γκάμα του που περιλαμβάνει 4 επιλογές, δύο σε βενζίνη με 100 και 130 άλογα, μια σε diesel με 130 ίππους και ηλεκτρική έκδοση  με 156 άλογα.

Αρχικά, ο 1,5 BlueHDi των 130 ίππων (δείτε εδώ την αναλυτική δοκιμή) συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με τιμή από 27.100 ευρώ σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Active, Allure και GT). Μάλιστα η τιμή αυτή είναι η καλύτερη ανάμεσα στα -λίγα- diesel SUV πόλης που πωλούνται πια. Επιπλέον, η μέση κατανάλωση του 2008 diesel είναι στα 6,5 λτ./100 χλμ., μια πολύ καλή τιμή, ενώ ακόμα πιο ευχάριστα είναι τα νούμερα στον αυτοκινητόδρομο, όπου τα όργανα κατέγραψαν κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ., η καλύτερη που έχουμε δει σε μικρό SUV. Μέσα στην πόλη, υπολογίστε γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ., μια καθόλα αποδεκτή τιμή. 

Τη συγκεκριμένη έκδοση θα την προτείνουμε σε κάποιον που κάνει αρκετά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο ετησίως.

Η έκδοση βενζίνης με τα 100 άλογα έπεσε 2.000 ευρώ (από 24.100), αξίζει να την δεις

Ο 1,2 λτ. Puretech των 100 ίππων (δείτε εδώ την δοκιμή του 2008 1,2T 100 PS) συνεχίζει να διατίθεται στην γκάμα του 2008 και παρά το γεγονός πως στην θεωρία, τα 100 PS ακούγονται λίγα, στην πράξη, το μοτέρ κινεί με άνεση το 2008 και αρκετά οικονομικά. Οι μετρήσεις έδειξαν μέση κατανάλωση γύρω στα 7 λτ./100 χλμ., (με συνεχή χρήση της λειτουργίας ECO και σχετική προσοχή πέφτει και κάτω από 6,5 λτ.), ενώ ακόμα και μέσα στην πόλη παρά την απουσία κάποιας μορφής εξηλεκτρισμού δεν ξεπερνάει τα 8,5 λτ./100 χλμ.. Στα πλεονεκτήματα συγκαταλέγεται πάντως η τιμή του, η οποία ξεκινάει από τις 24.100 ευρώ, περίπου 2 χιλιάρικα πιο χαμηλά από το προ-ανανέωσης μοντέλο στην ίδια έκδοση και με το ίδιο μοτέρ.

Αυτή η έκδοση του 2008 είναι η καλύτερη για εμάς, γιατί οι επιδόσεις και η κατανάλωση ισορροπούν μεταξύ τους ενώ η τιμή του μοντέλου είναι καλή για τα όσα συνολικά παίρνεις.

Είναι διαθέσιμο και σε βενζίνη με 130 άλογα και με πλούσιο εξοπλισμό

Ο PureTech στα 1.200 κ.εκ. προσφέρεται και με 130 άλογα αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8) στη μεσαία εξοπλιστική έκδοση Allure και την πλουσιότερη της γκάμας, την GT, με τις τιμές να ξεκινούν από 29.900 ευρώ. Η Allure διαθέτει τα πάντα όπως: δύο μεγάλες οθόνες στο ταμπλό, φιμέ παράθυρα, ηλεκτρικούς και αναδιπλούμενους καθρέπτες, φώτα LED μπροστά και πίσω, κλιματισμό, ζάντες 17 ιντσών και πολλά ακόμη. 

Το E-2008 έχει τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία του με επίδοση 34,6 μέτρα (στο 100-0)

To Peugeot e-2008 εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm ροπής, με τη μάρκα να ανακοινώνει εργοστασιακή αυτονομία στα 402 χλμ., όμως στην δοκιμή μας σε πραγματικές μεικτές συνθήκες, η ηλεκτρική του εμβέλεια δεν ξεπερνάει τα 280 χλμ. Η ηλεκτρική έκδοση του 2008, διαπιστώσαμε μέσα από δοκιμές, ότι έχει τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία του αλλά και σε σχέση με τις θερμικές του εκδόσεις (34,6 μέτρα) αλλά και τις καλύτερες ρεπρίζ (4,4 στο 60-100 και 5,8 στο 80-120). Αναφορικά τέλος με την τιμή, αυτή ξεκινάει από τα 34.000 ευρώ με την κρατική επιδότηση. Πάντως, εμείς την έκδοση αυτή θα την προτείναμε περισσότερο μέσω του αυλού του leasing.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS