ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Peugeot 3008: Τι έχει αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο;

 Σχολιάστε 
50.022 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2024)
Νέο Peugeot 3008: Τι έχει αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο;
2 Φωτογραφίες »

- Χωρίς diesel, στη θέση του το ηλεκτρικό 3008 με 213, 263 και 324 άλογα
- Καμπίνα που θυμίζει Mercedes με κυρτές οθόνες και λεβιέ ταχυτήτων στο τιμόνι
- Ξανά ήπια υβριδικό 3008 που πηγαίνει ηλεκτρικά για λίγα χιλιόμετρα
- Έχει καινούρια φώτα μπροστά και πίσω με σχήμα σαν «νυχιές λιονταριού»

Έχει καινούρια φώτα μπροστά και πίσω με σχήμα σαν 'νυχιές λιονταριού'

To 3008 είναι ένα από τα βαριά χαρτιά της γκάμας της Peugeot, αφού αποτελεί τον εκπρόσωπο των Γάλλων στην δημοφιλή κατηγορία των οικογενειακών SUV. Η τελευταία του γενιά ήταν πολύ επιτυχημένη, αφού βρίσκεται μέσα στο top 5 στην κατηγορία του εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα και η μάρκα θέλει να συνεχίσει σε αυτή τη ρώτα με τη νέα τρίτη γενιά. Ας δούμε ποια είναι τα νέα όπλα που έχει στη φαρέτρα το ολοκαίνουριο 3008:

Το νέο 3008 υιοθετεί την εξελιγμένη στυλιστική γλώσσα της εταιρείας που περιλαμβάνει πιο λεπτά και μοντέρνα φωτιστικά σώματα που με την σειρά τους συνδυάζονται με τριπλές «νυχιές» στο κάτω μέρος τους και παράλληλα στο πλάι της πιο μοντέρνας γρίλιας στο κέντρο της μάσκας. Μεγάλοι κάθετοι αεραγωγοί υπάρχουν στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, ενώ πιο χαμηλά βλέπουμε μεγάλους αεραγωγούς. Στο πλάι, προσέχουμε τις έντονες γραμμές πάνω από τους θόλους και τις καινούριες ζάντες, ενώ πίσω το μάτι πέφτει πάνω στην αεροτομή στο τέλος της οροφής και κυρίως στα εντελώς καινούρια φωτιστικά σώματα με νυχιές για γραφικά που συνδέονται μεταξύ τους.

Καμπίνα που θυμίζει Mercedes με κυρτές οθόνες και λεβιέ ταχυτήτων στο τιμόνι

Το νέο Peugeot 3008 θα εξοπλίζεται με το Panoramic i-Cockpit, στο οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η κυρτή (curved) οθόνη 21 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Θυμίζουμε πως προηγουμένως, οι οθόνες ήταν δύο αλλά ανεξάρτητες. Η νέα οθόνη 21 ιντσών, που είναι ελαφρώς γυρισμένη προς την πλευρά του οδηγού συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot αναφέρει ως i-Toggles, δηλαδή 10 μη παραδοσιακά μπουτόν αφής που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, ενώ δίπλα τους θα βρίσκεται ο μοντέρνος επιλογέας ταχυτήτων. Το τιμόνι διατηρεί το μικρό του μέγεθος, ενώ οι αεραγωγοί δεξιά και αριστερά του, έχουν πλέον ενοποιηθεί.

Ξανά ήπια υβριδικό 3008 που πηγαίνει ηλεκτρικά για λίγα χιλιόμετρα

To νέο 3008 είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot που βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα STLA Medium που του δίνει την δυνατότητα να εξοπλίζεται τόσο με αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα όσο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η πιο εμπορική επιλογή θα είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης που έρχεται να αντικαταστήσει τον βενζινοκινητήρα των 130 PS. Η ήπια υβριδική έκδοση αποτελείται από τον γνωστό 1.200άρη PureTech, έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 29 ίππων και 55 Nm ροπής, ο οποίος ενσωματώνεται στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6). Κατά την επιβράδυνση το μοτέρ, λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 48V, η οποία με τη σειρά της έχει την ικανότητα να κινήσει αποκλειστικά ηλεκτρικά το 3008, κατά βάση στο παρκάρισμα και τις εκκινήσεις. Η ήπια υβριδική επιλογή αναμένεται να προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση και επιδόσεις, ωστόσο για ασφαλέστερα συμπεράσματα θα πρέπει να περιμένουμε τα αποτελέσματα της δοκιμής μας.

Χωρίς diesel, στη θέση του ηλεκτρικό 3008

Ο diesel κινητήρας των 1,5 λίτρων δεν συνεχίζει στη νέα γενιά του μοντέλου, αφού δεν συνάδει με την καινούρια στρατηγική της Peugeot που έχει ως πυρήνα την ηλεκτροκίνηση. Αντί λοιπόν του πετρελαιοκινητήρα, το 3008 θα προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (E-3008) σε τρεις ιπποδυνάμεις με περίπου 213, 263 και 324 άλογα (με 2 ηλεκτροκινητήρες για κίνηση και στους 4 τροχούς). Οι μπαταρίες θα έχουν χωρητικότητα από 87 έως 104 kWh, ενώ η αυτονομία του θα φτάνει ακόμη και τα 700 χιλιόμετρα. Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται σύντομα όσο θα πλησιάζουμε προς το εμπορικό λανσάρισμα του νέου 3008.

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER