ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Renault σε 5 χρόνια ακρίβυνε τα μοντέλα της ως και 9.000 ευρώ

 Σχολιάστε 
38.630 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2024)
To 2019 λοιπόν έπαιρνες Renault Clio diesel από 14.690 ευρώ. Τώρα το πιο προσιτό diesel κοστίζει από 23.970 ευρώ, δηλαδή 9.280 ευρώ παραπάνω
2 Φωτογραφίες »

To 2019 λοιπόν έπαιρνες Renault Clio diesel από 14.690 ευρώ. Τώρα το πιο προσιτό diesel κοστίζει από 23.970 ευρώ, δηλαδή 9.280 ευρώ παραπάνω

- 9.000 ευρώ πιο ακριβό το diesel Clio σήμερα (110 PS) από το 2019 (85 PS)
- 5 χρόνια πριν έπαιρνες Clio με 12.990, τώρα ξεκινάει από 16.980
- 6 χιλιάδες πιο ακριβό είναι το Captur που είναι το «ίδιο» μοντέλο
- 65% κάτω το μερίδιο των πωλήσεων της Renault το ΅24 σε σχέση με το 2019

65% κάτω το μερίδιο των πωλήσεων της Renault to ΅24 σε σχέση με το 2019

Οι πωλήσεις, κακά τα ψέματα, είναι ο κύριος στόχος όλων των μαρκών, γιατί μην ξεχνάμε πως είναι επιχειρήσεις και ο σκοπός τους είναι το κέρδος. Και ειδικότερα της λιανικής, γιατί στις εταιρικές πωλήσεις (που και αυτές θεμιτές είναι) οι συμφωνίες διαφέρουν αρκετά. 

Βλέποντας λοιπόν τα στοιχεία των πωλήσεων, παρατηρούμε ότι η Renault το 2019 είχε μερίδιο 3% στις λιανικές πωλήσεις (3,8% λιανικές και εταιρικές μαζί). Το 2024 το μερίδιο της στις λιανικές έχει πέσει στο 1,1% (και 2% συνολικά). Πιο απλά το μερίδιο της Renault μειώθηκε κατά 65%.

5 χρόνια πριν έπαιρνες Clio με 12.990, τώρα έχει από 16.980

Οι λόγοι μιας πτώσης σίγουρα είναι σύνθετοι, οπότε εμείς θα ασχοληθούμε από ένα παράγοντα, ο οποίος είναι και αυτός που αφορά το αγοραστικό κοινό και είναι οι τιμές.

Το 2019 λοιπόν η γαλλική εταιρεία λάνσαρε την τελευταία γενιά του Renault Clio, όπως αντίστοιχα φέτος λανσαρίστηκε το facelift του. Το Clio του 2019 λοιπόν ξεκινούσε από 12.990 ευρώ, τώρα το πιο προσιτό Renault έχει 16.980 ευρώ. 30% πάνω δηλαδή.

Μάλιστα το Clio του 2019 είχε και 10 περισσότερα άλογα (75), σε σχέση με το τωρινό (65) από τον ίδιο 1.000άρη SCe ατμοσφαιρικό κινητήρα.


Το πιο προσιτό Captur βενζίνης σήμερα κάνει 22.910 ευρώ, ενώ το 2019 το αγόραζες με 16.880 ευρώ (17.300 στην αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση)
2 Φωτογραφίες »

Το πιο προσιτό Captur βενζίνης σήμερα κάνει 22.910 ευρώ, ενώ το 2019 το αγόραζες με 16.880 ευρώ (17.300 στην αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση)

9.000 ευρώ πιο ακριβό το diesel Clio σήμερα (110 PS) από το 2019 (85 PS)

Ακόμα μεγαλύτερες είναι οι διαφορές στις πιο εμπορικές εκδόσεις του Clio. To 2019 λοιπόν έπαιρνες Renault Clio diesel από 14.690 ευρώ. Τώρα το πιο προσιτό diesel κοστίζει από 23.970 ευρώ, δηλαδή 9.280 ευρώ παραπάνω. Βέβαια για να είμαστε δίκαιοι στο προ-ανανεωμένο μοντέλο της Renault, η βασική έκδοση diesel απέδιδε 85 ίππους στο εξοπλιστικό επίπεδο Authentic, ενώ τώρα 100 στο επίπεδο Evolution, σε αντιστοιχία το αμέσως επόμενο. Βέβαια από την άλλη το 2019 μπορούσες να πάρεις Clio diesel με 115 άλογα και στην ακόμα καλύτερη έκδοση Dynamic με τιμή από 19.970 ευρώ.

Μεγάλη είναι και η διαφορά στις τούρμπο βενζινοκίνητες εκδόσεις. 5 χρόνια πριν, το τότε νέο Clio με τον 1.000άτη TCe κινητήρα των 100 ίππων κόστιζε από 15.540 ευρώ στην δεύτερη έκδοση εξοπλισμού Expression (από 14.690 στη βασική Authentic). To Clio σήμερα με τον ίδιο κινητήρα βγάζει 90 άλογα και έχει κόστος 20.572 ευρώ. 5.000 πάνω δηλαδή.

6 χιλιάδες πιο ακριβό και το Captur που είναι το ίδιο μοντέλο

Το άλλο μοντέλο που έχει παραμείνει στη γκάμα της Renault είναι το μικρό της SUV Captur. Μάλιστα το Captur που πωλείται σήμερα, είναι το ίδιο με αυτό του 2020. Το Μάρτιο λανσαρίστηκε στην Ελλάδα και από τότε μέχρι τώρα, δεν έχει κάνει ούτε ανανέωση.

Το πιο προσιτό Captur βενζίνης σήμερα κάνει 22.910 ευρώ, ενώ το 2019 το αγόραζες με 16.880 ευρώ (17.300 στην αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση). 6 χιλιάρικα πάνω για το ίδιο αυτοκίνητο δηλαδή. Αντίστοιχα μεγάλες είναι οι διαφορές και στην έκδοση υγραερίου. Στις αντίστοιχες εκδόσεις το 2019 κόστιζε 19.180 ευρώ (και από 17.680 στο αρχικό επίπεδο εξοπλισμού), ενώ τώρα κοστίζει από 23.810 ευρώ. Πάνω από 4.500 ευρώ ακριβότερο δηλαδή.

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL