ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Skoda Kodiaq: Πόσο άλλαξε σε σχέση με το προηγούμενο;

 Σχολιάστε 
66.141 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2024)
Νέο Skoda Kodiaq: Πόσο άλλαξε σε σχέση με το προηγούμενο;
2 Φωτογραφίες »

Νέο Skoda Kodiaq: Πόσο άλλαξε σε σχέση με το προηγούμενο;

- 1η φορά βγαίνει σε plug-in έκδοση με 100 χλμ. αυτονομία (μεγάλη δηλαδή)
- Από 8 ιντσών οθόνη τώρα έχει 10 ιντσών και έναν προτζέκτορα που προβάλλει στο παρμπρίζ δεδομένα οδήγησης
- Το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ έγινε πιο τεράστιο, φτάνει τα 2.035 λίτρα
- Ήταν μακρύ και έγινε ακόμη πιο μεγάλο ξεπερνώντας τα 4,7 μέτρα

Ήταν μακρύ και έγινε ακόμη πιο μεγάλο ξεπερνώντας τα 4,7 μέτρα

Όταν το Skoda Kodiaq παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση της Γενεύης το 2016, τράβηξε τα βλέμματα λόγω του μεγέθους του, της πρακτικότητας και των χώρων που διέθετε. Τα ατού του αυτά μαζί με τον value for money χαρακτήρα του, το έκαναν δημοφιλές στην κατηγορία των μεσαίων SUV και τώρα στην δεύτερη γενιά του, θέλει να προσελκύσει περισσότερο το ενδιαφέρον ανεβαίνοντας επίπεδο στο κομμάτι της τεχνολογίας. Σε αυτό θα βοηθήσει και η περιήγηση που θα κάνει στο δίκτυο αντιπροσώπων της Skoda σε όλη την Ελλάδα.

Το νέο Kodiaq (δείτε τις τιμές του νέου Skoda Kodiaq) είναι 61 χιλιοστά μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά (μήκος 4.758 χλστ.), αλλά αυτό που θα προσέξουν οι περισσότεροι είναι η καινούρια του εκλεπτυσμένη εμφάνιση με διπλούς προβολείς στο εμπρόσθιο μέρος δίπλα στην πιο φαρδιά μάσκα που περιλαμβάνει επίσης δύο αεραγωγούς σε σχήμα αγκύλης, αλλά και ένα ευρύτερο αεραγωγό στο κέντρο. Στο πίσω μέρος, τα φώτα είναι πιο φαρδιά και εκτείνονται έως την πόρτα του χώρου αποσκευών.

1η φορά βγαίνει σε plug-in έκδοση με 100 χλμ. αυτονομία (μεγάλη δηλαδή)

Για πρώτη φορά, το Kodiaq διατίθεται με Plug-in υβριδικό σύνολο 204 ίππων που προσφέρει αυτονομία 100 χλμ. που αναμένεται να βολέψει πολλούς εταιρικούς χρήστες. Ο 1,5 TSI με τα 150 άλογα συνεχίζει ως η πρώτη επιλογή στην βενζίνη αλλά τώρα συνδυάζεται με σύστημα 48V, ενώ διαθέσιμο είναι επίσης ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης με 204 άλογα (απέδιδε 190 PS στην προηγούμενη γενιά). Δύο 2λιτροι diesel κινητήρες στα 150 και 193 άλογα συμπληρώνουν τη γκάμα. Ο κορυφαίος κινητήρας βενζίνης και ο κορυφαίος στο diesel διαθέτουν τώρα στάνταρ σύστημα τετρακίνησης και όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με κιβώτιο DSG.


Η οθόνη στην κονσόλα είναι πλέον μεγαλύτερη και δεν είναι ενσωματωμένη μέσα σε αυτήν.
2 Φωτογραφίες »

Η οθόνη στην κονσόλα είναι πλέον μεγαλύτερη και δεν είναι ενσωματωμένη μέσα σε αυτήν.

Από 8 ιντσών οθόνη τώρα έχει 10 ιντσών και έναν προτζέκτορα που προβάλλει στο παρμπρίζ δεδομένα οδήγησης

Σημαντικά διαφοροποιημένη είναι η καμπίνα του νέου Kodiaq, αφού σε σχέση με πριν, στην θέση του παραδοσιακού πίνακα οργάνων βρίσκεται τώρα μια πιο μοντέρνα οθόνη (Virtual Cockpit) 10 ιντσών που συνεργάζεται για πρώτη φορά στο Kodiaq με Heads-Up Display που δείχνει στο παρμπρίζ όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται να μάθει οδηγός. Η οθόνη infotainment είναι πλέον τοποθετημένη στο άνω άκρο της κονσόλας (προηγουμένως ήταν ενσωματωμένη μέσα σε αυτήν) και φτάνει τις 13 ίντσες -10 ίντσες στις βασικές εκδόσεις- (8 έως 9,2 ιντσών προηγουμένως). Αλλες σημαντικές αλλαγές είναι ότι ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού, οι κάθετοι αεραγωγοί δίπλα στην οθόνη έχουν γίνει οριζόντιοι και βρίσκονται κάτω από αυτήν, ενώ τρεις περιστροφικοί επιλογείς Smart Dials βρίσκονται πιο χαμηλά και παρέχουν πρόσβαση σε διάφορες ρυθμίσεις.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
NEO VITO