Και το Honda ZR-V έχει μεγάλο ρεζερβουάρ (57 λτ.), που σημαίνει ότι με λελογισμένη οδήγηση θα κινηθείς για πολλά χιλιόμετρα, δίχως επίσκεψη στο βενζινάδικο (μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ.).
Ford Kuga Vs Honda Zr-v: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Ford για οικονομία, Honda για επιδόσεις
Η τεχνολογία του μηχανικού συνόλου των δύο μοντέλων έχει την εξής ομοιότητα: και τα δύο συνδυάζουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα (που λειτουργεί σε κύκλο 'Ατκινσον) με ένα ισχυρό ηλεκτρομοτέρ (2 στην περίπτωση του Honda). Αυτή η μεγάλη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα κάνει τη διαφορά στις αστικές μετακινήσεις, στις οποίες το αυτοκίνητο μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, καταγράφοντας πολύ χαμηλές καταναλώσεις.
Πιο οικονομικό από τα δύο είναι το Ford Kuga που σε μέσες συνθήκες «καίει» λιγότερα από 6 λίτρα και μέσα στην πόλη μπορεί να πέσει ακόμη και κάτω από τα 5. Μέση πραγματική κατανάλωση στα 6,2 λίτρα έχει το Honda ZR-V (184 PS), που «καίει» λίγο παραπάνω στο ταξίδι. Θυμίζουμε πως το ιαπωνικό SUV έχει μία ιδιαίτερη τεχνολογία, με το θερμικό μοτέρ να παράγει ρεύμα για τους δύο ηλεκτροκινητήρες.
Ως προς τις επιδόσεις, το Honda ZR-V κερδίζει την επιμέρους «κόντρα. Στην επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα) είναι 1 δλ. ταχύτερο, ενώ προσπερνά στο 60-100 χλμ./ώρα μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα (4 Vs 4,5 δλ. ή 11 μέτρα νωρίτερα).
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,6
7,6
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα)
41,2
38,4
0-400 μέτρα (δλ.)
16,3
15,8
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου)
144,3
138,1
60-100 χλμ./ώρα (δλ.)
4,5
4
80-120 χλμ./ώρα (δλ.)
5,3
5,7
Θόρυβος στα 100 (db)
65,2
68,9
Θόρυβος στα 120 (db)
67,4
71,7
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.)
4,8
5,3
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
5,5
7,1
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5,9
6,2
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
982
803
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα)
1,41
1,39
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα)
1,46
1,45
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.)
19
21
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.)
6,2
7,5
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
536
390
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
15
0
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
73
63
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
103
103
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
142,5
142,5
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
990
990
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
460
460
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
197
197
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)