ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Elk test στο ηλεκτρικό Jeep Avenger: Tα πήγε καλύτερα και από συμβατικό

53.581 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2024)
Τα 74,7 χλμ./ώρα που κατάφερε το Jeep Avenger είναι μια πολύ καλή επίδοση με δεδομένη την ηλεκτρική του υπόσταση.
5 Φωτογραφίες »

Τα 74,7 χλμ./ώρα που κατάφερε το Jeep Avenger είναι μια πολύ καλή επίδοση με δεδομένη την ηλεκτρική του υπόσταση.

- «Έστριψε» με 74,7 χλμ./ώρα, καλύτερα ακόμα και από συμβατικό SUVάκι
- Κατάφερε σχεδόν 2 χλμ./ώρα πάνω από το Jeep Renegade 4X4
- Το ESP «δουλεύει» σωστά και δεν «πνίγει» την κίνηση του αυτοκινήτου
- Είχε τροχούς 18 ιντσών που είναι στάνταρ στη δημοφιλή μεσαία έκδοση εξοπλισμού

«Έστριψε» με 74,7 χλμ./ώρα, καλύτερα ακόμα και από συμβατικό SUVάκι

Το Jeep Avenger που δοκιμάσαμε ήδη από τον περασμένο Ιούλιο εκτός από το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της θρυλικής off road μάρκας είναι και το πρώτο της full ηλεκτρικό. Έχει μήκος 4.084 χλστ. και στηρίζεται στην πλατφόρμα CMP, που γνωρίζουμε από τα ηλεκτρικά SUV πόλης του ομίλου Stellantis, όπως το DS 3 E-Tense, το Peugeot e-2008 και το Opel Mokka-e.
 
Αυτήν την φορά συνεχίζουμε την δοκιμή του Jeep Avenger με την δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (elk test), μία δοκιμή που μόνο το AutoΤρίτη πραγματοποιεί στην Ελλάδα, και όπως πάντα στον φιλόξενο και πιστοποιημένο χώρο του Driving Academy στο Μαρκόπουλο Αττικής. Πως τα κατάφερε λοιπόν το πρώτο ηλεκτρικό Jeep;

Με άνεση μέχρι τα 74 χλμ./ώρα

Έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τη δυσκολία των περισσότερων ηλεκτρικών λόγω βάρους στις απαιτήσεις της δοκιμασίας ξεκινήσαμε συγκρατημένα. Έτσι στην πρώτη προσπάθεια των 71 χλμ./ώρα το Avenger δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα να ολοκληρώσει τη διαδικασία. ¶λλαξε άμεσα πορείες, η πρόσφυση δεν ταράχθηκε και το ESP ούτε που λειτούργησε. Ίδια καλή εικόνα είχαμε και στα περάσματα με ταχύτητα εισόδου 72 και 73 χλμ./ώρα, με το τιμόνι να παραμένει ελαφρύ, αλλά άμεσο και απόλυτα ακριβές. Δοκιμάσαμε και στα 74 χλμ./ώρα, ταχύτητα εισόδου την οποία το Avenger κατάφερε χωρίς να ζοριστεί. Μάλιστα αυτή η επίδοση ήταν ήδη 1 χλμ. πάνω από εκείνη του τετρακίνητου Jeep Renegade με κινητήρα εσωτερικής καύσης, που είχαμε δει παλαιότερα.


Σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας και οι 4 τροχοί είχαν επαφή με το οδόστρωμα, χαρακτηριστικό στο οποίο βοήθησε στις προβλέψιμες και ελεγχόμενες αντιδράσεις του ηλεκτρικού Jeep Avenger.
5 Φωτογραφίες »

Σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας και οι 4 τροχοί είχαν επαφή με το οδόστρωμα, χαρακτηριστικό στο οποίο βοήθησε στις προβλέψιμες και ελεγχόμενες αντιδράσεις του ηλεκτρικού Jeep Avenger.

Δεν προβλημάτισε όταν ξεπεράστηκε το όριο

Η προσπάθεια με την ταχύτητα των 76 χλμ./ώρα απέδειξε πως ήταν πάνω από το όριο του Jeep Avenger, με το ηλεκτρικό Jeep-άκι να εμφανίζει προοδευτική υποστροφή που οδήγησε σε αποτυχημένη προσπάθεια να μείνει εντός της πορείας που ορίζουν οι κορύνες. Το ελαφρύ τιμόνι έδειξε πιο έντονα τη σχετική αδυναμία του, ωστόσο η ανάρτηση έλεγξε σωστά τις κινήσεις και το βάρος του αμαξώματος, τη στιγμή που οι 4 τροχοί πάντα ήταν σε επαφή με την άσφαλτο.

Τα κατάφερε με 75 χλμ./ώρα

Η μέγιστη ταχύτητα εισόδου που κατάφερε το Avenger, μένοντας στη συνέχεια εντός ορίων του διαδρόμου της δοκιμασίας, ήταν τα 75 χλμ./ώρα (εντάξει 74,7 χλμ./ώρα). Χωρίς άτσαλες επαναφορές της ανάρτησης από τις αλλαγές πορείας και με το ESP να λειτουργεί αποτελεσματικά, το Avenger κατάφερε μια επίδοση που μέχρι πρότινος ήταν κορυφαία για μικρομεσαία οικογενειακά SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης (βλέπε Skoda Karoq και το VW Tiguan).

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
LINGLONG VS VREDESTEIN