ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Elk Test στο MG4: Ακρως αποτελεσματικό με 74 χλμ./ώρα

 Σχολιάστε 
11.612 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2024)
Elk Test στο MG4: Ακρως αποτελεσματικό με 74 χλμ./ώρα
5 Φωτογραφίες »

- «Έβγαλε» το τεστ με ταχύτητα εισόδου 74 χλμ./ώρα
- Μεγάλη κλίση και όχι καλή αίσθηση στο τιμόνι, αλλά το ESP δουλεύει πολύ καλά
- Ξεπέρασε το όριο «73 χλμ./ώρα» πολλών ηλεκτρικών

Πέρασε με σχεδόν 74 χλμ./ώρα

Η μέγιστη ταχύτητα εισόδου που κατάφερε το MG 4, μένοντας στη συνέχεια εντός ορίων του διαδρόμου της δοκιμασίας, ήταν τα 74 χλμ./ώρα (εντάξει 73,8 χλμ./ώρα). Πάντως αυτήν την επίδοση το MG4 την κατάφερε χωρίς να βασίζεται τόσο στη μηχανική πρόσφυση, όσο στην λειτουργία των ηλεκτρονικών (ESP). Xωρίς αυτό το όριο θα ήταν χαμηλότερο. Σε κάθε περίπτωση, το MG4 κατάφερε μια επίδοση που ξεπέρασε τα 73 χλμ./ώρα, που μέχρι πρότινος ήταν το όριο των περισσότερων ηλεκτρικών που έχουμε τεστάρει στη συγκεκριμένη διαδικασία. Το συγκρατημένο (για ηλεκτρικό μοντέλο) βάρος, η διάταξη κινητήρας/κίνηση πίσω και το δραστικό EPS βοήθησαν.

Προβλέψιμα υποστροφικό πάνω από το όριο

Οι προσπάθειες με ταχύτητα πάνω από 74 χλμ./ώρα είχαν ως αποτέλεσμα την προοδευτική υποστροφή που οδήγησε σε αποτυχημένη προσπάθεια να μείνει εντός της πορείας που ορίζουν οι κορύνες. Το ελαφρύ τιμόνι έδειξε πιο έντονα τη σχετική αδυναμία του και η διαδρομή της ανάρτησης οδήγησε σε μεγάλη κλίση. Πάντως κανένας από τους τροχούς δεν έχασε την επαφή με την άσφαλτο, γεγονός που κρίνεται θετικό.


Τα 73,8 χλμ./ώρα που κατάφερε το MG4 δεν οφείλεται τόσο στη μηχανική πρόσφυση και τη λειτουργία της ανάρτηση, αλλά στα ηλεκτρονικά. Αυτό που μετράει για τον μέσο οδηγό όμως είναι η αποτελεσματικότητα και η επίδοση του κινέζικου μοντέλου είναι καλή για τα δεδομένα των ηλεκτρικών.
5 Φωτογραφίες »

Τα 73,8 χλμ./ώρα που κατάφερε το MG4 δεν οφείλεται τόσο στη μηχανική πρόσφυση και τη λειτουργία της ανάρτηση, αλλά στα ηλεκτρονικά. Αυτό που μετράει για τον μέσο οδηγό όμως είναι η αποτελεσματικότητα και η επίδοση του κινέζικου μοντέλου είναι καλή για τα δεδομένα των ηλεκτρικών.

Βαθμολογία & αίσθηση οδηγού-επιβατών

Γενική αίσθηση οδηγού
Ελαφρύ τιμόνι και μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης. Το ESP «μετράει»…
Γενική αίσθηση επιβατών
Παρά τη μεγάλη κλίση, οι επαναφορές της ανάρτησης δεν έγιναν ποτέ άτσαλες.
 
Βαθμολογία με άριστα το 10
Ανάρτηση: 8+
Τιμόνι: 8-
Σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP): 10
Διάσταση ελαστικών: 215/50 R17
Τύπος ελαστικών: Continental Premium Contact C

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL