ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To SEAT Ibiza με 150 PS είναι το Νο.1 μικρό σε ενεργητική ασφάλεια

 Σχολιάστε 
46.619 Επισκέψεις στο άρθρο (5/9/2024)
To SEAT Ibiza με 150 PS είναι το Νο.1 μικρό σε ενεργητική ασφάλεια
4 Φωτογραφίες »

- Συνδυάζει καλύτερα επιδόσεις φρένων, προσπέραση & οδική συμπεριφορά ανάμεσα σε 33 μοντέλα
- Είναι το πιο γρήγορο μικρό σε προσπέραση σε εθνική και επαρχιακό δρόμο
- Θέλει 36,5 μ. να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα
- Δηλαδή 2 αμάξια λιγότερο σε σχέση με τα χειρότερα μικρά

Συνδυάζει καλύτερα επιδόσεις φρένων, προσπέραση & οδική συμπεριφορά

Οι μετρήσεις και οι δοκιμές του AutoΤρίτη Τest Center στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας έχουν ένα και μόνο στόχο: Να αναδείξουν τα πραγματικά χαρακτηριστικά κάθε αυτοκινήτου, ώστε να γίνει σύγκριση και στο τέλος να φανεί ποια είναι τα πιο ασφαλή και ικανά μοντέλα ανά κατηγορία.

Οι μετρήσεις του AutoΤρίτη σχετικά με την ενεργητική ασφάλεια, που θα διαβάσετε στη συνέχεια, αφορούν στο φρενάρισμα, στις ρεπρίζ καθώς και στην οδική συμπεριφορά κάθε αυτοκινήτου. Συνδυαστικά λοιπόν το αυτόματο SEAT Ibiza με τα 150 άλογα (διαβάστε τη δοκιμή του), είναι το μοντέλο που συνδυάζει καλύτερα τους τρεις αυτούς τομείς. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικότερα πως το SEAT Ibiza καταφέρνει να είναι το πιο ασφαλές μικρό.

Είναι το πιο γρήγορο μικρό σε προσπέραση σε εθνική και επαρχιακό δρόμο

Το SEAT Ibiza στην έκδοση των 150 ίππων είναι το πιο γρήγορο μικρό σε προσπέραση, τόσο σε έναν επαρχιακό δρόμο, όσο και στην εθνική οδό. Στις μετρήσεις μας το ισπανικό μοντέλο ολοκλήρωσε τη διαδικασία 60-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. και σε 5,2 δλ. το 80-120 χλμ./ώρα.  Για να γίνει πιο κατανοητό η απόσταση που θα διανύσει είναι 91 και 110 μέτρα αντίστοιχα (τόσο δηλαδή θα είναι εκτεθειμένο στο αντίθετο ρεύμα). Μάλιστα, βλέποντας τη λίστα με τα υπόλοιπα αυτόματα μοντέλα (τα οποία έχουν πλεονέκτημα λόγω kickdown), παρατηρούμε ότι σε σχέση με το πιο αργό τούρμπο αυτόματο είναι 2 έως 3 δλ. πιο γρήγορο, το οποίο σημαίνει πως στον επαρχιακό δρόμο θα τελειώσει το προσπέρασμα σε 40 και 120 μέτρα  λιγότερα.


Η απόσταση που θα διανύσει για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα είναι 36,5 μέτρα, μία από τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία και αντίστοιχη μοντέλων επιδόσεων
4 Φωτογραφίες »

Η απόσταση που θα διανύσει για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα είναι 36,5 μέτρα, μία από τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία και αντίστοιχη μοντέλων επιδόσεων

Θέλει 36,5 μ. να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα

Περνώντας τώρα στην απόδοση των φρένων του, η απόσταση που θα διανύσει για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα είναι 36,5 μέτρα, μία από τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία και αντίστοιχη μοντέλων επιδόσεων.
 

Αξίζει να αναφέρουμε πως στην κατηγορία των μικρών η απόσταση φρεναρίσματος φτάνει μέχρι και τα 46,1 μέτρα. Δηλαδή μια διαφορά που είναι όσο περίπου δύο αυτοκίνητα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
NEO VITO