- Ανάμεσα σε +70 μοντέλα, το Opel Grandland diesel έχει την μικρότερη κατανάλωση στο ταξίδι (4 λτ./100 χλμ.)
- Πας Θεσσαλονίκη με 30 ευρώ, όταν με ένα βενζινοκίνητο θα πληρώσεις γύρω στα 45 ευρώ
- Με ένα ρεζερβουάρ (53 λτ.) βγάζει 1.325 χιλιόμετρα
- Είναι το φθηνότερο diesel οικογενειακό SUV (32.100 ευρώ)
Ανάμεσα σε +70 μοντέλα, το Opel Grandland diesel έχει την μικρότερη κατανάλωση στο ταξίδι (4 λτ./100 χλμ.)
Το Opel Grandland είναι ένα από τα τελευταία diesel αυτοκίνητα της αγοράς, σε μία κατηγορία (οικογενειακά SUV) η οποία εξακολουθεί να έχει ορισμένες επιλογές για οδηγούς «χιλιομετροφάγους». Και το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό επιβεβαιώνει στο 100% το πετρελαιοκίνητο Opel Grandland, το οποίο είναι το πιο οικονομικό οικογενειακό SUV στο ταξίδι. Μόλις 4 λτ./100 χλμ. «καίει» ο 1,5 BlueHDi κινητήρας των 130 ίππων, ο οποίος προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο EAT8.
Πας Θεσσαλονίκη με 30 ευρώ, όταν με ένα βενζινοκίνητο θα πληρώσεις γύρω στα 45 ευρώ
Για να δώσουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το diesel Opel Grandland θα κάψει γύρω στα 20 λίτρα πετρελαίου για ένα ταξίδι μέχρι τη Θεσσαλονίκη (500 χλμ.). Με μέση τιμή του diesel κίνησης τα 1,57 ευρώ/λτ., με το Grandland θα πληρώσεις περίπου 30 ευρώ για τα καύσιμα μέχρι την συμπρωτεύουσα. Αντίστοιχα, ένα βενζινοκίνητο (κάθε τεχνολογίας) έχει κατανάλωση γύρω στα 5 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι το κόστος μετακίνησης είναι πάνω-κάτω στα 45 ευρώ (μέση τιμή βενζίνης τα 1,81 λτ./100 χλμ.).
Με ένα ρεζερβουάρ (53 λτ.) βγάζει 1.325 χιλιόμετρα
Πέρα της νο1 κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομο, το diesel Opel Grandland είναι το καλύτερο οικογενειακό SUV και σε αυτονομία στον ταξιδιού. Χάρη στην χαμηλή του κατανάλωση αλλά και το τεράστιο ρεζερβουάρ (53 λτ.), το Opel Grandland έχει αυτονομία στα 1.325 χλμ., δηλαδή φτάνεις σχεδόν μέχρι τη Βουδαπέστη, με μόνο ένα γέμισμα!
Είναι το φθηνότερο diesel οικογενειακό SUV (32.100 ευρώ)
Το Opel Grandland ξεκινά από τα 32.100 ευρώ και είναι το φθηνότερο diesel οικογενειακό SUV. Είναι διαθέσιμο σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Edition, Edition Plus και GS), ενώ στην γκάμα του υπάρχουν ακόμη 2 βενζινοκίνητες επιλογές (χειροκίνητη και αυτόματη επιλογή στα 130 άλογα), καθώς και μία επαναφορτιζόμενη Plug-in hybrid έκδοση (224 PS).
Από εξοπλιστικής πλευράς, «γεμάτη» σε όλους τους τομείς είναι η στάνταρ επιλογή. Μεταξύ άλλων, προσφέρεται με Led φώτα ημέρας, εμπρός προβολείς ομίχλης, 17άρες ζάντες αλουμινίου, ενώ στην Pure Panel σχεδίασης καμπίνα υπάρχουν δύο 7άρες οθόνες για infotainment και πίνακα οργάνων, αυτόματος 2-ζωνικός κλιματισμός αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Πλήρης είναι και η σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού (φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας κ.ά.), ενώ στην GS Line που είχαμε στην κατοχή μας το μοντέλο προσφέρεται με 10άρα οθόνη αφής, πίνακα οργάνων στις 12 ίντσες, navigation, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω και 18άρες ζάντες, μεταξύ άλλων.