- Η ηλεκτρική Junior (Elettrica) είναι 20 άλογα ισχυρότερη και 1.000 ευρώ φθηνότερη
- Η υβριδική Junior (Ibrida) πάει ηλεκτρικά για λίγο και δεν χρειάζεται φόρτιση με καλώδιο
- Με 1.000 ευρώ παραπάνω παίρνεις Tonale με 160 άλογα (+30 ίππους) που προσπερνάει 40 μ. πιο γρήγορα
Η ηλεκτρική Junior (Elettrica) είναι 20 άλογα ισχυρότερη και 1.000 ευρώ φθηνότερη
Ενδιαφέρουσα είναι η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η Alfa Romeo στο νέο της μικρό SUV, την Junior αλλά και στη μεγαλύτερη Tonale, η οποία είναι ο εκπρόσωπός της στην -επίσης δημοφιλή- κατηγορία των οικογενειακών SUV. Πιο συγκεκριμένα, βλέπουμε πως η ελληνική αντιπροσωπεία της ιταλικής φίρμας προσφέρει τη νέα Junior στην ηλεκτρική της έκδοση Elettrica με 1.000 ευρώ διαφορά σε σχέση με την ήπια υβριδική Ibrida, ενώ ίδια είναι η διαφορά ανάμεσα στην ήπια Tonale των 130 ίππων και αυτή των 160 ίππων. Ας δούμε τις δύο παραπάνω προσφορές πιο αναλυτικά.
Ξεκινώντας από την Junior, η αμιγώς ηλεκτρική της έκδοση Elettrica ξεκινάει από 28.900 ευρώ αν συνυπολογίσουμε την κρατική επιδότηση των 9.000 ευρώ μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», 1.000 ευρώ φθηνότερα στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδο από την ήπια υβριδική (29.900 ευρώ). Η ηλεκτρική, εκτός από πιο φθηνή έχει και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αφού αποδίδει 156 άλογα αντί 136 της ήπια υβριδικής, ωστόσο σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η φίρμα, το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε παρόμοιο χρόνο (9 δλ. το ηλεκτρικό-8,9 το mild hybrid).
Η υβριδική Junior (Ibrida) πάει ηλεκτρικά για λίγο και δεν χρειάζεται φόρτιση με καλώδιο
Η ηλεκτρική Junior, εφόσον έχεις την δυνατότητα να την φορτίζεις σπίτι σου, προσφέρει οικονομικότερες μετακινήσεις (καίει 15,3 kWh/100 χλμ. εργοστασιακά άρα πληρώνεις 3 ευρώ κάθε 100 χλμ.) σε σχέση με την ήπια υβριδική (5,1 λτ/100 ανακοινώνει η φίρμα άρα 9 ευρώ κάθε 100 χλμ.) που πάντως χάρη στο ηλεκτρικό μοτέρ των 28 ίππων και τη μικρή της μπαταρία (0,89 kWh), έχει την δυνατότητα να κινείται για λίγα μέτρα αλλά και να παρκάρει-ξεπαρκάρει χρησιμοποιώντας μόνο ρεύμα. Σημαντικό πλεονέκτημα της Junior Ibrida είναι ότι δεν χρειάζεται φόρτιση και μπορείς να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι χωρίς να χρειαστεί να σταματήσεις για ανεφοδιασμό, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις με την ηλεκτρική, αφού η εργοστασιακή αυτονομία της μπαταρίας (54 kWh) είναι 400 χλμ.
Συνέχεια του άρθρου >>>