Η E63 S έχει μια ελαφρώς διαφορετική μάσκα από τη Ε 53 με μεγαλύτερους πλευρικούς αεραγωγούς.
Ανανεωμένες Mercedes-AMG E 63 και E 63 S
6.567 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2020)
Τις ισχυρότερες εκδόσεις της ανανεωμένης E-Class παρουσίασε και επίσημα η Mercedes-AMG, αποκαλύπτοντας τις Mercedes-AMG E 63 και E 63 S που θα φτάσουν τόσο σε σεντάν όσο και σε βάγκον αμάξωμα.
Κάνοντας την αρχή από το αισθητικό κομμάτι, αυτό που παρατηρούμε είναι πως το φρεσκάρισμα των δύο μοντέλων ακολουθεί σε χαρακτηριστικά αυτά που είχαμε δει νωρίτερα από το λιγότερο ισχυρά μοντέλα της E-Class αλλά και την Ε 53. Ωστόσο η E 63 S έχει μια ελαφρώς διαφορετική μάσκα από τη Ε 53 με μεγαλύτερους πλευρικούς αεραγωγούς και με στενό τρίτο αεραγωγό που τρέχει κατά μήκος μεταξύ της μάσκας. Στο πίσω μέρος, η E63 S παίρνει ένα πιο έντονο αεροδυναμικό διαχύτη με τετράγωνες απολήξεις εξάτμισης που τοποθετούνται στις δύο άκρες ανά ζεύγη.
Από και κει πέρα παρατηρούμε μια επανασχεδιασμένη γρίλια και φωτιστικά σώματα LED, ενώ η E 63 S διαθέτει επίσης ένα νέο σετ ζαντών 20 ιντσών και τρία νέα χρώματα, Graphite Grey metallic, Cirrus Silver metallic και Brilliant Blue magno.
Η αναβαθμίσεις περνούν και στο εσωτερικό, περιλαμβάνοντας το σύστημα infotainment MBUX, αλλά και το νέο στάνταρ θερμαινόμενο πολυλειτουργικό τιμόνι AMG Performance που ξεχωρίζει.
Τόσο η Mercedes-AMG E 63, όσο και η E 63 S και στους δύο τύπους αμαξώματος. κάτω από το καπό λαμβάνουν των 4,0 λίτρων V8 twin turbo κινητήρα, ο οποίος στην πρώτη προσφέρει περίπτωση 571 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη η ισχύς «σκαρφαλώνει» στα 612 άλογα και 850 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Speedshift MCT και φυσικά σύστημα τετρακίνησης. Από άποψη χρόνων η σεντάν Mercedes-AMG E 63 S κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να οριοθετείται στα 300 χλμ./ώρα.
Οι τιμές των μοντέλων δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές.