Μετά την ανανέωση που πρόσφερε η Mercedes στην GLC, ήρθε η στιγμή που η γερμανική μάρκα έπραξε ακριβώς το ίδιο και για την plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου.
Ανανεωμένη Mercedes GLC 300e
8.014 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2019)
Μετά την ανανέωση που πρόσφερε η Mercedes στην GLC, ήρθε η στιγμή που η γερμανική μάρκα έπραξε ακριβώς το ίδιο και για την plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου GLC 300e, πριν το μοντέλο κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης σε λίγες ώρες από τώρα.
Κάνοντας την αρχή από το σύστημα κίνησης, ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα έχοντας συνολική ισχύ 320 ίππων και 700 Nm ροπής. Σε σύγκριση με το προ-facelift μοντέλο η ιπποδύναμη παραμένει ίδια, ωστόσο η ροπή αυξάνεται κατά 140 Nm χάρη στην τεχνολογία PHEV τρίτης γενιάς της εταιρείας.
Στις αλλαγές συμπεριλαμβάνεται και η αυτή του κιβωτίου ταχυτήτων. Η Mercedes έθεσε εκτός «μάχης» το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και στη θέση του πέρασε ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Μάλιστα σύμφωνα με τη μάρκα το ηλεκτρικό μοτέρ έχει αναθεωρηθεί για να λειτουργεί με το νέο 9G-TRONIC κιβώτιο.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το ηλεκτροκίνητο crossover θα φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το πιο γρήγορο από τον προκάτοχό του. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ./ώρα, ενώ όταν λειτουργεί αποκλειστικά το ηλεκτρικό μοτέρ μειώνεται στα 130 χλμ./ώρα. Να σημειωθεί πως η ηλεκτρική αυτονομία κίνησης φτάνει τα 43 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον νέο κύκλο δοκιμών WLTP.
Τέλος, όταν η μπαταρία των 13,5 kWh αδειάσει η φόρτιση στα 1,2 kW θα διαρκέσει σχεδόν οκτώ ώρες από 10% έως 100%, ενώ στα 3,8 kW ο χρόνος που απαιτείται για να φτάσετε από 10% σε 80% θα είναι λίγο πάνω από δύο ώρες. Μέσω wallbox η πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται μέσα σε 1,5 ώρα.