ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Mε τη Mercedes A 250 e και κατ' επέκταση τα Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα, έχεις με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.

Mercedes A 250 e: Μ` ένα σμπάρο δυο τρυγόνια

5.399 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2020)

Ηλεκτρικό ή αυτοκίνητο με κινητήρα καύσης; Αυτή είναι μία ερώτηση που βασανίζει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους για την αγορά του νέου τους αυτοκινήτου. Και αν η απόφαση για πολλούς από αυτούς είναι δύσκολη, για κάποιους άλλους είναι πολύ απλή και ακούει στο όνομα Plug-In Hybrid.


Ο λαός λέει πως για όλα τα προβλήματα υπάρχει τουλάχιστον μία λύση και όπως φαίνεται τα Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα είναι η λύση για αυτούς που... «ψάχνονται» μεταξύ ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή Ι.Χ. με κινητήρα βενζίνης. Κάτι που δεν αποτελεί ψέμα αν αναλογιστεί κανείς ότι τα PHEV οχήματα συνδυάζουν και τους δύο κόσμους. Αυτό άλλωστε φαίνεται να το έχει αφουγκραστεί και η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών, οι οποίες βρίσκονται σε πορεία εξηλεκτρισμού προσφέροντας μεταξύ άλλων και πολλές Plug-In λύσεις.
 
Μέσα σε αυτές και η Mercedes, η οποία παρά το γεγονός πως στη μεγάλη της γκάμα περιλαμβάνει μοντέλα με κινητήρες καύσης, αμιγώς ηλεκτρικά και ήπια υβριδικά, έχει δώσει βαρύτητα και στα Plug-In υβριδικά συστήματα κίνησης. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως η γερμανική μάρκα προσφέρει μία αντίστοιχη έκδοση και στην δημοφιλή Α-Class, ο λόγος για την A 250 e, που είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά.
 
Συνδυάζοντας το ρεύμα και τη βενζίνη, το μοντέλο προσφέρει από τη μία τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης για τις αστικές μετακινήσεις, αφού μπορεί να κάνει έως και 70 χιλιόμετρα μόνο με ρεύμα, ενώ παράλληλα έχει και τη σιγουριά της βενζίνης για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, χάρη στον 1,33 λίτρων κινητήρα. Έτσι αποφεύγεται ο «πονοκέφαλος» των ηλεκτρικών, οι ιδιοκτήτες των οποίων πρέπει να προγραμματίσουν στάση για φόρτιση, αφού βεβαίως πρώτα πρέπει να βρεθεί διαθέσιμος φορτιστής.
 
Ουσιαστικά με τη Mercedes A 250 e και κατ` επέκταση τα Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα, έχεις με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.

Toyota
MEDIUM VANS ANALYSIS