ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο V10 TFSI των 5,2 λτ. φαίνεται πως θα συνεχίσει να κοσμεί την «ουρά» του Audi R8 είτε ως ο μόνος παίκτης, είτε έχοντας επιτελικό ρόλο στα πλαίσια ενός υβριδικού συνόλου.

Πιστό στον V10 το Audi R8;

3.654 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2019)

Η νέα τρίτη γενιά του Audi R8 φαίνεται πως θα διατηρήσει τον V10 κινητήρα, ο οποίος έχει πολλούς υποστηρικτές στο Ίνγκολσταντ. Μάθετε ακόμη πότε θα δούμε το νέο R8.

Τους τελευταίους μήνες έχουν σχηματιστεί πολλά σενάρια για το supercar της Audi, κυρίως όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο του. Κάποιοι υποστηρίζουν πως θα επιλεχθεί ξανά ο V10 ατμοσφαιρικός TFSI βενζινοκινητήρας, ενώ άλλοι πιστεύεουν πως το R8 θα ακολουθήσει τις τάσεις της ηλεκτροκίνησης. Παρόλα αυτά, ο Διευθυντής της Audi Sport, Όλιβερ Χόφμαν, έρχεται να δώσει τη λύση στο τι πρόκειται να δούμε στο μέλλον.

Σύμφωνα με δηλώσεις του σε βρετανικά Μέσα κατά τη διάρκεια του 24ωρου αγώνα στην πίστα του Nurburgring, ο V10 TFSI έχει πολλούς υποστηρικτές στο στρατόπεδο του Ίνγκολσταντ, οι οποίοι θέλουν να εξασφαλίσουν τη μακροβιότητα του ακόμα και ως μέρος ενός υβριδικού συνόλου. «Ο V10 είναι ένα σύμβολο και ένα μοναδικό σημείο αναφοράς στην κατηγορία» ανέφερε ο Χόφμαν, ενώ συνέχισε λέγοντας «με το υπάρχον R8 το κοινό αγαπάει αυτό το αυτοκίνητο. Παλεύουμε για τον V10 όμως για την επόμενη γενιά το διακύβευμα είναι μεταξύ κινητήρα εσωτερικής καύσης ή εξηλεκτρισμού, αλλά και ποιος κινητήρας είναι κατάλληλος γι΄αυτό».

Με άλλα λόγια, το αφεντικό της Audi Sport αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο διαδοχής του βενζινοκίνητου R8 από ένα υβριδικό που θα χρησιμοποιεί τον ίδιο V10 κινητήρα των 5,2 λτ., ο οποίος σε αυτή τη γενιά προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 570 και 620 ίππους, και έναν ή και περισσότερους ηλεκτροκινητήρες. Σε κάθε περίπτωση, τέλος, το νέο R8, το οποίο θα δούμε σε 3 χρόνια από τώρα, θα έχει καταιγιστικές επιδόσεις, είτε διατηρήσει την πατροπαράδοτη λύση της βενζίνης, είτε επιλεγεί ο δρόμος του ηλεκτρισμού.

Toyota
MIKRA VANS ME MEGALH KAROTSA