Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της SKODA. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service SKODA; Ας δούμε:
Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της SKODA. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service SKODA; Ας δούμε:
Roomster Scout 1.6.του 2009. 112.000. Τίμιο,καίει 250γρ.λάδι κάθε 3μήνες. Είχε θέμα με 3 αντλίες νερού αλλά οφειλόταν σε λάθος τοποθετήσεις από τα εξουσιοδοτημένα. Θέμα με κουρτινάκι ηλιοροφής που βγήκε και μπήκε αντιηλιακή μεμβράνη και αντικατάσταση βομβητή αισθητήρα παρκαρίσματος. Σχολαστικά σέρβις και όλα καλά...συνεχίζει
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ_ Skoda Octavia (old) (Βενζίνη) 1200 κυβικά του 2013
ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΛΛΑ !!!!!! ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΙΔΕΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΩ ΦΤΗΝΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ. ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ.
Αutocheck : Η γνώμη σας ΜΕΤΡΑΕΙ και ΚΕΡΔΙΖΕΙ
ΒΛΑΒΕΣ του αυτοκινήτου σας ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ – ΤΙΜΕΣ της μάρκας σας
Πόσο ικανοποιημένοι είστε;
Συμπληρώστε και ΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ με 1 κλίκ
και διεκδικήστε τα καινούργια Ελαστικά σας!
ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ
Βασιλική_ Skoda Octavia grand coupe (CNG (φυσικό αέριο)) 1400 κυβικά του 2018
Διάφορα προβλήματα στο εσωτερικό όπως στους διακόπτες παραθύρων όπου στου οδηγού έσπασαν και τα 4 μπουτόν και σπασμένος ρυθμιστής αεραγωγού για τα οποία ακούγαμε συνέχεια ότι δεν περνάνε εγγύηση γιατί έσπασαν (δεν ξέρω τι άλλο έπρεπε να πάθουν για να περαστούν εγγύηση).
Και το σοβαρότερο πρόβλημα, θόρυβος από το τιμόνι για το οποίο μου ζήτησαν βίντεο που τους έστειλα, το άκουσαν και στην πορεία αλλά τελικά μου ζήτησαν να το ξαναδούν και δεν το επισκεύασαν ποτέ καθώς δεν το άκουσαν και 3η φορά!!!
Στο εξουσιοδοτημένο service όλα αυτά...
fountou_ Skoda Octavia (old) (Diesel) 1600 κυβικά του 2011
2011-2021 95,000 χλμ
σχολαστικα συντηρημενο ,πιο νωρις απο το προβλεπομενο . Σκανδαλο Dieselgate . Απαραδεκτη συμπεριφορα απο το Group , εαν ηταν ιαπωνικη εταιρεια θα την ειχαν ...........αλλα ως Γερμανικη δεν την ακουμπησε κανεις , κοροιδευει τους καταναλωτες .
93,000χλμ καταστροφη του μπεκ ψεκασμου του 4ου κυλινδρου , καυσιμο παντα απο το ιδιο πρατηριο , τα ριχνουν στο καυσιμο ενω στο ιντερνετ εχει βουηξει με βλαβες στα 40,000-50,000 χλμ . Ποτε ξανα Ευρωπαικο ΜΟΝΟ JAPAN !!!!!!
Όλοι μου λέγαν ότι αυτό το μοντέλο στις 120.000χμ περίπου θα χρειαστεί αλλαγή καδένας. Δεν τους πίστεψα. Δυστυχώς χτύπησε καδένα και χρειάστηκε επισκευή. Αλλαγή καδένας χρονισμού, βαλβίδων κ.λ.π. Κόστος σε συνεργείο της γειτονιάς 1500 ευρώ. Ακόμη και τώρα μετά την επισκευή ακούγεται στο πρωινό ξεκίνημα και όχι μόνο το κροτάλισμα κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Πολύ απογοητευμένος από την ποιότητα των κινητήρων του ομίλου VW. Καδένα έχουν και τα Ιαπωνικά αλλά κανένα πρόβλημα ακόμη και μετά από 300.000χμ.
Οικονομικό σαν κατανάλωση αλλά… το πήρα καινούργιο από την αντιπροσωπία κοντά στο καλοχωρι αυτή τη στιγμή έχω περίπου 94000χλμ. Το πρώτο χρόνο πέρα από τα σέρβις μου ήρθε χαρτί να πάω να αλλάξω κάτι φίλτρα που ήταν ελλαττωματικά από την εταιρεία, πέρα από αυτό σκούριασε το νίκελ που έχει μπροστά πάνω από το σήμα του αυτοκίνητου. Ενδιάμεσα έγιναν και κάποια ακόμα μικρό προβλήματα που ήταν όλα στην εγγύηση και δεν μπορώ να τα θυμηθώ. Και το τελευταίο χρόνο που έχει περάσει τα 80000χλμ αλλά όχι τα 4χρονια και δεν είμαι πλέον μέσα στην εγγύηση έγιναν 2 αβαρίες η μια ήταν τον Ιούλιο που είχα 80700 (και για 700χλμ δεν το αναγνωρίσαν) που έσπασε η βάση φίλτρου λαδιού η οποία μου κόστισε 400 περίπου με υποτίθεται εκπτώσεις ( και πολλούς καβγάδες) και δεν είχα αμάξι για μια εβδομάδα και η άλλη αβαρία μετά από 3 μήνες που τρύπησε το κολλάρο μου κόστισε πάλι 100 με υποτίθεται εκπτώσεις για εμένα προσπάθησαν να με πείσουν ότι είναι λογική φθορά αλλά μιλώντας με άλλους καταναλωτές μου είπαν ότι και αυτή είχαν το ίδιο πρόβλημα. Όταν λοιπόν αγανάκτησα και έπιασα τον υπεύθυνο καταναλωτή για να βρεθεί μια λύση σε αυτά τα προβλήματα μου είπε ότι δεν έχει καμία δουλειά αυτός και να στείλω μαιλ στη ΚΟΣΜΟΚΑΡ.
Νικόλαος Σιαφάκας_ Skoda Octavia 1598 κυβικά του 2014
Σοβαρά προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας:
- Τρεις φορές αλλαγή της αντλίας νερού, την 1η φορά πλήρης αστοχία με απότομη άνοδο θερμοκρασίας και άμεση ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, τις άλλες 2 ταχεία ελάττωση της στάθμης του ψυκτικού υγρού.
- Πλήρης αστοχία του Mechatronics του κιβωτίου DSG στα 63000χλμ.
- Αντικατάσταση και των 4 αμορτισέρ στα 66000χλμ (η απόδοσή τους είχε ήδη πέσει 15000χλμ πριν στο 47%).
- Συνεχείς τραντάγματα από το διαμέρισμα του κινητήρα που διερευνώνται ακόμα.
- Τραχειά λειτουργία του DSG, απότομο στις αλλαγές των χαμηλών σχέσεων, ιδίως στο κατέβασμα, όπου ακουγεται επίσης και ένας έντονος μεταλλικός ήχος όταν κουμπώνουν οι ταχύτητες
- Κατά τα άλλα, οικονομικό με καλές επιδόσεις για τον κυβισμό του.
ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΟΚΤΑΒΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2005 111000ΧΙΛ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΕΠΑΛΗΛΕΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΘΕΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΘΩ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΨΕ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ Η ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΠΕΣΕ Η ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕ ΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΞΕΘΩΡΙΑΣΕ ΤΡΙΓΜΟΙ ΑΚΟΥΓΩΝΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΑ ΟΜΩΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΑΛΟΣΤΕ
ΝΑΝΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ_ Skoda Octavia 1800 κυβικά του 2003
ΔΕΝ προλαβαινω να αλλαζω πολλαπλασιαστες, τρυπισε το ψυγειο καλοριφερ και χανει νερα, τα ηλεκτρικα παραθυρα χαλανε , η ταπετσαρια στις πορτες και στον ουρανο του αυτοκινητου εχουν ξεκολησει, στον αυτοκινητοδρομο ακουω να σφυριζει ο αερας απ τις πορτες.
Καλό σε χαρακτηριστικά και σε ποιότητα κατασκευής αλλά απαράδεκτο μηχανικά. Σε 90.000 χλμ έχω αλλάξει δίσκο-πλατό στις 30.000 χλμ και καπάκι μηχανής γιατί έκαψε μια βαλβίδα στις 80.000 χλμ αλλά και γενική επισκευή μηχανής (πιστόνια, δακτυλίδια, μπιέλες) στις 89.000 χλμ. Το κόστος είναι πάνω απο 5.000 ευρώ. Ολα αυτά ενώ η εταιρεία γνωρίζει για τα προβλήματα αλλά........
το αμαξι το ειχα για 13 χρονια.αλλαγη ταμπλο στην εγγυηση λογο τριξιματων.μετα απο 1χρονο εμπροσ αμορτισερ εγγυηση.το check κινητηρα τα τελευταια 5 χρονια αναμμενο πολλους αισθητηρες διακοπτες παραθυρων και 3 φορεσ γρυλους.σε ταξιδι στην εθνικη ραγισε σασμαν.Λαδια 3λιτρα στα 7000χλμ καμμενα.ξεκολλησε ο ουρανοσ 2 φορες και καμμενες ασφαλειες πολυ συχνα στο κυκλομα α/c
Κων/νος Παναγής_ Skoda Roomster scout 1200 κυβικά του 2011
Καθόλου ευχαριστημένος. Πολλά προβλήματα μέχρι τα 65000 χλμ. Ήδη 3 φορές χρειάστηκε να το μεταφέρει γερανός (Σωληνάκι βενζίνης, Πολλαπλασιαστής και μπουζοκαλώδια, νερό στη μηχανή από διαρροή του ψυγείου στο turbo).
Μέχρι επίσης έχει ανοίξει μοτέρ για επισκευή 2 βαλβίδων μετά από ρετάρισμα ίσως λόγω προβληματικής καδένας. Φυσικά έγινε και επισκευή καδένας ενώ έχει γίνει και επισκευή του turbo. Το αυτοκίνητο οδηγείτε οικονομικά από γυναίκα και δεν έχει ταλαιπωρηθεί καθόλου.
40931 ΚΜ (31/10/2013) ΕΣΠΑΣΕ Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΙΕΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟ
ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Η ΚΑΔΕΝΑ .Η ΤΕΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ 2 ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ -16 ΩΣΤΗΡΙΑ- 5 ΚΟΚΟΡΑΚΙΑ -ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΕΤ ΚΑΔΕΝΑΣ ΣΥΝΟΛΟ ΒΛΑΒΗΣ 5500 ΕΥΡΩ . Η SKODA? AN TO ΕΦΕΡΝΕΣ ΣΕ ΜΑΣ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΑΜΕ ΜΕ 80% ΕΚΠΤΩΣΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ .ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΤΗΝ SKODA ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ( ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ) ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 23-6-2010 ΥΕΤΙ 1.8 4Χ4
Αυτόματο DSG6 σε Octavia RS 5. Μερικές φορές όταν σταματώ τελείως με φρένο, δεν αποσυμπλέκεται ο κινητήρα και προσπαθεί ή να κινηθεί ή να σβύσει ο κινητήρας. Κάποιες φορές σβύνει κιόλας. Δεν είναι συχνό αλλά δεν βρέθηκε βλάβη επίσης.
ΟΡΓΙΑΝΕΛΗ ΑΝΔΡΙΑΝΑ_ Skoda Citigo (Βενζίνη) 1000 κυβικά του 2014
Πρόβλημα σε όλα τα μοντέλα στο σασμαν από το εργοστάσιο.Το εξειδικευμένο σερβις αναγκάστηκε επίσης να αγοράσει κιτ επισκεύης για το σασμαν τους καθως κανεις εξωτερικος συνεργατης δεν αναλαμβανε να επισκευασει σασμαν παρα μονο ελεγε η καινουριο η απο τρακαρισμενο
ΚόρμαληςΠαναγιώτης Σταύρος_ Skoda Octavia (old) (Βενζίνη) 1598 κυβικά του 2008
Δυστυχώς το αμάξι δεν είχε προβλήματα, αλλά λόγω συνεργείου εγγύησης κτλπ όλο προβλήματα μετά απο σέρβις πάντα....Δυστυχώς ή ευτυχώς όταν άλλαξα συνεργείο όλα σταμάτησαν ως δια μαγείας !!!! Άρα μερικές φορές δε φταίνε τα αυτοκίνητα αλλά και τα συνεργεία ( Αντιπροσωπείας )
ΜΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ_ Skoda Roomster scout (Βενζίνη) 1200 κυβικά του 2011
Αρκετα προβληματα εξαρχης στα ηλεκτρονικα (τζαμια.ηχοσυστημα,συναγερμος).Συχνα προβληματα με μπουζι,πολλαπλασιαστη.Προβλημα με ηχο στην καδενα αρκετα νωρις και αλλαγη.Οι αναρτησεις απο την αρχη δεν απορροφουσαν ικανοιποιητικα κραδασμους.
Μάνος Αντωνιάδης_ Skoda Octavia 1400 κυβικά του 2016
Στα 2.5χρ και 20χιλ χιλιόμετρα περίπου, τρίξιμο στις αλλαγές ταχυτήτων από το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Αντιπροσωπεία είπε πρόβλημα στους δίσκους. Η αλλαγή έγινε εντός εγγύησης χωρίς κόστος.
Έχουμε κάποιο άγχος, το θα γίνεται όταν βγούμε από την εγγύηση, θα έχουμε συχνά αυτό το μάλλον κοστοβορο πρόβλημα;
Ζω στην Κύπρο, με κυπριακό αυτοκίνητο.
βλάβη κ αλλαγή αντλίας υψηλής πίεσης του υπερτροφοδότη στα 45000 χλμ σε εξουσιοδοτημένο
συνεργείο της επαρχίας με κόστος € 500 χωρίς απόδειξη (η εγγύηση είχε λήξει το 2009).Θετικό
ότι η παραγγελία έγινε αμέσως κ το ανταλλακτικό τοποθετήθηκε αυθημερόν (αρχές Αυγούστου).
Γενικά τα service στις αντιπροσωπείες έχουν αυξημένη τιμή και το αρνητικό είναι ότι δεν παρέχεται η δυνατότητα να έχεις άμεση οπτική επαφή με το όχημα.
Γεώργιος Καρπερός _ Skoda 5 (LPG (υγραέριο)) 1400 κυβικά του 2009
Μοντέλο του 2009 1400 tsi με έφτασε ως τώρα τα 260.000 χιλιόμετρα. Τίμιο σαν αυτοκίνητο όμως δεν παραβλέπουμε το ότι είναι φτιαγμένο με φτηνά υλικά. 13 χρόνων και μου έχει πέσει ουρανός και ταπετσαρίες και εκείνο το άτιμο το τζάμι του συνοδηγού το έχω φτιάξει άπειρες φορές και πάντα χαλάει είτε γρύλος είτε μοτέρ. 18.500 ευρώ ήταν πολλά για λεφτά αγοράς και περίμενα κάτι παραπάνω.
Ντίνα_ Skoda Citigo (CNG (φυσικό αέριο)) 1000 κυβικά του 2018
Το πήρα αρχές του 2018 και μέχρι τώρα έχει κάνει κάνει περίπου 60.000 χλμ. Σε γενικές γραμμές είναι καλό αυτοκίνητο, στην αρχή είχα ένα πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού το οποίο ελπίζω να μην το ξαναπαρουσιάσει. Έπειτα από 1,5 χρόνο το αμάξι πλημύρισε με νερό διότι το citigo έχει μεγάλο κενό στο καπώ και μπαίνουν φύλλα κλπ. βέβαια κανείς δεν με είχε προειδοποιήσει από την αντιπροσωπεία και πλήρωσα τα μαλλιοκέφαλά μου. Επειδή είναι με φυσικό αέριο είναι πολύ οικονομικό, όμως δεν θα έλεγα και το ίδιο για τα service στην αντιπροσωπεία - αυτοί κόβουν κεφάλια.
Το αγόρασα καινούργιο το 2011 μιας και είχα ξαναπάρει Skoda και ήμουν ικανοποιημένος. Με ενημέρωσε ο μηχανικός μου ότι τα γερμανικά είναι ευαίσθητα και τα μικρά δεν είναι το ίδιο καλά με τα μεγαλύτερα, ωστόσο το προτίμησα από τον Ιάπωνα λόγω καλύτερης οδηγικής συμπεριφοράς, φρενών και ασφαλείας. Ωστόσο, επειδή το χρησιμοποιώ κυρίως στην πόλη την πάτησα. Στα 30.000 χλμ καίει μπουζοκαλωδιο, στα 45000 χλμ και άλλο, στα 50000χλμ διαρροή νερού μου αλλάζουν σε γνωστή αντιπροσωπεία των νοτίων προαστίων σχεδόν όλα τα εξαρτήματα εντός εγγύησης μήπως και πετύχουν τη φταίει (τρόμπα νερού, όλες τις σωληνώσεις, Ίντερκουλερ) αλλά δε το βρήκαν. Το πάω στη βιαμαρ στην ιερά οδό και το βρήκαν ήταν το ψυγείο λαδιού. Στα 60000 χλμ ξανακαίει μπουζοκαλωδια. Στα 70000χλμ ξανά διαρροή νερού ψυγείο μηχανής το πλήρωσα 300€. Στα 80.000χλμ ξανακαιει μπουζοκαλωδια. Στα 100.000 χλμ μου βγάζει το πρόβλημα με την καδένα. Το πάω στην ίδια αντιπροσωπεία στα νότια προάστια και οι άχρηστοι κάνουν τεχνικό λάθος στην τοποθέτηση και το αυτοκίνητο καρφώνει βαλβίδες!!!! Τραγικοί!!!! Ευτυχώς δεν πλήρωσα κάτι για τη ζημια που έγινε ατο αυτοκίνητο μόνο την επισκευή της καδένας 250 ευρώ. Το παραλαμβάνω το αμάξι δε δουλευε καλά, μου λένε μπουζοκαλωδια τα ξανααλλαζω με γνησια 120 ευρώ. Το παραλαμβάνω πάλι δε δουλευε καλά, πολλάπλασιαστης το πρόβλημα,μου βάζουν μεταχειρισμένο Bosch με 60 ευρώ όταν καινούργιος έχει 75!!! Τραγικοί!!! Στα 105.000 χλμ βλάβη το dsg mechatronic λέει μόνο καινούργιο 1400€. Αν είναι δυνατόν!!!!! Δεν ξανάπαιρνω αυτόματο ποτέ! Manual μόνο! Στα 110.000 ξανά διαρροή νερού από ένα σωληνάκι στην τουρμπίνα. Στα 119.000 μένω από δύναμο...κάηκε η περιελιξη!!!! Αν είναι δυνατόν!!! Αλλά 300 ευρώ. Όλα αυτά τα χρήματα μόνο σε βλάβες! Εννοείται ότι του κανω κανονικά συντήρηση όποτε προβλέπεται. Επιπλέον έχει χαλάσει η κλειδαριά του οδηγου και δε δείχνει ότι ανοίγει η πόρτα με αποτέλεσμα να έχω κλειδώσει μέσα πολλές φορές τα κλειδιά αλλά μέχρι να χαλάσει εντελώς δε την αλλάζω. Έχει χαλάσει το κουμπι που ανοίγει το πορτ παγκαζ και το ανοίγω μόνο από το κουμπι του κλειδιού και έχει φθαρεί το τιμόνι με αποτέλεσμα να τρίβεται και λερώνονται τα χέρια μου. Ετοιμάζεται να αλλαχθεί όπου να ναι και ο δίσκος του dsg όπου υπολογίζω αλλά 800€. Πολύ καλό αυτοκίνητο όσον αφορά την οικονομία καυσίμου, τις επιδόσεις την ασφάλεια και τα φρένα αλλά πολλές βλάβες!!!!
Αλλαγή ακρομπαρων στην 10 έτια .
Και Αλλαγή προληπτικά λέει αντλίας νερού ψυγείου.
Από την ώρα που την άλλαξα ενώ σε 10 λεπτά δούλευε σταθερά στους 90 τώρα η βελόνα δείχνει πολύ ώρα εβδομήντα πιάνει καμμία φορά κατηφόρα και μιλάνε να ρίξει την θερμοκρασία στους 70 αυτό δεν είναι αντιοικονομικο;
Το Α.αξι για ποιο λόγο μυρίζει μέσα .. βρώμικο αν και έχω κάνει και βιολογικό καθαρισμό . Μετά κρέμασαν η οροφή το πανί και στην πόρτα λόγω του καθαρισμού με ατμό.
Επίσης για κάποιο λόγο τρέμει ο κινητήρας στα φανάρια
Βασίλειος Χαλκιας _ Skoda Superb 1800 κυβικά του 2009
Όταν αγόρασα το αυτοκίνητο το 2009 διαπίστωσα ότι ο πισω δεξιά αεραγωγος δεν έβγαζε αερα. Το ανέφερα στην αντιπροσωπία, & μου ειπαν ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση γιατί το πρόβλημα το δημιουργησα εγώ! Επεμενα ότι ήταν κατασκευαστικο σφάλμα, αλλά αυτοί δεν το δεχοντουσαν. Τελικά έδωσα πενήντα ευρώ & έφεραν ένα καινούργιο ανταλλακτικό, το οποίο έλυσε το πρόβλημα. Πρόσφατα πηγα το αμάξι σε φανοποιο για μικρό επισκευές & χρειάστηκε να παραγγείλει από την αντιπροσωπία της Skoda μια διακοσμητική μεταλλικη λωρίδα που τοποθετείται στο πλάι του αυτοκινήτου. Πέρασαν τρεις μήνες & ακόμα να φέρουν την λωρίδα! Επίσης, μου κάηκε δύο φορές μια λάμπα από την πίσω πινακίδα. Από το ίδιο το αυτοκίνητο πάντως είμαι απόλυτα ικανοποιημενος.
ΚΟΤΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ_ Skoda Yeti 1197 κυβικά του 2010
Yeti 1.2tsi DSG7.
Στα 15000χλμ σκορτσάρισμα του dsg με 2α και αλλαγή του στα 2500χλμ. Στα 75000χλμ ξανά σκορτσάρισμα του dsg. Στα 70000χλμ αλλαγή καδένας χρονισμού και λίγο νωρίτερα αλλαγή του εγκεφάλου του dsg. Οι βλάβες του dsg καλύφθηκαν πλήρως από το συνεργείο, παρόλο που για τη μια το αμάξι ήταν εκτός εγγύησης. Για την καδένα πλήρωσα 110 ευρώ. Εξαιρετική αντιμετώπιση απ το συνεργείο (Synergy Μοσχάτου), αλλά απαράδεκτο σε τέτοια χλμ να βγαίνουν τέτοιες βγάβες. Ντροπή!!!!!
Αυτόματο DSG6 σε Octavia RS 5. Μερικές φορές όταν σταματώ τελείως με φρένο, δεν αποσυμπλέκεται ο κινητήρα και προσπαθεί ή να κινηθεί ή να σβύσει ο κινητήρας. Κάποιες φορές σβύνει κιόλας. Δεν είναι συχνό αλλά δεν βρέθηκε βλάβη επίσης.
Λογω εργασιακων υποχρεωσεων στο εξωτερικο εχω λιγα χιλιομετρα μονο 68500χλμ.
Πριν 15 μερες αναψε λαμπακι σταθμης νερου,μετα απο ελενχο ανακαλυπτω διαρροη στο κινητηρα
Την αλλη μερα στο συνεργειο βρισκοθμε σκαμμενο καπακι στο χωρο ψυξης του Νο2&Νο4 κυλινδρου.
Μετα απο ψαξιμο εβδομαδας βρεθηκε καπακι αλλα η skoda hellas το δινει μονο κομπλε με βαλβιδες,
εκκεντροφορους και κοστολογιο 2,500 χωρις Φ.Π.Α.και με τα υπολοιπα εργατικα και τσιμουχες κ.α
κοστισε κοντα στα 4,000ευρω.Επισης το κακο ειναι οτι κανενας μα κανενας μπορουσε να μου πει το λογω της ζημιας.Δεν επιτρεπετ στα χιλ. αυτα τετοια βλαβη απο τετοιο κινητηρα.Απο το υπολοιπο
αυτοκινητο ειμαι ευχαριστημενος αλλα δεν εχω και πολλα χιλιομετρα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ_ Skoda Fabia (Βενζίνη) 1200 κυβικά του 2008
Χρήστος_ Skoda Fabia 1200 κυβικά του 2008
Skoda Fabia 2η γενιά αγορασμένο καινούργιο 01/2008 με 70000χλμ εως σήμερα και συνεχίζουμε...Το μόνο που έχει βγάλει είναι 2 καμμένα πίσω λαμπάκια για τα φρένα.Απόλυτα ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο.
Skoda Octavia Combi 2.0 tdi DSG (Style) MY2016 Το πηρα μεταχειρισμενο απο Leasing εδω και ενα χρονο εχω κανει 50.000+ χλμ αγγιζουμε τις 200.000 χωρις να κανει κιχ. Πολύ στιβαρό αυτοκίνητο πληρως εξοπλισμενο απο θεμα ανεσης και τεχνολογιας με απλετους χώρους για ενήλικες μπαγαζια μετακομίσεις κτλ πολύ καλή συναρμογή χωρίς τριγμούς και λοιπές ενοχλήσεις κινείτε καθημερινά μέσα και κυρίως εκτός πόλης το μόνο που αντιμετώπισα άλλαξα μια μπαταρία στο αυτοκίνητο και μια στο κλειδί δεν τραβαω ουτε δεικτη λαδιου... το αυτοκίνητο έκανε και κάνει όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία παντα στην ωρα του μπορω να πω πολύ καλή εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση με έκπτωση 25% στα ανταλλακτικα σε όλα τα μοντέλα άνω των τεσσάρων ετών!! πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου κοιτάω πλέον και για δεύτερο μικρότερο ή Kamiq ή Fabia ή Citigo
Παναγιώτης Ιωάννου _ Skoda Fabia (Diesel) 1200 κυβικά του 2013
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος, έχει κάνει σχεδόν 280.000 χωρίς προβλήματα μόνο τακτική συντήρηση,αλλαγή μόνο egr στις 210.000.μικροτριγμοι από τα πλαστικά μέρη .
Ηλίας Παπαγεωργίου_ Skoda Roomster scout (Βενζίνη) 1600 κυβικά του 2009
Roomster Scout 1.6.του 2009. 112.000. Τίμιο,καίει 250γρ.λάδι κάθε 3μήνες. Είχε θέμα με 3 αντλίες νερού αλλά οφειλόταν σε λάθος τοποθετήσεις από τα εξουσιοδοτημένα. Θέμα με κουρτινάκι ηλιοροφής που βγήκε και μπήκε αντιηλιακή μεμβράνη και αντικατάσταση βομβητή αισθητήρα παρκαρίσματος. Σχολαστικά σέρβις και όλα καλά...συνεχίζει
Κωστής Κωνσταντάρας_ Skoda Octavia grand coupe (Diesel) 1600 κυβικά του 2014
Έχω κάνει 100.000 χλμ (είναι με DSG, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων).
Από τα 40.000 χλμ το επαναπρογραμμάτισα (stage 1) & πλέον μου αποδίδει 154 hp (από 106 hp) & 370 Nm (από 275 Nm). Αποτέλεσμα: 1. Πιο οικονομικό από πριν, με οικονομική οδήγηση (πχ από 4,5lt/100km, σε 4,2lt/100km, σε ταξείδι με 120km/h) 2. Πολύ πιο δυνατό & ροπάτο, στην πράξη (πολύ εύκολα βλέπω στο κοντέρ 230km/h & επιταχύνει ικανοποιητικά & σε μεγάλες σχετικά ταχύτητες).
Δεν έχει παρουσιάσει τίποτα σημαντικό (χάλασε μόνον ο μηχανισμός παραθύρου οδηγού, στους 2 πρώτους μήνες) & τα σέρβις του (ΜΑΚΡΗΣ Α.Ε.) είναι σχετικά οικονομικά.
Είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που έχω κρατήσει για 8 (!) χρόνια & το αγαπώ πολύ.
Βαγγέλης_ Skoda Octavia tdi (Diesel) 1600 κυβικά του 2015
Δεν έχω κανένα παράπονο από το αμάξι αλλά ούτε και από την αντιπροσωπεία που του κάνω σέρβις η skoda τα τελευταία χρόνια έχει κάνει άλματα προόδου και στην ποιότητα και στο after sale
Απλά άψογο, value for money σε σχέση με τα ανάλογου μεγέθους Tiguan XL και Q5 αυτοκίνητα του group και τολμώ να πω πολύ πιο όμορφο σχεδιαστικά εσωτερικό.
11 χρονια αυτοκινητο , 260.000χλμ και το μονο που εχει αλλαχθει ειναι 2 φορες αντλια νερου (απο 45 ευρω την καθε φορα) και πριν λιγο καιρο δισκο πλατω........Αν το αλλαξω ποτε και παλι Skoda θα παρω και παλι το Octavia..........Ειναι διαμαντι και σκυλι αμαξι......Πολυ ανωτερο απο πολλα ακριβοτερα του , και τα υπολοιπα που λενε καποιοι εγω τα ακουω βερεσε............
Το αγόρασα καινούργιο 1800tsi. 11 χρόνια τώρα κανένα πρόβλημα βέβαια το 90% τον χιλιομέτρων τα κάνει εθνική ταξίδια. Μέσα στην πόλη δεν χρησιμοποιείτε λόγο μεγέθους και κατανάλωσης. Εθνική είναι πολύ οικονομικό. Μόνο θέμα έχει αρχίσει να σκάει το χρώμα του στην οροφή.
Jake 58_ Skoda Combi 1,6 diesel 1600 κυβικά του 2015
Το αυτοκίνητο είναι με λήζινγκ οπότε δεν ξέρω για κόστος σέρβις και ανταλλακτικών. Απλά το πηγαίνω για σέρβις κάθε 15000 χλμ. Έχει 100.000, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, χωρίς έκτακτες βλάβες, αξιόπιστο και οικονομικό. Το μόνο ψεγάδι, ο θόρυβος στην καμπίνα. Σε 6 μήνες που λήγει η μίσθωση σκέπτομαι να συνεχίσω με την ίδια μάρκα, πιθανότατα SUV.
Έχω κάνει 80.000km απροβλημάτιστα και εκτός από φυσιολογικές φθορές ( αντλία νερού στις 61.000 km και 3 λαμπάκια stop ) δεν εχει παρουσιάσει τίποτα . Το αυτοκίνητο κάνει αρκετές διαδρομές εκτός δρόμου τραβώντας βάρκα και την συντήρηση την πραγματοποιώ εγώ , λόγο επαγγέλματος , με γνήσια ανταλλακτικά . Αν εξαιρέσω την συμπεριφορά του πωλητή κατά την παράδοση και την κοροϊδία από το service κατά την πρώτη και μοναδική επαφή (δεν είχε τοποθετηθεί κανένα από τα ανταλλακτικά που αναγράφονταν στο παραστατικό της απόδειξης ) με το συνεργείο της κάθετης μονάδας Interauto , το αυτοκίνητο ειναι απροβλημάτιστο και το συνιστώ ανεπιφύλακτα !!!
Ευθύμης Βέργος_ Skoda Octavia 1400 κυβικά του 2007
Αξιόπιστο παρά την αγρια χρήση (μετακινήσεις συνεχώς την μέρα σε μικρές αποστασεις τις ταξεως των 700 m λόγω ανηφόρας κατηφόρας και μεταφοράς παιδιών σε σχολείο δραστηριότητες). Κόστος συντήρησης ανα km στα πρώτα 100000km 1,9λεπτά/km ενώ τα υπόλοιπα 118000 κόστος συντήρησης 2,5λεπτά/km.
Βασίλης Παππάς_ Skoda Octavia 1600 κυβικά του 2008
Το αμάξι αγοράστηκε τον Σεπτέμβριο του 2008 μέχρι στιγμής έχει διανύσει 181.000 χλμ το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν η φλάντζα από το αριστερό ακρομπαρο έχανε ελάχιστα βαλβολινη αλλά την άλλαξα ,μαζί με την φλάντζα αλλάχτηκαν και οι φυσουνες καθώς είχαν κοπεί συνολικό κόστος 80ευρω αυτο είναι το μοναδικό πρόβλημα, μπαταρία ακόμα δεν έχω άλλαξει ,σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Κωνσταντινος Παππάς_ Skoda Superb 2000 κυβικά του 2011
Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. Το μόνο που έχει παρατηρηθεί είναι τριγμοί στις πόρτες οι οποίο οφείλονται στην σκόνη στις φλάτζες στεγανοποίησης. Με κατάλληλο καθαρισμό και λίγο λάδι στις κλειδαριες, το πρόβλημα εξαφανίζεται.
Κάτοχος ενος SEAT LEON απο το 2001 εως το 2010 και του SUPERB απο το 2010 μεχρι σήμερα με συνολικά 420.000 χλμ και στα δυο αμαξια μπορω να πω οτι δεν με αφησαν ποτε στο δρομο. Οι βλάβες ήταν φθοράς μόνο αλλά βέβαια τα σερβις γινόταν κανονικα κ με γνήσια ανταλλακτικά.
Ένα θεμα συμπεριφιράς ειχα μονο μια φορα με την SKODA αλλα λυθηκε προς οφελος μου εντος εβδομάδας.
Panos kiriakakis_ Skoda Rapid spaceback 12 κυβικά του 2014
Απροβληματιστο, οικονομικο στην καταναλωση του, χλμ 23.000
ανταλλακτικα σε λογικες τιμες, αν ηθελες να αλλαξεις λαδια
στην τοτε αντιπροσωπεια και εξουσιοδοτημένα επρεπε οπωσδήποτε
να βαλεις τα λαδια που προτειναν αυτοι το ειχαν πληρωσει αυτοι
το αυτοκινητο και ακριβοτερα λαδια από αυτά που πουλαγαν αυτοι
διαφορετικα δεν τα αλλαζαν και από συμπεριφορά σαν να ησουν
για τα σκουπίδια δεν πληρωνες στα χαριζουν οι υπαλληλοι........
ΚΑΡΑΚΑΝΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ_ Skoda Octavia 1600 κυβικά του 2014
Πολυ ευχαριστημενος. Δεν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα εδω και 47000χιλ. Το θεμα της αναρτησης ειναι υποκειμενικο αλλα πιστευω οτι χρειαζεται καλυτερη αναρτηση.
Skoda Fabia 2η γενιά αγορασμένο καινούργιο 01/2008 με 45000χλμ εως σήμερα και το μόνο που έχει βγάλει είναι 2 καμμένα πίσω λαμπάκια για τα φρένα.Απόλυτα ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο.
Βασιλης octavianoi_ Skoda Octavia 1400 κυβικά του 2011
Skoda octavia 5 με 60.000 χλμ μεχρι στιγμης και κανενα παραπονο απο τον tsi 1.4!
Πολυ τιμιο αυτοκινητο το octavia,ο ορισμος του οικογενιακου αυτοκινητου.
Τωρα να επερνα αμαξι παλι octaviara θα επερνα.
Έχω ένα SCODA FABIA 1400 το αγόρασα το 2015 με 64000 χλμ .Το πρώτο πραγμα που έκανα ήταν η αλλαγή στους ιμάντες με κόστος 220 ευρώ.Αυτή την στιγμή το αυτοκίνητο έχει 72350 χλμ και το μόνο που έχω αλλάξει είναι ο διακόπτης των παράθυρων.Όσον άφορα η κατανάλωση είναι σε λογικά πλαίσια για την πόλη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΚΑΝΑΣ_ Skoda Octavia 1600 κυβικά του 2014
Kατοχος octavia 1.6 tdi, ακομα ειναι σαν καινουργιο βεβαια αλλα εχω εντυπωσιαστει με την χαμηλη καταναλωση στις μεγαλες ταχυτητες αλλα και στις αστικες μετακινησεις, 5.5/100 μετα απο 35000 χιλ μεση καταναλωση, επισης δεν καιει καθολου λαδι (για αυτους που τα ξερουν ολα).
Εξαιρετικο αυτοκινητο καθολου ζημιαρικο σωστο after sale service ευγενικη αντιμετωπιση απο το συνεργειο της Skoda με καταλληλα κατερτησμενους τεχνικους
ΕΥΣΕΒΙΟΣ ΦΕΤΙΝΙΔΗΣ_ Skoda Fabia 1400 κυβικά του 2002
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΧΩ ΔΙΑΝΎΣΕΙ 280000ΧΙΛ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ...ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΝΤΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ....
Το αυτοκίνητο έχει Βουλγαρικές πινακίδες αλλά είχε 4 χρόνια Ελληνικές και συνεχίζει να κυκλοφορεί σε Ελληνικούς δρόμους και να συντηρείτε σε Ελληνικά συνεργία .
skoda octavia 5 fsi 2006 . Μετα απο 130.000χιλ χωρις κανενα μηχανικο προβλημα και με μονο προβλημα μια κλειδαρια στην πισω αριστερη πορτα , την αποχωριστηκα για την καινουργια octavia 3 tdi 1.6, ευχομαι ολα τα αυτοκινητα να ειναι σαν την προηγουμενη.
Αναστασιος Τσάτσος_ Skoda Oktavia5 fsi 1600 κυβικά του 2005
Μετά από πολύ ερευνα αγορασα το oktavia 5.Το αυτοκινητο με λίγα λόγια απλά αψογο.Μακάρι καθε αυτοκινητο που θα ξαναπαρω να ειναι ετσι.Ποιότητα πολύ καλή,χώροι,καλές επιδόσεις, οικονομικό και εδω και τρία χρόνια που έβαλα υγραέριο στην Skoda πολύ οικονομικό και με καθόλου προβλήματα!!!!
Ευτυχής κάτοχος Skoda Otacia Combi 1,6 diesel. Έχω διανύσει 12.000 χλμ σε 9 μήνες κυρίως σε εθνικούς δρόμους. Πολύ σταθερό, αθόρυβο, οικονομικό (μέση κατανάλωση 5,2 λτ/100 χλμ). Μεταφέρω οικογένεια, πράγματα άνετα. Κάπως θορυβώδες το diesel αλλά πέρα από αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος.
ΓΕΩΡΓΟΥΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ_ Skoda Octavia 1590 κυβικά του 2006
Παρόλο που με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ίδιας μάρκας μοντέλο fabia 1.4 είχα απογοητευτεί από την αντιπροσωπεία, με το κόστος ανταλλακτικών και σέρβις, με το παρόν αυτοκίνητο είμαι κάτι παραπάνω από απλά ευχαριστημένος. Μπορεί να μη ξεχωρίζει σχεδιαστικά, μα το value for money το έχει και με το παραπάνω. Προβλήματα καθαρά από το χρόνο και τη χρήση που τα θεωρώ φυσιολογικά (176.000 χλμ)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ_ Skoda Rapid spaceback 1200 κυβικά του 2014
Μεχρι τωρα απο την αγορα ειμαι πολυ ευχαριστημενος
απροβληματιστο, οικονομικο, πολυ ευχαριστο στο ταξιδι,
δυναμη σε ολες τις στροφες του κινητηρα απο χαμηλα
Σε γενικές γραμμές σε 15 χρόνια με τα σερβις κανονικά στην SKODA στα Γλυκά Νερά, και έχοντας κάνει 105000 χλμ, κανένα μηχανολογικό πρόβλημα: Εχουν απαιτηθεί σε γενικές γραμμές αντικατάσταση ψυγείου κλιματισμού, αντικατάσταση ιμάντα, φούσκες μπροστά και αλλαγή κλειδαριάς πίσω πόρτας. Πολύ καλή εξυπηρέτηση στο service και τιμές λογικές. Κυρίως αξιόπιστη δουλειά (εκεί πάνε και πολλoί ταξιτζήδες)
Μανώλης _ Skoda Scala (Βενζίνη) 1000 κυβικά του 2019
Ένα καλό αμάξι για τα λεφτά του. Χώροι,ροπή,φρένα. Μόνο μειων σίγουρα το κάθισμα του οδηγού κάποιες φορές πέφτει και το ξαναρυθμιζω ως προς την ορθοσωμια της μέσης χειροκίνητα και τα φωτιστικά προβολακια ομίχλης στην πλούσια έκδοση που έχω είναι με παλιομοδιτικες σχεδόν κίτρινες λάμπες ενώ τα πάνω φωτιστικά είναι με led.
Στα 180000 χιλιόμετρα άρχισε να παρουσιάζει προβλήματα το ένα πίσω από το άλλο.Αναμενόμενο,και γιαυτό δέν αξιολογείται αρνητικά.Μεγάλη διαφορά ποιότητος ανάμεσα στα γνήσια γερμανικά ανταλλακτικά και στα imitation,ακόμα και στα τσέχικα.
Κατερίνα Καρκαλή_ Skoda Octavia 1900 κυβικά του 2007
Δεν βγάζει εύκολα ζημιές, από ανταλλακτικά και βρίσκεις και σε καλές τιμές, από συνεργεία αρκετά πάνω από τα μισά είναι πάρα πολύ καλά, από αντιπροσωπιες είναι οι μισές καλές!!! Κάποια καινούργια μοντέλα δεν έρχονται αμέσως, πρέπει να περιμένεις!!!
Μου έβγαλε πρόβλημα στο σασμάν από τις 60000 χλμ στον τρίτο χρόνο λειτουργίας και δεν το κάλυψε η εταιρία. Επίσης μου είχαν πει πως μετά την διετία θα μπορούσα να κάνω επέκταση της εγγύησης και όταν προσπάθησα να κάνω επέκταση εγγυήσεις μου είπαν πως είχε διακοπή το πρόγραμμα.
Από τη μέρα που το αγόρασα ανα 3000χλμ περίπου συμπληρώνω λαδι (700ml)
Μετά από επικοινωνία με το εργοστάσιο που είχα, μου είπαν πως είναι φυσιολογικό και ειδικά αν είναι σταθερά η ίδια ποσότητα.
Σδουκος δημητριος_ Skoda Octavia 1900 κυβικά του 2003
Scoda octavia 1.9tdi 130 ps Εχω κανει με το αυτοκινητο αυτο,1.165.000χιλιομετρα και ειμαι υπερευχαριστημενος.πρωτη αλλαγή δίσκου πλατώ,στις 630.000 χλμ και δεύτερη στις 1.150.000 τουρμπίνα δεν έχω αλλαξει ακόμα.τι να πω?!!
Νικος Τσιμιδακης_ Skoda Fabia 1400 κυβικά του 2002
15 χρονια με 130 χιλ.χλμ.Καμια σοβαρη ζημια αν εξαιρεσω πως το τσεκ του κινητηρα το κιτρινο ειναι συνεχως αναμμενο εστω και αν εχω αλλαξει αισθητηρα λαμδα προσφατα.Πριν 5 χρονια επισκευασα τον δυναμο με 50 ευρω κοστος.Ειμαι ευχαριστημενος και στις σημερινες οικονομικες συνθηκες δεν προκειται να ααλαξω αυτοκινητο για τα επομενα 5 χρονια. Υ.Γ. στην ευρυτερη οικογενεια υπαρχουν δυο HYUNDAI που αγοραστηκαν μετα απο παροτρυνση μου ( i10/2009 ,i30 /2007).Ειναι αριστα χωρις καμια ζημια και οι κατοχοι τους με ευχαριστουν με καθε ευκαιρια για την αρχικη συμβουλη μου...
Ακριβά ανταλλακτικά και σέρβις από Kosmocar πλέον καί μπορώ νά πώ αρκετά συχνά βλάβες μέ τελευταία τούς πολλαπλασιαστές καί πρό πενταμηνου κατέβασμα όλου του κινητήρα στά 130000 χιλ.αδικαιολογιτο γιά ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο..
Μερτζιμέκης Γεώργιος_ Skoda Yeti 1800 κυβικά του 2010
Το αυτοκίνητο εχει 130.000 χλμ και πάει αστέρι. Ολα τα σέρβις ειναι στην ώρα του και με τα ανταλλακτικά που ορίζει το εργοστάσιο. Με πολύ δύσκολα χλμ και με έλξη βαρύ αντικειμένου. Παταει υπέροχα και ταξιδεύει το ιδιο.
Οι εκτός δρομου ικανότητά του ειναι υπερ αρκετή για την δικη μου χρήση.
Apostolos Giannoulis_ Skoda Fabia 1400 κυβικά του 2003
mia xara autoliito, to exw 13 xronia xwis na mou exei parousiasei kapoia sovari vlavi,to mono arnitiko ta akriva service tis antiproswpeias kai gia auto to logo to pigainw ektos...vevaia mikro pleon gia tis anages mou logw oikogeneias,alla axiopisto
Παναγιώτης Μουτσάτσος_ Skoda Octavia 2000 κυβικά του 2007
Από την συμβίωση με το αυτοκίνητο μέχρι τώρα αν εξαιρέσουμε τον γρύλλο με το μοτέρ του παράθυρου του συνοδηγού τότε όλα τα άλλα είναι σε πολύ καλό επίπεδο
Αγοράστηκε μεταχειρισμένο το 2010. Παρόλο που τα χιλιόμετρα ήταν γυρισμένα και το αντιληφθήκαμε αργότερα, το αυτοκίνητο είναι πολύ αξιόπιστο μέχρι τα 175.000 χλμ που έχει τώρα (συν τα γυρισμένα που είπαμε οπότε φτάνουμε πολύ ψηλότερα). Οι δικές του βλάβες και οχι η ταλαιπωρία που εμφανώς είχε υποστεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ήταν μόνο ένα ραγισμένο ψυγείο, ο πρώτος αισθητήρας λ, ένα λαμπάκι των φρένων πίσω δεξιά και μια πεταλούδα γκαζιού.
Μουφτογλου χρηστος_ Skoda Octavia 1600 κυβικά του 2007
Κανενα ιδιαιτερο προβλημα προς το παρον,μικρη ενοχληση απο τριξιματα στα πισω καθισματα κ πορτες και μικρο προβλημα με ηλεκτρικο παραθυρο συνοδηγου,δν ανεβαινει αυτοματα μονο του τις περισσοτερες φορες..
Παναγιώτης Μουτσάτσος_ Skoda Rs combi 2000 κυβικά του 2007
Μέχρι στιγμής όλα είναι πολύ καλά. Μετά από 8 χρόνια και περίπου 75.000 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο τύπου RS Combi εκτός από την καύση λαδιού και ένα πρόβλημα με τον αυτόματο αισθητήρα του παράθυρου του συνοδηγού δεν έχει παρουσιάσει απολύτως τίποτα.
1.8 TSI 160 hp
Σούπερ αυτοκίνητο, σούπερ γκάζι, απίστευτο στην εθνική οδό, γρήγορο και αθόρυβο, τέλεια φρένα. Τεράστιο πορτ-μπαγκάζ. Αξιόπιστο, το έχω 2 χρόνια και δεν έχει βγάλει τίποτα, το πήρα μεταχειρισμένο.Θέλει να κοιτάς τα λάδια (πάντα συνθετικά) και να συμπληρώνεις γιατι καίει 1 λίτρο στα 8000χλμ περίπου. Θόρυβο στις γούβες της Αθήνας λόγω μεγάλης καρότσας και πιο σκληρών αμορτισέρ, το μόνο μείον. Για την τιμή που το πήρα, αυτοκινητάρα.
Βασίλης Βαμβακάς_ Skoda Octavia 1600 κυβικά του 2014
Είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές από το αυτοκίνητο. Ο κινητήρας είναι diesel και οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,5lt/100km για χρήση 90% αυτοκινητόδρομο / 10% πόλη, τιμή που είναι μακριά από την μικτή κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής. Ύστερα από περίπου 35000km δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα.
Βησσαριων Τζανης_ Skoda Octavia 5 1600 κυβικά του 2005
Είμαι κάτοχος ενός octavia 5 fsi.Το εχω στην κατοχη μου απο 10-01-2005.Εχω 157000 χίλ. Πέρα από 2 πολλαπλασιαστες που έχω αλλάξει στο παρελθόν έχω αλλάξει και 2 φορές την μπαταρια.Το μόνο ίσως αρνητικό είναι ότι μια φορά το εξάμηνο θα καίγεται και από καμία λάμπα είτε του στοπ είτε του φλας.Είμαι πολύ ευχαριστημένος μιας και με σκληρή χρήση και με πολύ φόρτωμα σαν οικογενειαρχης δεν βγάζει τσιμουδια και με πάει παντού. Αν και ακούω τα χειρότερα από πάρα πολλούς για τους κινητήρες του γκρουπ vag ο δικός μου δεν έκαψε ποτέ ΣΤΑΓΟΝΑ λαδιού. Τα servis πάντα στην αντιπροσωπία αν και οι τιμές τους τσιμπανε αρκετά.
Το μόνο πρόβλημα ένας χαλασμένος μηχανισμός στο ηλεκτρικό παράθυρο στην αριστερη πόρτα και αυτό επειδή ήταν καιρό κοντά στη θάλασσα μάλλον και σκούριασε εσωτερικά. Έχει 71.000χλμ. και δεν έχει βγάλει άλλο πρόβλημα. Απόλυτα ικανοποιημένος.
Χρήστος. Παπαγγελοπουλος_ Skoda Octavia 1600 κυβικά του 2001
Οι βλαβες στα 14χρονια και 208000 χιλιομετρα τα εξης: μολις τελειωσε η εγγύηση θερμοστατης και εν μετα απο λιγο αισθητηρες λαμδα. Τα επομενα 10 χρονια απροβληματιστα, δυο μικροτρακαρισματα που ειχα και πληρωθηκαν οι επισκευες απο ασφαλιστικη εταιρεια τα ανταλλακτικα πανακριβα. Αλλαγη μπαταριας μετα απο 11 χρονια και γυρω στα 190000 χλμ με εξεπληξε ευχαριστα. Εσπασε κολαρο νερου και αλλαχτηκαν σχεδον ολες οι σωληνωσεις με 600 ευρω μαζι με ιμαντες. Τώρα καιει λαδια, χαλασε ο κεντρικος διακοπτης παραθυρων, ο διακοπτης αλαρμ, και εμφανίζει την λεγομενη μουσταρδα στην ταπα λαδιου αλλά επειδή δεν χανει αντιψυκτικο και δεν υπαρχουν τα λεφτα για επισκευές συνεχιζω να το λειτουργω με προσοχή. Σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενος απο το αυτοκίνητο αλλα οχι απο τις τιμες ανταλλακτικων. Ευχαριστώ
Stavros Patrinos_ Skoda Octavia 1800 κυβικά του 2009
Αντικατάσταση σετ πολλαπλής εισαγωγής. Κόστος 600€. Έγινε στα 35100 χλμ. Κατά τα άλλα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά και οικονομικό αναφορικά με την κατανάλωση για την κατηγορία του 9,5lt/100 km συνολικά στα 46000 km, όχι σε πολλή κίνηση. Το ίδιο θα ξαναέπαιρνα λόγω της χαμηλής τιμής αγοράς
Αρένιος Αρεφενίτσας_ Skoda Superb combi 1998 κυβικά του 2010
Mόνο αρνητικό είναι ένας ήχος στην πόρτα του οδηγού όταν πέφτει σε λακούβα σαν νά θέλει λίγο μάζεμα ή σφίξιμο. Δεν είναι σοβαρό αλλά είναι ενοχλητικό καμμιά φορά.
Κανένα άλλο πρόβλημα μέχρι στιγμής. Το αμάξι είναι πολύ ποιοτικό κατά τα άλλα.
Γρενδας Αποστολος_ Skoda Fabia (Βενζίνη) 1400 κυβικά του 2002
Κατέχω αυτό το αυτοκίνητο 14 χρόνια το πήρα μεταχειρισμένο παρόλα τα 297000 χηλ δεν μου έχει παρουσιάσει της μεγάλες βλάβες είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτό και ας είναι 68 άλογα.
Σπύρος _ Skoda Octavia grand coupe (CNG (φυσικό αέριο)) 1500 κυβικά του 2020
Μειονεκτήματα : 1. Υψηλό Κόστος των προγραμματισμένων service 2. Τρίξιμο στις πλαϊνές πόρτες, 3. Κολλάει το γκάζι όταν ανεβάζω στροφές, 4. Αργή επιτάχυνση στο αυτόματο σασμάν
Πλεονεκτήματα : 1. Ανετοι χώροι για τους επιβάτες & τις αποσκευές 2. Πολύ οικονομική η κατανάλωση φυσικού αερίου & βενζίνης 3. Στιβαρό & εργονομικό 4. Πολύ καλή σχέση τιμής αγοράς & ανταλλαγής!!!
Το αυτοκίνητο είναι ταξί και στα 370000 χιλιόμετρα αλλάξαμε κύλινδροκεφαλή λόγω αλλαγής συχνά σε βενζίνη από μόνο του. Και μειωμένης απόδοσης. Επίσης έχουμε αλλάξει μια πεταλούδα γκαζιού στα 250000.χιλ.
Αντωνης Σουρανάκης_ Skoda Kodiaq (Diesel) 2000 κυβικά του 2018
Καίει 1 λίτρο λάδι κάθε 12.000 km περίπου. Η εταιρία το θεωρεί φυσικό (;) Επίσης το service των 60.000 km στοίχισε στην επίσημη αντιπροσωπία 500 ευρώ, ούτε Πόρσε να είχα. Κατά τα άλλα, 90.000km πλέον σε 4 χρόνια, κανένα πρόβλημα ως τώρα.
Στέργιος_ Skoda Scala (Βενζίνη) 1000 κυβικά του 2019
Το αυτοκίνητο έχει εξαιρετικούς χώρους, άνεση, ζωντανό και οικονομικό κινητήρα με λογική τιμή.
Δυστυχώς όμως εμφάνισε από την αρχή και κάμποσα ελαττώματα.
Η πλάτη του καθίσματος του οδηγού έχανε λίγο-λίγο την ρύθμισή της (έπαιρνε κλίση)και έπρεπε τακτικά να την ξαναρυθμίζω. Το infotainment παρουσίασε κάποια σφάλματα λογισμικού και χρειάστηκε να γίνουν αλλεπάλληλα update. Το σύστημα e-call παρουσίασε βλάβη ενώ εμφανίστηκαν και τριγμοί από τα στεγανωτικά λάστιχα των θυρών.
Όλα αυτά ενώ το αυτοκίνητο δεν είχε κλείσει διετία, με λιγότερα από 20.000 χλμ.
Μετά από κάμποσες επισκέψεις στην αντιπροσωπεία τα περισσότερα προβλήματα αντιμετωπίστηκαν στο πλαίσιο της εγγύησης, αλλά η εμπιστοσύνη μου στη μάρκα έχει κλονιστεί.
Σταματελλος Σταμάτης _ Skoda Octavia 1595 κυβικά του 2008
Octavia 5 1.6 mpi
Με τα από 9 10 χρόνια κάηκε τιμόνι ξεφτισε λόγω ήλιο και τριψιματος . Φυσική φθορά..; το μισό. Επίσης μετά από ένα πλύσιμο εσωτερικά με βιολογικό υποτίθεται. Κρέμασαν ολ α από πάνω σαν αντίσκηνο έγινε η οροφή. Επίσης καθώς Την πόρτα έφυγαν τα κανάλια και και τα βάζω μέσα στις εύκολες τα σφηνωνν τα,παλιά γιατί φούσκωναν και ξεκολλήσει. Λερώνει που καφετί ανοιχτό .. 11 χρόνων και λες και είναι 20 ετιας
ΠΑΠΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ_ Skoda Octavia 1800 κυβικά του 2004
To αμαξάκι έχει κάνει 160,000 χλμ με βενζίνη και 140,000 με αέριο σύνολο 300000χλμ και δεν παρουσίασε καμιά σοβαρή μηχανική βλάβη....αντλίες νερού συμπλέκτες φουρφούρια παγούρια είναι αναλώσιμα και δεν λογίζονται ως βλάβες σε 15-16 χρόνια λειτουργίας...ναι πέσαν όλα τα παράθυρα από μια φορά εκτός του οδηγού...( το βρίσκω απαράδεκτο αλλά συνέβη..τουλάχιστο να το κάναν να έμενε κλειστό) κoλάρα και 2-3 σωληνάκια είναι επίσης φθορά χρόνου...Γενικά αρκετά έως πολύ ευχαριστημένος από την OCTAVIA...
Παναγιώτης Κοττης_ Skoda Yeti 1197 κυβικά του 2010
Δύο φορές αλλαγή καδενας (στα 55.000χλμ και στα 110.000χλμ).
Αλλαγή εγκεφάλου dsg και αντλίας νερού.
Κατά τα άλλα στα 145.000χλμ που έχει ως τώρα δεν έχει βγάλει κάτι άλλο
Βέβαια οδηγείται αρκετά προσεκτικά και δεν ταλαιπωρείται.
Αγοράστηκε το 2014 με 64000χλμ (αληθινά) από συγγενή. Τώρα έχει 100000χλμ και δεν με έχει αφήσει ποτέ στο δρόμο παρόλο που είχε κάψει 1 πολλαπλασιαστή και βαβλίδα EGR.
Αλλάχτηκαν και οι 4 πολλαπλασιαστές με επώνυμους και η βαβλίδα EGR και δεν έχει ξαναβγάλει πρόβλημα για την ώρα.
Από δευτερεύουσες ζημιές έχω αλλάξει γρύλο παραθύρου οδηγού και άρχισε να ξεκολάει η οροφή όπου επισκευάστηκε.
Τα ανταλλακτικά του είναι άμεσα διαθέσιμα και φθηνά σε γενικές γραμμές όπως και το κόστος συντήρησης είναι σε λογικά επίπεδα έως φθηνό θα έλεγα.
Μόνη παρατήρηση είναι η κατανάλωση λαδιού που είναι 1-1.5 λίτρο στα 7000χλμ (η SKODA δικαιολογεί 1λίτρο στα 1000χλμ στο βιβλιαράκι)
Είναι αρκετά σταθερό στο δρόμο, με καλά φρένα και άνετους χώρους για το μέγεθος του για 4 επιβάτες.
Τα τελευταία 15000χλμ έχει εγκατασταθεί σύστημα αερίου και το αμάξι δουλεύει απροβλημάτιστα.
Σε γενικές γραμμές θα μπορούσε να ήταν καλύτερο μηχανικά αλλά δυστυχώς διατηρεί τα κουσούρια του VW group.
Αξιόπιστο - δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, τα σέρβις οικονομικά.
2 προβλήματα: σπινάρει χωρίς λόγο και έχει ένα τρέμουλο, μάλλον λόγω του ότι έχει 1 πολλαπλασιαστή.
Δημήτρης Γκόγκας_ Skoda Fabia 1200 κυβικά του 2011
Τίποτα αξιόλογο μέχρι τώρα, εκτός από τη γνωστή αστάθεια στο ρελαντί. Η γεωμετρία της ανάρτησης δείχνει να είναι ευαίσθητη σε ατασθαλίες όπως μεγάλες λακούβες ή ανέβασμα σε πεζοδρόμιο.
Αutocheck : Η γνώμη σας ΜΕΤΡΑΕΙ και ΚΕΡΔΙΖΕΙ
ΒΛΑΒΕΣ του αυτοκινήτου σας ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ – ΤΙΜΕΣ της μάρκας σας
Πόσο ικανοποιημένοι είστε;
Συμπληρώστε και ΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ με 1 κλίκ
και διεκδικήστε τα καινούργια Ελαστικά σας!
ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ