Οι After Sales υπηρεσίες λάνσαραν νέες παροχές ή εναλλακτικά επικαιροποίησαν ήδη υπάρχουσες με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους αποδεικνύοντας πως στα δύσκολα είναι δίπλα σου.
«Ουδέν κακό αμιγές καλού» αναφέρει η γνωστή ρήση των στωικών φιλοσόφων, το οποίο σημαίνει πως σε κάθε πράγμα, όσο και αν φαίνεται αρνητικό, βρίσκεται πάντοτε κάτι το θετικό. Στην περίπτωσή μας για να το κάνουμε πιο συγκεκριμένο και σε ό,τι έχει να κάνει με την συντήρηση του αυτοκινήτου, η ελληνικές αντιπροσωπείες φρόντισαν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του κόσμου προσφέροντας νέες υπηρεσίες, οι οποίες καλύπτουν τις ανάγκες της παρούσας κατάστασης και των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν. Μάλιστα οφείλουμε να πούμε πως οι εταιρείες έδειξαν άμεσα αντανακλαστικά, δρώντας ακόμα πιο γρήγορα και από χώρες με πιο ανεπτυγμένες αγορές.
Επεκτάσεις εγγυήσεων και delivery
Ανάμεσα στις νέες υπηρεσίες που θα συναντήσουμε λοιπόν είναι η δυνατότητα δωρεάν επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης, παραλαβή και παράδοση οχήματος από και προς το σπίτι, όταν απαιτούνται εργασίες συντήρησης, καθώς και αυστηροποίηση των κανονισμών υγιεινής. Αξίζει να αναφέρουμε πως σε αρκετές περιπτώσεις κάποιες από αυτές τις υπηρεσίες υπήρχαν ήδη, ωστόσο αναδείχθηκαν και εξελίχθηκαν λόγω των περιστάσεων. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τι προσφέρει κάθε εταιρεία.
Ford: On-line υπηρεσίες και ανέπαφες συναλλαγές
H Ford για αυτούς που θέλουν να συντηρήσουν τα οχήματά τους, μέσω των After Sales υπηρεσιών του δικτύου της Ford, υιοθέτησε το πρωτόκολλο προστασίας και ασφαλείας «No Touch Contacting Business», το οποίο περιλαμβάνει μια σειρά από επιπλέον μέτρα υγειονομικής προστασίας. Έτσι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκμεταλλευτούν τις νέες απομακρυσμένες ή ανέπαφες υπηρεσίες, διασφαλίζοντας το μέγιστο επίπεδο υγιεινής προστασίας. Αν πάλι δεν θέλετε/ μπορείτε να μεταβείτε σε κάποιο συνεργείο, οι Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές Ford προσφέρουν την υπηρεσία Παραλαβής και Παράδοσης χωρίς να επισκεφτείτε τον χώρο τους. Απλά παραδώστε τα κλειδιά στον υπάλληλο Ford που θα σας επισκεφτεί στο χώρο σας, παραλάβετε -εφόσον επιθυμείτε- αυτοκίνητο εξυπηρέτησης και περιμένετε απλά να σας επιστρέψουν το δικό σας μετά το πέρας των εργασιών. Φυσικά και το αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, όπως και το δικό σας θα απολυμανθούν πριν τα παραλάβετε, ενώ παράλληλα όσο βρίσκονται στα «χέρια» των ανθρώπων της Ford θα εφαρμόζονται ειδικά προστατευτικά καλύμματα.
Toyota: Αυστηρά μέτρα υγιεινής, διαδικτυακές υπηρεσίες
Η Toyota Ελλάς αυστηροποίησε τα υγειονομικά μέτρα που λαμβάνει στις εκθέσεις και στα συνεργεία της, ενώ παράλληλα σας δίνει τη δυνατότητα για κάποιες συγκεκριμένες ενέργειες όπως είναι η εύρεση εξουσιοδοτημένου επισκευαστή να τις πράξετε μέσω του site της και των ειδικών πεδίων της.
Παράλληλα όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της έχει μεριμνήσει για τις περιπτώσεις που πρέπει να γίνουν εργασίες στα πλαίσια της εγγύησης, η οποία λήγει άμεσα και ο ιδιοκτήτης δε μπορεί να μεταβεί σε επισκευαστή. Για περισσότερες πληροφορίες, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής σας.
Peugeot: Service από το σπίτι σου
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot δίνει την δυνατότητα πανελλαδικά να κάνετε service το αυτοκίνητο σας χωρίς να βγείτε από το σπίτι. Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού σας online και την ημέρα του ραντεβού, οι άνθρωποι της Peugeot θα παραλάβουν το αυτοκίνητο από το σπίτι σας, το οποίο και μετά το πέρας των εργασιών σας το επιστρέφουν πάλι πίσω. Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως η διαδικασία παραλαβής-παράδοσης δεν επιφέρει κάποιο έξτρα κόστος, ενώ παράλληλα προσφέρεται και αυτοκίνητο αντικατάστασης για να καλύψετε τις ανάγκες σας.
Τέλος, από το σπίτι σας μπορείτε να ταχτοποιήσετε και την πληρωμή των εργασιών. Αφού ειδοποιηθείτε μέσω e-mail σχετικά με το συνολικό κόστος, μπορείτε να πληρώσετε είτε μέσω (e-banking) ή με POS κατά την παράδοση (όπου είναι διαθέσιμο) ή με άλλον τρόπο, που θα συμφωνήσετε με το συνεργείο.
Hyundai/Kia: Επέκταση εγγυήσεων
Η Ηyundai Eλλάς, στοχεύοντας στην υποστήριξη των πελατών της, προχώρησε στην επέκταση της 5ετούς χωρίς όριο χιλιομέτρων εργοστασιακής εγγύησης των οχημάτων της. Συγκεκριμένα στα οχήματα που η εγγύηση λήγει κατά το χρονικό διάστημα από 1 Μαρτίου έως και 30 Απριλίου 2020, επεκτείνεται μέχρι και το τέλος Μαΐου 2020.
Αντίστοιχα, από την πλευρά της η Kia ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος «Κia Promise» με το οποίο γίνεται επέκταση της 7ετούς εργοστασιακής εγγύησης των οχημάτων της που λήγει μεταξύ 1ης Φεβρουαρίου και 30ης Απριλίου, μέχρι τον Ιούνιο του 2020.
Mercedes: Με digital τρόπο
Η Mercedes-Benz Ελλάς προσφέρει ψηφιοποιημένες διαδικασίες για τους κατόχους των μοντέλων της, μέσω του portal Mercedes me, το οποίο χειρίζεστε από το κινητό σας. Με την εγγραφή σας στην πλατφόρμα ενημερώνεστε για την τρέχουσα αναφορά service, τα διαστήματα Service και έχετε πρόσβαση στο πλήρες ιστορικό συντήρησης. Παράλληλα δέχεστε ειδοποιήσεις για τις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης, ενώ ενημερώνεστε για τις προειδοποιητικές λυχνίες στο κόκπιτ σας. Μέσω του Mercedes me τέλος μπορείτε να κανονίσετε ραντεβού για εργασίες στον τον εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή σας.
Εκτός του ψηφιακού περιβάλλοντος, αρκετοί εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές προσφέρουν υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης οχήματος, κατόπιν πρότερης συνεννόησης.
Citroen: Απομακρυσμένα ραντεβού και βιντεοκλήσεις
Η Citroen προσφέρει στους πελάτες της, τη δυνατότητα να κλείσουν κάποιο ραντεβού με τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που επιθυμούν διαδικτυακά, μέσω του επίσημου site της ή μέσω της εφαρμογής «My Citroen».
Παράλληλα, οι υπηρεσίες του Δικτύου Επίσημων Διανομέων και Επισκευαστών της Citroen παραμένουν στην διάθεσή σας, και η επικοινωνία γίνεται είτε μέσω τηλεφώνου ή διαδικτυακά μέσω live chat και βίντεο κλήσης με τις εφαρμογές Skype, Messenger, WhatsApp, Viber.
Τέλος να αναφέρουμε πως ορισμένοι συνεργάτες του δικτύου των Επίσημων Επισκευαστών, κατά συνθήκη και κατόπιν συνεννόησης προσφέρουν υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης οχημάτων.
Fiat/Jeep/Alfa Romeo: Επέκταση εγγύησης
Ο Όμιλος της FCA (Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, και Fiat Professional) επεκτείνει την εγγύηση για όλα τα μοντέλα του ομίλου, στα οποία η ισχύς κάλυψης λήγει κατά την περίοδο των μέτρων περιορισμού της κίνησης. Η διάρκεια της επέκτασης είναι ένας μήνας μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων με βάση τις κυβερνητικές διατάξεις. Η παραπάνω επέκταση ισχύει τόσο για ήδη προγραμματισμένες επισκευές εγγύησης, καθώς και για νέες ανάγκες που πιθανώς θα προκύψουν στο παραπάνω διάστημα.
Επιπλέον η FCA στα site των μαρκών της δίνει συμβουλές στους κατόχους των οχημάτων της χρήσιμες πληροφορίες για το πώς θα φροντίσετε μόνοι σας το αμάξωμα, τα ελαστικά, την μπαταρία, το κύκλωμα τροφοδοσίας, τα υγρά και το σύστημα πέδησης.
SEAT: Από την πόρτα σας στην πόρτα σας
Το τμήμα after sales της SEAT χτίζει τη νέα εποχή των υπηρεσιών της πάνω σε τρεις πυλώνες, οι οποίοι και αξιολογούνται αυτή τη στιγμή, πριν περάσουν στην εφαρμογή τους. Ο πρώτος είναι η έμφαση στην υγιεινή, με τήρηση αυστηρών μέτρων υγιεινής, που περιλαμβάνει καθαριότητα και απολύμανση εγκαταστάσεων και οχημάτων. Την φροντίδα γα τους πελάτες. Σε αυτό τον άξονα θα συναντήσουμε υπηρεσίες όπως pick up & delivery για το προς συντήρηση όχημά σας, με το εξουσιοδοτημένο δίκτυο επισκευαστών να παραλαμβάνει το αυτοκίνητό σας, από την πόρτα του σπιτιού σας και να σας το επιστρέφουμε πάλι στην πόρτα σας, αφού πρώτα το απολυμάνουν. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα σας δίνεται και αυτοκίνητο εξυπηρέτησης. Παράλληλα αυτών το δίκτυο λανσάρει και ειδικές προσφορές σε αναλώσιμα (π.χ φίλτρο καμπίνας).
Τέλος, ο τρίτος άξονας δίνει έμφαση στην online επικοινωνία (sms, viber, whats up), αλλά και προσαρμογή του website με σχετικές πληροφορίες. Παράλληλα επικροτείται η χρήση εργοστασιακών apps (My SEAT App).
Renault/Dacia: Επέκταση εγγύησης και αυστηρότερα μέτρα
Η Teoren Motors, η ελληνική αντιπροσωπεία των Renault και Dacia στην Ελλάδα, για την προστασία των πελατών της υιοθέτησε μια σειρά από αυστηρότερα μέτρα υγειονομικής προστασίας, που περιλαμβάνουν την απολύμανση των αυτοκινήτων που εισέρχονται των συνεργείων για εργασίες πριν την παράδοσή τους στον κάτοχο, αλλά και των αυτοκινήτων εξυπηρέτησης πελατών.
Τέλος, η παραλαβή των αυτοκινήτων των πελατών πραγματοποιείται με γάντια μιας χρήσης και γίνεται άμεση τοποθέτηση ειδικών μεμβρανών προφύλαξης στα καθίσματα, τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων, χειρόφρενο κ.λπ., παρουσία του πελάτη.
Opel: Συντήρηση με videoκλήση
Μία από τις υπηρεσίες που διαθέτει η Opel και συγκεκριμένα το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων επισκευαστών, είναι η interactive διαδικασία συντήρησης και ελέγχου των οχημάτων. Η συγκεκριμένη υπηρεσία να αναφέρουμε πως εφαρμόζεται σε συγκεκριμένους επισκευαστές και αφορά στην ενημέρωση μέσω videoκλήσης του πελάτη για εργασίες που πρέπει να γίνουν στο όχημά του. Ο μηχανικός δείχνει στον πελάτη τις εργασίες που πρέπει να γίνουν και παράλληλα στέλνει ανάλυση του κόστους εργασιών, με τον πελάτη να επιλέγει αν θέλει να προχωρήσει στην επισκευή.
ΒΜW: Με επέκταση εγγύησης και ψηφιακές υπηρεσίες
H BMW προτείνει στους πελάτες της, για την καλύτερη διαχείριση των ραντεβού στο δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών ΒMW να χρησιμοποιείτε την δυνατότητα του Online Service Booking είτε μέσω της ιστοσελίδας του εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή είτε μέσω της εφαρμογής Connected App. Παράλληλα στην περίπτωση που επισκεφτείτε κάποιο συνεργείο της φίρμας, να ξέρετε πως τηρούνται ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές υγιεινής και θα γίνει απολύμανση του οχήματός σας, Μάλιστα αρκετά μέλη του δικτύου πέρα των παραπάνω προσφέρουν και υπηρεσία delivery και pick-up κατόπιν συνεννόησης
Τέλος, ο όμιλος BMW, ανακοίνωσε ότι όλες οι καλύψεις εγγύησης νέων οχημάτων, καθώς και οι καλύψεις των προγραμμάτων Service/Repair Inclusive που έληξαν από την 16/03/2020 και μετά καθώς και όσων λήξουν εντός του μηνός Απριλίου ή Μαΐου 2020, επεκτείνονται έως και την 31η Μαΐου 2020.
VW: Τηλεματικές υπηρεσίες μέσω κινητού
Η VW για τους κατόχους των οχημάτων της προσφέρει την εφαρμογή «We Connect GO», η οποία σας στέλνει ενημερώσεις σχετικά με το χρόνο συντήρησης του αυτοκινήτου, ώστε να μην ξεχάσετε το προγραμματισμένο σας service και σας δίνει την επιλογή να κλείσετε επί τόπου το ραντεβού σας.
Παράλληλα το We Connect Go αναγνωρίζοντας τις προειδοποιητικές ενδείξεις αποστέλλει, κατόπιν δική σας επιβεβαίωσης αίτημα διαθεσιμότητας ραντεβού για την επιθεώρηση του αυτοκινήτου σας. Συγχρόνως πληροφορεί τον συνεργάτη που έχετε επιλέξει με τα σχετικά δεδομένα του οχήματος, με σκοπό τον σωστό και έγκαιρο προγραμματισμό των απαραίτητων εργασιών.
Τέλος μέσω της εφαρμογής, στην ενότητα «Τα ελαστικά μου» καταχωρείτε τον κατασκευαστή, τον τύπο των ελαστικών, τα διανυθέντα χιλιόμετρα και την ημερομηνία παραγωγής. Έτσι, όταν έρθει η στιγμή, μπορείτε με ένα κλικ να κλείσετε ένα ραντεβού για αλλαγή ελαστικών.