ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο 95% ο δείκτης ικανοποίησης πελατών της Mercedes-Benz

    Στο 95% ο δείκτης ικανοποίησης πελατών της Mercedes-Benz

    34086 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η Αλεξάνδρα Χρυσού, PR & Corporate Affairs, της  Mercedes-Benz Hellas μας είπε ότι το συμβόλαιο συντήρησης είναι ένα προϊόν που επιτρέπει στους πελάτες να προστατεύουν και να συντηρούν την Mercedes-Benz τους εξατομικευμένα και ανάλογα με τις ανάγκες τους. Μπορεί να προσφερθεί για καινούργια Mercedes-Benz αυτοκίνητα από τον σύμβουλο πωλήσεων και προσαρμόζεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη (μοντέλο, χιλιόμετρα, έτη, παροχές κτλ.).

    Με ένα συμβόλαιο συντήρησης Mercedes-Benz ο πελάτης γνωρίζει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τυχόν έκτακτες επισκευές και δαπάνες. Έχει τη δυνατότητα να προσδιορίσει το δικό του συμβόλαιο συντήρησης, ώστε το όχημά του να έχει πάντα τη συντήρηση και τη φροντίδα που του αξίζει.
     
    Τι πλεονεκτήματα  προσφέρει για τους πελάτες;

    Διασφάλιση κόστους

    • Διαφανές κοστολόγιο για όλες τις εργασίες συντήρησης και ανταλλακτικά.
    • Όχι απρόβλεπτα έξοδα.
    Ασφάλεια
    • Το όχημα συντηρείται μόνο σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή.
    • Το όχημα συντηρείται διαρκώς σύμφωνα με τις συστάσεις του εργοστασίου.

    Διατήρηση Αξίας
    Αύξηση της αξίας του οχήματος λόγω υψηλής ποιότητας συντήρησης.

    Ανεση
    Ο πελάτης απολαμβάνει τις υπηρεσίες απλά και μόνο με την επίδειξη της κάρτας υπηρεσιών.

    Κινητικότητα
    Ανανέωση των παροχών του Mobilo λόγω πραγματοποίησης των απαραίτητων κάθε φορά σέρβις.
    Η υπηρεσία Mobilo περιλαμβάνει πακέτα οδικής βοήθειας με μεγάλη γκάμα υπηρεσιών (πχ. όχημα αντικατάστασης, επιτόπου επισκευή από τεχνικούς, μεταφορά με γερανό, κάλυψη εξόδων διανυκτέρευσης) που αφορά σε οχήματα -. Αντίστοιχες υπηρεσίες προσφέρονται και για τα αλλά και για τα ελαφρά επαγγελματικά με τις ονομασίες smart road assistance και MobiloVan.
    Ως επιβράβευση της συνέπειας στις συντηρήσεις, ηυπηρεσία Mobilo ανανεώνεται χωρίς καμία χρέωση κάθε χρόνο εφΆ όσον ο πελάτης επιλέγει το εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργείων για την ετήσια συντήρηση του οχήματός του.

    Πρόγραμμα Service Select για αυτοκίνητα ηλικίας άνω των 6 ετών…

    Οι ανάγκες των πελατών και η έμφαση που δίνουν στην τιμή αλλάζουν καθώς αυξάνεται η ηλικία του οχήματος. Ιδίως οι πελάτες με οχήματα άνω των 6 ετών είναι συνήθως πιο ευαίσθητοι ως προς τις τιμές και μένουν πιο δύσκολα πιστοί. Επιπλέον, όσον αφορά τις εργασίες συντήρησης και επισκευής, οι πελάτες ενδιαφέρονται συνήθως για μια συνολική τιμή ανταλλακτικών και εργασίας. Έτσι, περιμένουν μια ολοκληρωμένη οικονομική προσφορά που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.
     
    Για να ικανοποιήσει τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της η MercedesBenz, εφαρμόζει ένα νέο πρόγραμμα πιστότητας το ServiceSelect, που θα βοηθήσει στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση πελατών με παλαιότερα οχήματα.

    Το Mercedes-Benz Service Select είναι το νέο πρόγραμμα πιστότητας για πελάτες με οχήματα Mercedes-Benz άνω των 6 ετών. Διατίθεται για επιλεγμένα οχήματα με έμφαση σε μοντέλα μεγάλου όγκου πωλήσεων και συνήθεις εργασίες και επισκευές σε συμμετέχοντες Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές του Δικτύου Mercedes-Benz.

    Με το πρόγραμμα αυτό οι αντίστοιχοι πελάτες απολαμβάνουν 38% έκπτωση σε όλα τα ανταλλακτικά των πακέτων συντήρησης Mercedes-Benz Service Select καθώς και στα υγρά και λιπαντικά που χρησιμοποιούνται για όλες τις συνήθεις εργασίες service. Το Service Select παρέχεται μόνο από τους Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και οι εργασίες εκτελούνται με μέγιστη χρέωση εργατοώρας 45¤.
     
    Για να επωφεληθεί ο πελάτης από το ServiceSelect, πρέπει να εγγραφεί στο πρόγραμμα μέσω του Mercedesmeportal, να καταχωρήσει τα στοιχεία οχήματος και να παραλάβει την κάρτα μέλους του ServiceSelect. Η μεγάλη ευκολία του προγράμματος είναι ότι ο πελάτης μπορεί να κάνει την εγγραφή του εύκολα και γρήγορα από το σπίτι του ή με τη βοήθεια του υπευθύνου στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που τον εξυπυρετεί

    Στο 95% ο δείκτης ικανοποίησης των κατόχων της
    Επιβραβεύει το δίκτυο της με το Πρόγραμμα ESP Εxcellence Service Program το Πρόγραμμα Αναγνώρισης και Επιβράβευσης για  όλους τους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές της Mercedes-Benz Ελλάς.Πρόκειται για ένα πολυπαραμετρικό σύστημα αξιολόγησης, το οποίο καταλήγει σε βράβευση των καλύτερων επιδόσεων σε 20 διαφορετικούς δείκτες, ωστόσο η βράβευσή τους αυτή δεν έχει σχέση μόνο με την ικανοποίηση των πελατών.
    Το ESP είναι η απόδειξη, η επίσημη αναγνώριση και επιβράβευση εκ μέρους της Mercedes-Benz Ελλάς, γιατην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών After-Sales του εκάστοτε Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή Mercedes-Benzκαι smart.
     
    Η Εταιρεία διεξάγει Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών σε συνεργασία με ανεξάρτητο φορέα, ώστε να διασφαλίζεται η ανωνυμία και η αντικειμενικότητα. Σε αυτήν, εκτός του Δείκτη Ικανοποίησης, περιλαμβάνονται και μετρήσεις άλλων δεικτών όπως:
    • Service Follow Up
    • Fixed FirstVisit &
    • Net Promoter Score
    Το συνδυαστικό αποτέλεσμα όλων των δεικτών που περιλαμβάνει η έρευνα για το 2017 ανήλθε στο 95%.

     
     

    Σελίδα 1Τι σημαίνει after sales στην πράξη για 25 μάρκες;
    Σελίδα 2AFTER SALES
    Σελίδα 3ALFA ROMEO
    Σελίδα 4AUDI
    Σελίδα 5BMW - MINI
    Σελίδα 6CITROEN
    Σελίδα 7DACIA
    Σελίδα 8DS
    Σελίδα 9FIAT, ABARTH
    Σελίδα 10FORD
    Σελίδα 11HONDA
    Σελίδα 12HYUNDAI
    Σελίδα 13JEEP
    Σελίδα 14KIA
    Σελίδα 15MAZDA
    Σελίδα 16MERCEDES - BENZ
    Σελίδα 17MITSUBISHI
    Σελίδα 18NISSAN
    Σελίδα 19OPEL
    Σελίδα 20PEUGEOT
    Σελίδα 21RENAULT
    Σελίδα 22SEAT
    Σελίδα 23SKODA
    Σελίδα 24SUZUKI
    Σελίδα 25TOYOTA
    Σελίδα 26VOLKSWAGEN
    Σελίδα 27VOLVO
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES