Οι προσδοκίες αλλάζουν, τόσο αυτές των καταναλωτών όσο και των εταιριών. Ο κόσμος θέλει ασφαλέστερα ελαστικά που θα είναι κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά και θα διαρκούν περισσότερο. Ελαστικά που θα αποδίδουν την μέγιστη αυτονομία, θα βοηθούν στην οικονομικότερη κατανάλωση καυσίμου, και παράλληλα θα διατηρούν ψηλά τις επιδόσεις.
Το πρόβλημα είναι ότι οι εταιρίες ελαστικών ενώ παρουσιάζουν μεγάλες αναβαθμίσεις στην ποιότητα των προϊόντων τους, δεν προσφέρουν αυτά τους τα επιτεύγματα σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Τα ηλεκτρικά οχήματα, λόγω του αυξημένου τους βάρους και της ροπής τους, έχουν δυσκολέψει την βιομηχανία ελαστικών.
Οι εταιρίες έχουν αποδεχτεί την πρόκληση να μειώσουν τις διαφορές επιδόσεων των ελαστικών που φοράνε βενζινοκίνητα και ηλεκτροκίνητα οχήματα, αλλά ο δρόμος για την πλήρη εξισορρόπηση παραμένει μακρύς. Σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης πελατών (της J.D.), οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων, βγάζουν μόλις 20.000 χλμ με τα πρώτης τοποθέτησης ελαστικά τους, αντί για 64.000 χιλιόμετρα (που κάνουν σε 4 χρόνια χρήσης με τα ΟΕΜ-πρώτης τοποθέτησης ελαστικά ενός συμβατικού οχήματος).
Οι εταιρίες προσπαθούν να κατασκευάσουν ελαστικά που θα μπορούν να φορεθούν και στους δύο τύπους οχημάτων, ενώ άλλες καταπιάνονται με το να φτιάξουν ποιοτικά λάστιχα που θα απευθύνονται μόνο στα ηλεκτροκίνητα. Τα ElectricDrive2 της Goodyear, που ανακοινώθηκαν ήδη και αφορούν αποκλειστικά τα ηλεκτρικά οχήματα, είναι ένα καλό παράδειγμα της δεύτερης προσέγγισης. Ενώ η Bridgestone, με τα νέα της PeakLife, θέλει να προσφέρει ελαστικά υψηλών επιδόσεων που θα ταιριάζουν σε όλους τους τύπους αυτοκινήτων.