H αγορά της Βόρειας Αμερικής είναι μια ώριμη αγορά η οποία βλέπει πως υπάρχει αρκετό έδαφος να κερδίσει καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς την ηλεκτροκίνηση. Κάθε ένας από τους σημαντικούς παίκτες της βιομηχανίας παραγωγής ελαστικών σκοπεύει να αυξήσει τα μερίδια αγοράς του αυξάνοντας τις πρώτες τοποθετήσεις, τις πωλήσεις αντικατάστασης ελαστικών ή (και) στοχεύοντας στο αναπτυσσόμενο τμήμα των EV (ηλεκτρικών). Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Michelin (ανήκει στους κατασκευαστές ελαστικών που κυνηγάνε και τους 3 πιο πάνω στόχους (γι αυτό και ανακοίνωσε πρόσφατα επενδύσεις άνω των 300 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη στους τομείς EV ελαστικών, ελαστικών μεγαλύτερης διαμέτρου και ελαστικών για τις ανάγκες του αγροτικού τομέα (AG).
Η Bridgestone, επίσης, κάνει κινήσεις, όλες με στόχο όχι μόνο να ανταγωνιστεί στην αγορά, αλλά να το κάνει με τα πιο βιώσιμα προϊόντα. Η Pirelli προσβλέπει επίσης στην ανάπτυξη της και στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Η Kumho Tire, στη συνέχεια η οποία και αυτή, επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά της Βόρειας Αμερικής (με παράλληλη εστίαση στα ελαστικά EV). Η Giti Tire φαίνεται να αναπτύσσεται φέρνοντας περισσότερα μεγέθη ελαστικών για να καλύψει την ζήτηση στην αγορά. Και η Hankook Tire η οποία σχεδιάζει να επιτύχει τους στόχους της με αυξήσεις της παραγωγικής ικανότητας, περαιτέρω ανάπτυξη ελαστικών για EV και αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της.