|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με το υπουργείο και την άψογη αντιμετώπιση τους σε κάθε μας ερώτημα, προέκυψε το συμπέρασμα, ότι το κομμάτι των μετατροπών σε φυσικό αέριο και των ανάλογων πιστοποιήσεων είναι οριοθετημένο και ξεκάθαρο, τόσο για τα εξαρτήματα όσο και για τους τεχνίτες.
Με το προεδρικό διάταγμα 66/2010 «Καθορισμός προσόντων και διαδικασίας για την απόκτηση άδειας άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη συσκευών αερίων καυσίμων για την κίνηση αυτοκινήτων», ξεκαθαρίζονται όλα τα απαιτούμενα προσόντα που πρέπει να έχει ο υποψήφιος τεχνίτης, όπως:
α) να είναι κάτοχος μιας, τουλάχιστον, εκ των αδειών άσκησης επαγγέλματος των αναφερομένων στο άρθρο 2 παρ. 2, περίπτωση α (μηχανοτεχνίτης), περίπτωση β (ηλεκτροτεχνίτης), περίπτωση γ (τεχνίτης συσκευών υγραερίου) και στο άρθρο 4 παρ. 4α (διπλωματούχος μηχανικός αυτοκινήτων) και παρ. 4β (τεχνολόγος μηχανικός αυτοκινήτων) του ν. 1575/85, όπως ισχύει. Επίσης να έχει προϋπηρεσία σε όμοια εργασία συνεργείου τοποθέτησης, συντήρησης και επισκευής εξαρτημάτων τροφοδοσίας και λειτουργίας κινητήρων αυτοκινήτων 6 τουλάχιστον μήνες.
γ) να έχει λάβει την απαιτούμενη εκπαίδευση, κατόπιν επιτυχημένης εκπαίδευσης διάρκειας τουλάχιστον εκατό (100) ωρών η οποία συντελείται από Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ειδικά πιστοποιημένο από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Στο πρόγραμμα σπουδών θα συμπεριλαμβάνεται η αντίστοιχη εξειδικευμένη ύλη και οι ώρες διδασκαλίας, είτε από επίσημο αντιπρόσωπο εισαγωγής εξαρτημάτων τροφοδοσίας και λειτουργίας αυτοκινήτων με αέρια καύσιμα, ο οποίος πρέπει να διαθέτει βεβαίωση επάρκειας ως εκπαιδευτής από το εργοστάσιο κατασκευής. Η εκπαίδευση πρέπει να περιλαμβάνει και πρακτική εκπαίδευση.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr