Ο πεντακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος με τον οποίο εφοδιάζεται η Thesis, είναι ο "ίδιος" με αυτόν που συναντούσαμε παλιότερα στο Fiat Coupe και στη Lancia Kappa. Στην περίπτωση της Thesis το μηχανικό σύνολο μέσω των σχετικών ρυθμίσεων αποδίδει ισχύ 185 ονομαστικών ίππων. Η απόδοσή του είναι γραμμική και χάρη στην καλή ηχομόνωση το μόνο που φτάνει στα αυτιά των επιβαινόντων είναι μια... υποψία θορύβου, με τη χαρακτηριστική υψηλότονη χροιά των πεντακύλινδρων σε σειρά κινητήρων. Η ελαστικότητα που εμφανίζει έχει άμεση σχέση με τη λειτουργία του υπερσυμπιεστή αλλά ακόμα και από τις στροφές του ρελαντί, το μοτέρ δείχνει πρόθυμο για αύξηση στροφών, με δεύτερη ή και τρίτη σχέση επιλεγμένη στο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων. Τα λίτρα καυσίμου που απαιτούνται κατά την κίνηση σε μεικτές συνθήκες είναι 12,9 ανά 100 χιλιόμετρα.
Ο 5κύλινδρος κινητήρας με το turbo κινεί με ευκολία ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς το αμάξωμα της Lancia Thesis.