Η κίνηση του 607 στο δρόμο χαρακτηρίζεται από τη ραθυμία που οφείλεται κατά κύριο λόγο στο αυτόματο κιβώτιο των ταχυτήτων αλλά και η γενικότερη άνεση που προσφέρει το πολυτελές μοντέλο. Σταθερό ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το 607 επιδεικνύει αρετές "λιμουζίνας" στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, διατηρώντας τον οδηγό και τους επιβάτες ξεκούραστους. Βέβαια όταν ο οδηγός το επιλέξει, θα μπορέσει να κινηθεί και γρήγορα, καθώς ο κινητήρας προσφέρει τα απαραίτητα αποθέματα ισχύος και ροπής, ενώ και το πλαίσιο σε συνδυασμό με την ανάρτηση αποδεικνύονται ικανά για το κάτι "παραπάνω". Η ρύθμιση της ανάρτησης επιφέρει αυξημένες κλίσεις στις στροφές, οι οποίες όμως δεν αποτελούν ουσιαστικό λόγο ανησυχίας, καθώς δεν επηρεάζουν ούτε κατ' ελάχιστο την κατευθυντικότητα του μοντέλου με τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Οταν ο οδηγός υπερβεί τα όρια, η υποστροφή κάνει προοδευτικά την εμφάνισή της, μόνο όμως όταν το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι απενεργοποιημένο, καθώς σε αντίθετη περίπτωση, η όποια τάση αποσοβείται "εν τη γενέσει της". Η πολύ καλή αεροδυναμική του αμαξώματος αφήνει το 607 ανεπηρέαστο από έντονους πλευρικούς ανέμους. Τα φρένα αποδεικνύονται αποτελεσματικά και συνεργάζονται άψογα με το ABS.
Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι αρκετά μεγάλες αλλά δεν αποτελούν ουσιαστική αιτία ανησυχίας καθώς δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του μοντέλου.
Η ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει εξαιρετικό επίπεδο άνεσης στους επιβάτες, ενώ απορροφά ιδανικά τις ανωμαλίες του δρόμου.