Το μηχανικό σύνολο της Celica
T-Sport διαθέτει εκτός από μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
και σύστημα μεταβολής του βυθίσματός τους, το οποίο
τίθεται σε λειτουργία μόλις οι στροφές του κινητήρα
ξεπεράσουν τις 6.000 ανά λεπτό. Από το σημείο αυτό
και μετά, η απόδοσή του μεγιστοποιείται.
Ο οδηγός που θέλει να κινηθεί πραγματικά γρήγορα
θα πρέπει να διατηρεί τον κινητήρα σε λειτουργία
πάνω από το όριο των 6.000 σ.α.λ.
Ο κινητήρας του Opel Astra Coupe διακρίνεται για
τη γραμμική απόδοση της ισχύος του και την πολιτισμένη
του λειτουργία.
Η λειτουργία του υπερσυμπιεστή δύσκολα γίνεται αντιληπτή
από τους επιβάτες, καθώς τα γενικότερα επίπεδα του
παραγόμενου θορύβου είναι χαμηλά. Οι επιδόσεις που
προσδίδει το μηχανικό σύνολο στο Γερμανικό μοντέλο
είναι αρκετά καλές.
Στο εμπρόσθιο μέρος της Celica τα τριγωνικά φωτιστικά
σώματα εκτείνονται μέχρι τη μέση του καπό σχεδόν,
προσδίδοντας στο μοντέλο ξεχωριστή εμφάνιση.
Τα κοινά στοιχεία του Astra Coupe με τις υπόλοιπες
εκδόσεις του μοντέλου είναι πάρα πολλά και άμεσα αντιληπτά.
Η σχεδίαση του μοντέλου αποπνέει στιβαρότητα.
Opel Astra Coupe Turbo - Toyota Celica T-Sport Στον κόσμο των αντιθέσεων...