ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/3/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/3/2001
Σπορτίφ αισθητική Celica, πολυτέλεια Astra Coupe

Oι "αντιθέσεις" των δύο μοντέλων συνεχίζονται και στο εσωτερικό. Στο μεν Γερμανικό μοντέλο συναντά κανείς τη γνώριμη εικόνα από τα "ταπεινότερα" Astra -έστω με κάποιες παραλλαγές- με την εξαιρετική ποιότητα συναρμολόγησης και υλικών. Το εσωτερικό της Celica επιδεικνύει υψηλό επίπεδο συναρμογής στα επιμέρους τμήματα, χωρίς όμως να κερδίζει τις εντυπώσεις, τουλάχιστον αισθητικά, σε επίπεδο υλικών. Σχεδιαστικά, η Celica είναι πιο σπορτίφ από τον Ευρωπαίο ανταγωνιστή, καθώς δίνει την αίσθηση της ξεχωριστής κατασκευής, με την κάπως οριζόντια θέση οδήγησης. Αντιθέτως, το στοιχείο αυτό δεν εντοπίζεται στο Astra, του οποίου και η θέση οδήγησης παραπέμπει στις υπόλοιπες εκδόσεις αμαξώματος του μοντέλου.
Σε επίπεδο διαθέσιμων για τους επιβάτες χώρων, το Astra ισορροπεί κάπως τα πράγματα, καθώς είναι ικανό να φιλοξενήσει δύο επιβάτες πίσω -ή τρεις με αρκετές παραχωρήσεις- και αρκετές αποσκευές, αφού ο σχετικός χώρος έχει όγκο 460 λίτρων. Αντίθετα, στο πίσω κάθισμα της Celica θα βολευτούν αυστηρά δύο άτομα, των οποίων οι διαστάσεις πρέπει να είναι... ιδιαίτερα περιορισμένες. Ο δε χώρος αποσκευών του Ιαπωνικού Coupe έχει πολύ μεγάλο άνοιγμα και εκμεταλλεύσιμο όγκο 323 λίτρων.


Η αίσθηση της σπορ κατασκευής εντείνεται από τη σχεδίαση του εσωτερικού της Celica. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, ενώ δεν ενθουσιάζει αυτή των πλαστικών.
Το πίσω κάθισμα είναι υποτυπώδες και δε μπορεί να φιλοξενήσει δύο άτομα κανονικού αναστήματος για μεγάλες αποστάσεις.
Στο πίσω κάθισμα του Γερμανικού μοντέλου, δύο επιβάτες φιλοξενούνται με άνεση και χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα με το χώρο για τα κεφάλια τους.

Οι χρωματικοί συνδυασμοί στο ταμπλό του Astra Coupe Turbo είναι καλαίσθητοι. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης, η συνολική εικόνα αποπνέει κύρος.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μοντέλο Astra Coupe Turbo Celica T-Sport
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.998 1.796
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 190/5.400* 176/7.790
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.950* 177/6.860
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,6 7,6
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,2 9,9
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 10,4 12,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 245 225
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 12,0 12,2
Βάρος (κιλά) 1.345* 1.180
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 460 323
* Εργοστασιακές μετρήσεις

 Opel Astra Coupe Turbo - Toyota Celica T-Sport
 
Στον κόσμο των αντιθέσεων...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Turbo ή προηγμένο ατμοσφαιρικό;
Ταχυμεταφορές Opel - Γρήγορες βόλτες Toyota
Σπορτίφ αισθητική Celica, πολυτέλεια Astra Coupe
Είναι θέμα προτεραιοτήτων...