Τα δύο μηχανικά σύνολα που φροντίζουν για την παραγωγή ισχύος στα Ιαπωνικά μοντέλα είναι σε απόδοση ισοδύναμα, ενώ χρησιμοποιούν ίδια τεχνολογία. Χαρακτηριστικό πλέον και των δύο κατασκευαστών, οι κινητήρες με μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες, που εξασφαλίζουν εκτός της υψηλής απόδοσης και καλή επίδοση στους τομείς της ελαστικότητας και της οικονομίας καυσίμου. Δύσκολα διακρίνονται και διαφορές στον τρόπο λειτουργίας των δύο κινητήρων, αναφορικά με τον παραγόμενο θόρυβο και την πολιτισμένη λειτουργία εν γένει.
Σε αυτό το επίπεδο, μικρό προβάδισμα παίρνει το μηχανικό σύνολο του Honda Civic, καθώς σε όλη την κλίμακα των στροφών, ο παραγόμενος ήχος είναι ελαφρώς χαμηλότερης έντασης από ό,τι του Toyota Corolla, ενώ η ηχητική χροιά και των δύο είναι ευχάριστη, με σπορτίφ υπόσταση στις υψηλές στροφές.
Πολύ καλή είναι η εικόνα που αποκομίζει ο οδηγός από τα μηχανικά σύνολα σε επίπεδο ελαστικότητας, καθώς αμφότερα δείχνουν "ψυχωμένα" ακόμα και όταν καλούνται να επιταχύνουν το αυτοκίνητο από χαμηλές στροφές, με επιλεγμένη μεγάλη σχέση στο κιβώτιο των ταχυτήτων.
Το μηχανικό σύνολο του Honda Civic παράγει ελαφρώς χαμηλότερης έντασης θόρυβο.
Το μεγαλύτερο κατά 8 κ.εκ. μηχανικό σύνολο του Toyota Corolla είναι εξίσου εύστροφο με αυτό του ανταγωνιστή.
Με καινοτομίες για την κατηγορία
Το ταμπλό του Honda Civic "κοσμείται" από τον επιλογέα των ταχυτήτων. Η επιλογή αυτή, αν και ξενίζει αρχικά, αποδεικνύεται ιδιαίτερα βολική και πρακτική. Ο διάκοσμος δεν εντυπωσιάζει, ενώ η σχεδίαση είναι μάλλον λιτή.
Το highlight στο ταμπλό του Toyota Corolla δεν είναι άλλο από το φωτισμό του πίνακα των οργάνων (Optitron) που δίνει αέρα πολυτελούς κατασκευής στο μικρομεσαίο μοντέλο. Σε σχεδίαση το ταμπλό δείχνει πιο καλαίσθητο.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Honda Civic 1,6 3d vs Toyota Corolla 1,6 3d Φρέσκο μικρομεσαίο... σούσι!