Η κορυφαία έκδοση του Kia Sorento που είχαμε για δοκιμή κινείται από ένα μηχανικό σύνολο 3,5 λίτρων με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V, το οποίο σύμφωνα με τον κατασκευαστή αποδίδει 195 ίππους στις 5.500 σ.α.λ και 294 Nm ροπής μόλις από τις 3.000 σ.α.λ. Η διαθέσιμη ροπή γίνεται άμεσα αισθητή από τον οδηγό, καθώς σε κάθε πάτημα του γκαζιού ακόμα και όταν οι ρυθμοί περιστροφής του κινητήρα είναι κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. το "τράβηγμα" είναι πολύ καλό. Το 24βάλβιδο μοτέρ των 3,5 λίτρων εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία μέχρι τις κόκκινες ενδείξεις του στροφόμετρου, χωρίς παράλληλα ο θόρυβος που παράγει να ενοχλεί τους επιβάτες. Ιδιαίτερα σε ρυθμούς ταξιδιού η μακριά 4η ταχύτητα του αυτόματου κιβωτίου κρατάει σε χαμηλούς ρυθμούς τις στροφές του κινητήρα (π.χ. 140 χλμ./ώρα και 3.000 σ.α.λ.), με αποτέλεσμα το μηχανικό σύνολο να μην ακούγεται σχεδόν καθόλου στο θάλαμο των επιβατών. Τέλος πολύ καλή λειτουργία έχει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, στο οποίο οι αλλαγές των σχέσεων μετάδοσης γίνονται ιδιαίτερα ομαλά (χάρη και στην αυξημένη ροπή του κινητήρα), ενώ καλή αμεσότητα εμφανίζει και στα kickdown.
Το μηχανικό σύνολο των 3,5 λίτρων του Sorento έχει πολιτισμένη λειτουργία, ενώ ξεχωρίζει και για τα αυξημένα
αποθέματα ροπής.
Οι αλλαγές των ταχυτήτων επιτυγχάνονται ομαλά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων μετάδοσης.