Το Sorento όταν
αφήνει την άσφαλτο "ξεδιπλώνει"
τις πολύ καλές δυνατότητες κίνησής
του σε δύσβατες διαδρομές. Η ανάρτηση
προσφέρει στους επιβάτες αρκετά καλή
άνεση κατά τη διέλευση του
αυτοκινήτου από χωματόδρομους
γεμάτους πέτρες και νεροφαγώματα, ενώ
το πλαίσιο τύπου σκάλας και το
ενισχυμένο αμάξωμα παρουσιάζουν
αυξημένη στιβαρότητα. Ο οδηγός μπορεί
να επιλέξει την τετρακίνηση (ακόμα και
εν κινήσει μέχρι τα 80 χλμ./ώρα) ή τις
κοντές σχέσης μετάδοσης μέσω ενός
περιστροφικού διακόπτη στο ταμπλό
ανάλογα με τα εμπόδια που θα
συναντήσει σε μια εκτός δρόμου
διαδρομή. Σε συνδυασμό με την αυξημένη
άρθρωση του πίσω άκαμπτου άξονα, οι
τροχοί δύσκολα θα χάσουν την επαφή
τους με το έδαφος. Ακόμα και σε
αναχώματα όπου το έδαφος είναι σαθρό
το βαρύ αμάξωμα θα αναρριχηθεί με
αρκετή ευκολία. Η οδική συμπεριφορά
του Sorento στο χώμα είναι πιο "διασκεδαστική",
καθώς ο οδηγός ακόμα και με την
τετρακίνηση μπορεί να προκαλέσει
ελεγχόμενη υπερστροφή, ωστόσο και εδώ
χρειάζεται... αυτοσυγκράτηση λόγω του
αυξημένου όγκου και βάρους του Sorento.
Τέλος το ελαφρύ και πολύστροφο τιμόνι
θα εκτιμηθεί δεόντως στην εκτός
δρόμου κίνηση, καθώς δε μεταφέρει
κραδασμούς στα χέρια του οδηγού.
Το Sorento εκτός δρόμου δίνει την εντύπωση του... οδοστρωτήρα, ενώ οι αναρριχητικές του ικανότητες είναι πολύ καλές.