H 7η γενιά του Ιαπωνικού μοντέλου κινείται με απόλυτη ασφάλεια τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Οι κλίσεις του αμαξώματος διατηρούνται σε λογικά πλαίσια και είναι ελαφρώς μεγαλύτερες από αυτές του Vectra. Τα περιθώρια πρόσφυσης και των δύο μοντέλων είναι υψηλά, με υπαρκτές πάντα τις τάσεις υποστροφής όταν αυτά ξεπεραστούν.
Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι του Civic μεταφέρει σε ικανοποιητικό βαθμό τις πληροφορίες στον οδηγό, ωστόσο η αίσθησή του δεν είναι τόσο καλή όσο του Vectra, γεγονός στο οποίο οφείλεται η μεγαλύτερη στιβαρότητα του Γερμανικού μοντέλου (σε συνδυασμό με την αίσθηση των φρένων του). Ο ισχυρότερος κινητήρας του Civic προσφέρει ένα προβάδισμα στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, τη στιγμή που ο οδηγός πραγματοποιεί προσπέραση.
Η άνεση που προσφέρει τόσο το Civic όσο και το Vectra στους επιβάτες τους είναι καλή, ωστόσο η ρύθμιση των αναρτήσεων από τον Ιάπωνα και Γερμανό κατασκευαστή αντίστοιχα, όντας σχετικά "σκληρή", δεν αποτελεί πανάκεια για την απόσβεση κάθε τύπου ανωμαλίας.
Η κίνηση του Honda Civic πάνω στη στροφή χαρακτηρίζεται από τις περιορισμένες κλίσεις και την πολύ καλή κατευθυντικότητα.
Περισσότερο στιβαρή είναι η αίσθηση που αφήνει στον οδηγό το Opel Vectra χάρη στα καλύτερα σε αίσθηση συστήματα διεύθυνσης και πέδησης.
Honda Civic 1,6 4d - Opel Vectra 1,6 4d Με κοινό παρονομαστή