Ενα
μειονέκτημα που χαρακτήριζε
την πρώτη γενιά του Twingo όταν
άρχισε η διάθεσή του το 1993,
ήταν η οδική συμπεριφορά που
αποτελούσε την εξαίρεση στον
κανόνα περί εξαιρετικής
Γαλλικής ανάρτησης. Αυτός
ήταν και ο λόγος που οι
προσπάθειες των τεχνικών της
Renault εστιάζονταν στη βελτίωση
της εικόνας του μοντέλου στο
συγκεκριμένα τομέα. Στη νέα
γενιά του μοντέλου, λοιπόν, η
τοποθέτηση αντιστρεπτικής
δοκού εμπρός και η... "πάχυνση"
της αντίστοιχης πίσω έχουν
βελτιώσει σημαντικά την
αίσθηση και την ακρίβεια του
συστήματος διεύθυνσης, ενώ
επιπλέον οι κλίσεις έχουν
περιοριστεί. Στις στροφές, η
συμπεριφορά του Twingo δεν
προβληματίζει, όντας αυστηρά
ουδέτερη μέχρι το όριο. Η
συνήθης αντίδραση του μικρού
Γαλλικού μοντέλου όταν ο
οδηγός υπερβεί το όριο, είναι
η προοδευτική υποστροφή η
οποία ελέγχεται με ευκολία
μέσω του συστήματος
διεύθυνσης με τη
μεταβαλλόμενη ηλεκτρική
υποβοήθηση. Στον ανοιχτό
δρόμο ο οδηγός μπορεί να
εκτιμήσει καλύτερα το
δυνατότερο κινητήρα, χάρη
στον οποίο η διατήρηση υψηλής
ταχύτητας κίνησης είναι
συγκριτικά με την
προηγούμενη έκδοση
ευκολότερη υπόθεση. Οι
έχοντες εμπειρία από το
παλιότερο Twingo επιβάτες θα
εκτιμήσουν την καλύτερη
ηχομόνωση του καθώς και την
ευκολία που περνάει πάνω από
τις λακκούβες.
Βελτιωμένη είναι η
κατευθυντικότητα του μικρού
Twingo. Ανάλογα καλή είναι και η
αίσθηση του ηλεκτρικά
υποβοηθούμενου τιμονιού.
Περιορισμένες είναι οι
κλίσεις του αμαξώματος στις
στροφές, χάρη στις αλλαγές
στην ανάρτηση και τα
ελαστικά.
ΔΟΚΙΜΗ Renault Twingo 1,2 16V
Αλλαγές ουσίας εντός και εκτός