Αφήνοντας για λίγο στην... άκρη τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά του πολύ ιδιαίτερου Focus, αξίζει να ασχοληθούμε με το εσωτερικό του. Το ταμπλό διατηρεί τη σχεδίαση που γνωρίζουμε από τα Focus μαζικής παραγωγής με τη διαφορά ότι η βάση της κεντρικής κονσόλας έχει νέο σχήμα για να φιλοξενεί το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και τον αλουμινένιο επιλογέα με τις μικρές διαδρομές. Οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων έχουν μπλε χρώμα ενώ τη θέση του οργάνου για τη θερμοκρασία του κινητήρα έχει πάρει ένα όργανο με ένδειξη της πίεσης του turbo. Γνώριμο από πλευράς σχήματος είναι και το τιμόνι το οποίο όμως έχει συνδυασμό μπλε και μαύρου χρώματος, κάτι που συναντάται επίσης στα δάπεδα και στα καθίσματα. Τα τελευταία προέρχονται από την Sparco, έχουν επένδυση από δέρμα και alcantara και έχουν κανονικό σχήμα μπάκετ προσφέροντας άριστη στήριξη στο σώμα. Εκτός από τη χρήση αλουμινίου στον επιλογέα και τα πεντάλ εντύπωση προκαλούν τα ανθρακονήματα που έχουν τοποθετηθεί στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Το μπλε χρώμα είναι το κυρίαρχο στο εσωτερικό του RS όντας ευχάριστο οπτικά.
Αλουμίνιο χρησιμοποιήθηκε και για τον επιλογέα ταχυτήτων ενώ η βάση είναι κατασκεασμένη από ανθρακονήματα.