ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/4/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2001
"Μπορώ να οδηγώ για ώρες;"
 
  

Το πλέον ξεκούραστο μεταξύ των αυτοκινήτων του συγκριτικού είναι το Matiz, όπου τα μαλακά καθίσματα και η ρύθμιση των αναρτήσεων καθιστούν τις μετακινήσεις αρκετά άνετες τηρουμένων των αναλογιών.


Στην περίπτωση του Daihatsu Cuore η εικόνα που αποκομίζει κανείς είναι ανάλογη με αυτή του Seicento. Το σημείο υπεροχής του Ιαπωνικού μοντέλου είναι τα μεγαλύτερα καθίσματα εμπρός.

Σε καλό επίπεδο κυμαίνεται η άνεση του οδηγού και των επιβατών στο Atos MPV της Hyundai. Τόσο η ανάρτηση όσο και τα καθίσματα, συνδράμουν σε αυτό.

Ανάλογα καλό είναι και το επίπεδο της άνεσης στο Atos Prime. Πρακτικά η ίδια ρύθμιση στην ανάρτηση με το MPV και τα ίδια καθίσματα έχουν ως αποτέλεσμα τις άνετες μετακινήσεις.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σφιχτή στην περίπτωση του Fiat Seicento, χωρίς όμως να ενοχλεί ιδιαίτερα. Τα μαλακά καθίσματα διατηρούν σε καλό επίπεδο την άνεση των επιβατών.


Στο Suzuki Wagon R+ τα καθίσματα είναι λίγο πιο μαλακά από του Agila και στηρίζουν τα σώματα σωστά. Η ανάρτηση είναι καλή για την άνεση των επιβατών, ενώ το μεγάλο συνολικό ύψος καθιστά άνετη και την επι/αποβίβαση.


Το ίδιο με το Wagon R+ ισχύει και για το Opel Agila αναφορικά με την επι/αποβίβαση. Τα καθίσματα του Γερμανικού μοντέλου είναι αρκετά σφιχτά, παρέχοντας καλή στήριξη.

Η ανάρτηση του Smart είναι η πιο σφιχτή μεταξύ των αυτοκινήτων της μικρής κατηγορίας και όχι μόνο. Σε συνδυασμό με τα σκληρά καθίσματα, το αποτέλεσμα μετριάζει την άνεση των επιβατών.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
 
Η μάχη του... Σούπερ Μάρκετ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
"Πίσω, στην αρχή του διαδρόμου"
"Χωρούν τα ψώνια πίσω;"
"Μπορώ να οδηγώ για ώρες;"
"Και έξω από την πόλη πώς πάει;"
"Παρκάρει εύκολα;"