Το πλέον ξεκούραστο μεταξύ των αυτοκινήτων του συγκριτικού είναι το Matiz, όπου τα μαλακά καθίσματα και η ρύθμιση των αναρτήσεων καθιστούν τις μετακινήσεις αρκετά άνετες τηρουμένων των αναλογιών.
Στην περίπτωση του Daihatsu Cuore η εικόνα που αποκομίζει κανείς είναι ανάλογη με αυτή του Seicento. Το σημείο υπεροχής του Ιαπωνικού μοντέλου είναι τα μεγαλύτερα καθίσματα εμπρός.
Σε καλό επίπεδο κυμαίνεται η άνεση του οδηγού και των επιβατών στο Atos MPV της Hyundai. Τόσο η ανάρτηση όσο και τα καθίσματα, συνδράμουν σε αυτό.
Ανάλογα καλό είναι και το επίπεδο της άνεσης στο Atos Prime. Πρακτικά η ίδια ρύθμιση στην ανάρτηση με το MPV και τα ίδια καθίσματα έχουν ως αποτέλεσμα τις άνετες μετακινήσεις.
Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σφιχτή στην περίπτωση του Fiat Seicento, χωρίς όμως να ενοχλεί ιδιαίτερα. Τα μαλακά καθίσματα διατηρούν σε καλό επίπεδο την άνεση των επιβατών.
Στο Suzuki Wagon R+ τα καθίσματα είναι λίγο πιο μαλακά από του Agila και στηρίζουν τα σώματα σωστά. Η ανάρτηση είναι καλή για την άνεση των επιβατών, ενώ το μεγάλο συνολικό ύψος καθιστά άνετη και την επι/αποβίβαση.
Το ίδιο με το Wagon R+ ισχύει και
για το Opel Agila αναφορικά με την
επι/αποβίβαση. Τα καθίσματα
του Γερμανικού μοντέλου είναι
αρκετά σφιχτά, παρέχοντας καλή
στήριξη.
Η ανάρτηση του Smart είναι η πιο σφιχτή μεταξύ των αυτοκινήτων της μικρής κατηγορίας και όχι μόνο. Σε συνδυασμό με τα σκληρά καθίσματα, το αποτέλεσμα μετριάζει την άνεση των επιβατών.