Το διπλό χτύπημα της Mercedes στις κατηγορίες των μεγάλων-μεσαίων και μεσαίων κουπέ αυτοκινήτων αποσκοπεί στην αποκατάσταση της "αλήθειας" και στην επιβεβαίωση ενός γεγονότος: Όσον αφορά την εφαρμογή υψηλής τεχνολογίας στα αυτοκίνητα, κανείς δεν τα βάζει με τη Mercedes!
Η Γερμανική φίρμα έχει πολλάκις αποδείξει ότι μπορεί να παρουσιάζει αυτοκίνητα, των οποίων η εφαρμοσμένη τεχνο-λογία είναι πολύ υψηλού επιπέδου. Ένα παρόμοιο σκηνικό παρακολουθήσαμε κατά την παρουσίαση της υπάρχουσας S-Class, το 1998, ενώ το ίδιο συνέβη και δύο χρόνια αργότερα (2000) κατά την παρουσίαση της C-Class. Βέβαια, η απάντηση του ανταγωνισμού (βλέπε BMW και Audi) είναι σχεδόν πάντα άμεση και η Mercedes βρίσκεται αντιμέτωπη με υψηλότερα πρότυπα σε σχέση με αυτά που η ίδια αρχικά είχε θέσει. Η παρουσίαση της νέας γενιάς E-Class προηγήθηκε χρονικά αυτή της CLK, κάτι που επέτρεψε στη Mercedes να εφοδιάσει και το μικρότερο μοντέλο της με τεχνολογικά συστήματα που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο στην E-Class. Πέρα όμως από τα τεχνολογικά καλούδια με τα οποία είναι εφοδιασμένα τα δύο μοντέλα, το μεγάλο νέο έρχεται από τον τομέα των κινητήρων. Τόσο η E-Class, όσο και η CLK θα διατίθενται (από το Σεπτέμβριο) με τον κινητήρα 1,8 λίτρων, ο οποί ος με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή, θα αποδίδει ισχύ 163 ίππων. Ταυτόχρονα, με το νέο αυτό κινητήρα θα εφοδιαστεί και η υπάρχουσα γενιά της C-Class. Επιπρόσθετα, ακόμη δύο εκδόσεις του ίδιου κινητήρα θα είναι διαθέσιμες για τη Mercedes SportsCoupe με ιπποδυνάμεις 143 και 192 ίππων. Με τον ίδιο κινητήρα και τις εκδόσεις των 143 και 163 ίππων θα διατίθεται και η C-Class (Sedan και Estate).
Η νέα γενιά της E-Class εφοδιάζεται με μία σειρά τριών προς το παρόν κινητήρων, χωρητικότητας από 1.796 κ.εκ. μέχρι 3.199 κ.εκ. Μέχρι το Σεπτέμβριο, βασική έκδοση θα είναι η Ε240.
Η έκδοση του νέου μηχανικού συνόλου των 1.796 κ.εκ. που εφοδιάζει την CLK με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 163 ίππους και συμβάλλει στη συνολικά σπορτίφ εικόνα του μοντέλου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Οι νέες Mercedes Με τα μάτια της Mercedes