ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Plug-in ή ηλεκτρικό σε Leasing; Hyundai Tucson Vs Ioniq 5

1.100 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2024)
Plug-in υβριδικό ή ηλεκτρικό σε Leasing; Hyundai Tucson Vs Ioniq 5
2 Φωτογραφίες »

Plug-in υβριδικό ή ηλεκτρικό σε Leasing; Hyundai Tucson Vs Ioniq 5

- Πληρώνεις 3,2 ευρώ λιγότερα για τα πρώτα 100 χλμ. (σε πόλη και ταξίδι) με το ηλεκτρικό Ioniq 5
- Κάνει 400 χλμ. στο ταξίδι το Ioniq 5, 650 χλμ. το Tucson
- Και τα δύο δεν πληρώνουν φόρο εταιρικής χρήσης
- Σχεδίαση από το μέλλον για το Ioniq 5, επιβλητικό το Tucson

Το ηλεκτρικό Ioniq 5 κοστίζει 1.100 ευρώ παραπάνω σε βάθος τετραετίας

Tα αυτοκίνητα που φορτίζουν σε πρίζα, είτε είναι Plug-in υβριδικά είτε αμιγώς ηλεκτρικά, βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις εκείνων που επιλέγουν την λύση του leasing λόγω των φορολογικών πλεονεκτημάτων τους.
 
Δύο από αυτές τις επιλογές είναι το Plug-in υβριδικό Tucson και το αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5, τα οποία προσφέρονται σε παραπλήσια τιμή. Πιο συγκεκριμένα, το Plug-in υβριδικό Tucson κοστίζει 37.524 ευρώ (στην Hertz) και το ηλεκτρικό Ioniq 5 σε βάθος τετραετίας (στην Executive Lease) 38.630 ευρώ, δηλαδή περίπου 1.000 ευρώ παραπάνω.

Μηνιαίο μίσθωμα Προκαταβολή Συνολικό κόστος στην 4ετία Ποσοστό επί % σε σχέση με τη λιανική τιμή Μοντέλο
446 + Φ.Π.Α. = 553 ευρώ 9.300 + Φ.Π.Α. = 11.532 ευρώ 37.524 ευρώ (με Φ.Π.Α.) 81% Hyundai Tucson PHEV 252 PS
482 + Φ.Π.Α. = 597 ευρώ 8.500 + Φ.Π.Α. = 10.540 ευρώ 38.630 ευρώ (με Φ.Π.Α.) 83% Hyundai Ioniq 5 RWD 299 PS

Πληρώνεις 3,2 ευρώ λιγότερα για τα πρώτα 100 χλμ. (σε πόλη και ταξίδι) με το ηλεκτρικό Ioniq 5

H μέση πραγματική κατανάλωση ενέργειας του ηλεκτρικού Ioniq είναι 17,5 kWh/100 χλμ. (δείτε εδώ την δοκιμή του), νούμερο που συνεπάγεται πως αν το φορτίζεις στο σπίτι ή στην δουλειά, για κάθε 100 χιλιόμετρα που κάνεις σε πόλη και στο ταξίδι θα βγάζεις από την τσέπη 3 ευρώ. Λόγω της διττής φύσης του Plug-in υβριδικού Tucson, είναι πιο δύσκολο να υπολογιστεί η κατανάλωση του. Ξεκινώντας με τη μπαταρία φορτισμένη, το Tucson κάνει 65 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά με κόστος γύρω στα 2,5 ευρώ (έχει μπαταρία 13,8 kWh), ενώ για τα υπόλοιπα 35 χλμ, το αυτοκίνητο καίει 6,0 λτ. Κάνοντας τους υπολογισμούς το κόστος θα είναι 2,5+3,7= 6,2 ευρώ. Από εκεί και πέρα για κάθε 100 χλμ, το κόστος για 100 χλμ. είναι 10,5 ευρώ. 

Κάνει εύκολα 400 χλμ. στο ταξίδι το Ioniq 5, περισσότερα κάνει το Tucson

Το ηλεκτρικό Ioniq 5 προσφέρει οικονομικότερες μετακινήσεις από το Plug-in υβριδικό Tucson ωστόσο, αν θέλει κάποιος κάνει συχνά μεγάλα ταξίδια το Tucson είναι πιο πρακτική επιλογή, αφού με γεμάτη μπαταρία και φουλ ρεζερβουάρ μπορεί να κάνει 650 χιλιόμετρα. Την ίδια στιγμή, το Ioniq 5, όταν κινείται στον αυτοκινητόδρομο, μπορεί να κάνει 400 χιλιόμετρα εύκολα, ενώ αν ο οδηγός βάλει cruise control στα 100 χλμ., το Ioniq μπορεί να κάνει κοντά στα 500 χλμ. ηλεκτρικά πριν σταματήσει για φόρτιση.

Σχεδίαση από το μέλλον για το Ioniq 5, επιβλητικό το Tucson

To Ioniq 5 ξεχωρίζει αμέσως στον δρόμο χάρη στην ιδιαίτερη σχεδίασή του που το κάνει να μοιάζει σαν ένα αυτοκίνητο που μπήκε σε χρονομηχανή και ήρθε από το μέλλον. Έχει μεγάλες επιφάνειες, «space pixel» DRL φώτα εμπρός και πίσω που το κάνει να μοιάζει σαν ρομπότ και διάφορες νοστιμιές όπως οι pop-up χειρολαβές. Το Tucson, τώρα στην ανανεωμένη του έκδοση, συνεχίζει να υιοθετεί πιο παραδοσιακό σχήμα, απέκτησε ακόμα πιο μοντέρνο και κομψό look, ενώ τα μεγαλύτερα φώτα ημέρας τόνισαν το σχετικό εφέ στη μάσκα «angel wing».

Διαβάστε περισσότερα στις γραμμές που ακολουθούν για τo πως συγκρίνονται το Plug-in υβριδικό Tucson και το ηλεκτρικό Ioniq 5

Σελίδα 2Εσωτερικό & χώροι: Και τα δύο είναι hi-tech και ευρύχωρα
Σελίδα 3Κινητήρες-Επιδόσεις: Πιο ισχυρό το Tucson, πιο γρήγορο το Ioniq 5
Σελίδα 4Τεχνικά χαρακτηριστικά - Μετρήσεις
Mercedes
TURANZA 6 ALL SEASON