Στο δρόμο η συμπεριφορά του μοντέλου είναι απολύτως ασφαλής, καθώς σε μεγάλο βαθμό ορίζεται από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Η στιβαρότητα του πλαισίου συνδυάζεται πολύ καλά με τα φαρδιά ελαστικά, προσφέροντας αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης. Αυτό σημαίνει πως η επέμβαση του ESP σε δρόμους με στροφές γίνεται όταν πλέον η ταχύτητα είναι αρκετά μεγάλη και ο οδηγός... δεν το έχει αντιληφθεί, γεγονός που δεν είναι δύσκολο να συμβεί, αφού η ηχομόνωση του μοντέλου αλλά και η ποιότητα κύλισης είναι τέτοια που δύσκολα "προδίδεται" ο ρυθμός της κίνησης. Η ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την εμφάνιση κλίσεων, χωρίς όμως να είναι ιδιαίτερα μαλακή. Οι εγκάρσιες ταλαντώσεις του αμαξώματος περιορίζονται ικανοποιητικά, ενώ την ίδια στιγμή η άνεση των επιβατών διατηρείται σε αρκετά καλά επίπεδα. Η απενεργοποίηση του ESP σε δρόμους με στροφές και μειωμένο συντελεστή πρόσφυσης σημαίνει εμφάνιση υπερστροφής ισχύος "κατά παραγγελία" από τον οδηγό. Στις ευθείες επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα ακόμα σε ταχύτητες που πλησιάζουν την τελική. Το μόνο χαρακτηριστικό που επιδέχεται κριτικής, είναι η αίσθηση του τιμονιού. Η έντονη υποβοήθηση, στερεί σημαντική ποσότητα πληροφοριών από τα χέρια του οδηγού.Η ισχύς του κινητήρα ικανοποιεί απόλυτα καθώς καθιστά τις προσπεράσεις στο εθνικό οδικό δίκτυο γρήγορη και εύκολη υπόθεση. Τα φρένα του μοντέλου αποτελούνται από δίσκους σε όλους τους τροχούς (οι μπροστά αεριζόμενοι) οι οποίοι συνεπικουρούνται από ABS και BAS, καθιστώντας την ακινητοποίηση των 1.525 κιλών του αμαξώματος εύκολη υπόθεση ακόμα και μετά από σκληρή χρήση.
Αν και οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές δεν είναι περιορισμένες, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά μεγάλα. Με το ESP το μοντέλο παραμένει ακλόνητο στην πορεία που επιλέγει ο οδηγός.
Εξαιρετικά σταθερή η C Class Estate στις ευθείες, ακόμα και με ταχύτητες που πλησιάζουν την τελική της.
ΔΟΚΙΜΗ
Mercedes C 200 Kompressor Estate Ξεπερνά τις προκαταλήψεις