Το C3 και στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων που πέρασε πριν λίγες μέρες από τα χέρια μας για δοκιμή, έδειξε μια πολύ καλή εικόνα οδικών χαρακτηριστικών. Σε αυτή το ρόλο της έπαιξε τόσο η καλή ρύθμιση της ανάρτησης, που "έγερνε" περισσότερο προς την άνεση, επιτρέποντας αυξημένες κλίσεις στο αμάξωμα σε δρόμους με στροφές αλλά χωρίς να επηρεάζει την κατευθυντικότητα του μοντέλου, όσο και τα φαρδιά ελαστικά (185/60) που φιλοξενούνταν σε ζάντες 15 ιντσών.
Η ίδια διάσταση τροχών συναντάται και στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων και ενώ η ανάρτηση παραμένει αρκετά χαλαρή και οι κλίσεις αυξημένες, το μοντέλο δε δείχνει ίχνος ασάφειας σε ανοιχτές καμπές και στροφές της Εθνικής Οδού, με ταχύτητες πλησίον της τελικής που ανακοινώνει ο κατασκευαστής (192 χλμ./ώρα). Σε πιο στενό επαρχιακό δρόμο με κλειστές στροφές, περισσότερο θα ενοχλήσει η ολοκληρωτική απουσία πλευρικής στήριξης στα σώματα οδηγού/συνοδηγού από τα μαλακά καθίσματα, παρά οι κλίσεις του αμαξώματος που και πάλι δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του μοντέλου. Στις ευθείες η εικόνα είναι ανάλογη με αυτή της μικρότερης σε κυβισμό έκδοσης, με την άνεση να έχει τον πρώτο λόγο και τη σταθερότητα να κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα, ακόμα και όταν πνέουν πλευρικοί άνεμοι μέτριας έντασης. Ο οδηγός έχει σύμμαχό του το εξαιρετικό πλαίσιο και το σαφές παρά την ηλεκτρική υποβοήθηση -η οποία φημίζεται για τη μείωση της αίσθησης που προσφέρει στις περισσότερες περιπτώσεις- σύστημα διεύθυνσης, ενώ εξαιρετικά είναι σε αίσθηση και απόδοση και τα φρένα του μοντέλου, που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους στους εμπρός τροχούς και απλούς στους πίσω.
Στις στροφές οι κλίσεις είναι αυξημένες αλλά το κράτημα του μικρού Γάλλου είναι συνολικά πολύ καλό.