Στις 22 Ιουνίου του
1934, η γερμανική Ενωση
Κατασκευαστών Αυτοκινήτων
αναθέτει στον Ferdinard Porsche να
σχεδιάσει το "αυτοκίνητο
του λαού".
Ενα χρόνο μετά το πρωτότυπο
μοντέλο είναι έτοιμο και
φέρει έναν αερόψυκτο
κινητήρα 700 κ.εκ. απόδοσης 22
ίππων.
Το 1937 κατασκευάζονται τα 30
πρώτα "κομμάτια" τα
οποία υποβάλλονται σε
εξαντλητικές δοκιμές 2,4 εκατ.
χιλιομέτρων.
Το 1938 τοποθετείται κινητήρας
986 κ.εκ. απόδοσης 24 ίππων και
εξελίσσονται τρεις εκδόσεις
αμαξώματος. Δύο saloon/sedan με
σταθερή και ανακλινόμενη
οροφή και μια κάμπριο.
Μέχρι το τέλος του 2ου
Παγκόσμιου Πολέμου έχουν
κατασκευαστεί 630 saloon/sedan
μοντέλα, τα περισσότερα από
τα οποία κάλυψαν τις ανάγκες
του γερμανικού στρατού.
Το 1946 έχουν κατασκευαστεί ήδη
10.000 Beetle, η παραγωγή αυξάνεται
με γοργούς ρυθμούς, ενώ τα
επόμενα 5 χρόνια χρόνια
πραγματοποιούνται εξαγωγές
στην αμερικανική αγορά και σε
29 συνολικά χώρες.
Το 1953 τα δύο "φινιστρίνια"
στο πίσω μέρος
αντικαθίστανται από ένα
ενιαίο οβάλ παρμπρίζ και ένα
χρόνο μετά ένας νέος
κινητήρας 30 ίππων προσφέρει
στο "σκαθάρι" τελική
ταχύτητα 110 χλμ./ώρα.
Μέχρι τις 8 Αυγούστου του 1955, 1
εκατ. τεμάχια έχουν περάσει
τη γραμμή παραγωγής.
Την επόμενη δεκαετία
εμφανίζονται οι εκδόσεις
"VW 1300" και "VW 1500" με
την 2η να αποδίδει 44 ίππους, να
εφοδιάζεται με δισκόφρενα
και να είναι διαθέσιμη και με
αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Για πρώτη φορά το 1968 το όνομα
"Beetle" εμφανίζεται σε
επίσημη διαφήμιση της VW.
Συνολικά, 16.255.500 Beetle
παράχθηκαν στη Γερμανία, με
το τελευταίο να περνά τη
γραμμή παραγωγής στις 19
Ιανουαρίου του 1978.
Η παραγωγή του VW Beetle
συνεχίζεται στο Μεξικό και
στις 17 Οκτωβρίου του 1985
γιορτάζεται η 50ή επέτειος του
μοντέλου.
Το 1992 το VW Beetle θα "φορέσει"
τριοδικό καταλύτη. Μέχρι τις
23 Μαϊου της ίδιας χρονιάς
έχουν παραχθεί συνολικά 21
εκατ. "τεμάχια" του "θρύλου".
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ VW Beetle - Mini
Οι αναμνήσεις ξαναγυρίζουν...