Το 307 αποποιείται το
παρελθόν του -λέγε με 306- και
τις συνήθειές του στο δρόμο,
προβάλλοντας ένα πιο "συντηρητικό"
οδηγικό προφίλ. Οι
υπερστροφικές τάσεις του
προκάτοχου, στην ένταση και
τη συχνότητα που
εμφανίζονταν, έχουν σχεδόν
εξαλειφθεί. Ο οδηγός του 307
ακόμα και όταν το επιδιώξει,
το μόνο που θα καταφέρει
είναι τη στιγμιαία
αποσταθεροποίηση του πίσω
μέρους, ακόμα και όταν η
άσφαλτος δεν είναι και στην
καλύτερή της μορφή. Τα
χαρακτηριστικά παθητικής
τετραδιεύθυνσης παραμένουν
με κάποιους περιορισμούς,
λόγω της αλλαγής της πίσω
ανάρτησης που πλέον
βασίζεται σε ημιάκαμπτο
άξονα. Η αίσθηση της
σταθερότητας που κερδίζει ο
οδηγός είναι πολύ καλή και
εκτιμάται ιδιαίτερα όταν
επιδιωχθεί η σβέλτη
μετακίνηση. Σε δρόμους με
στροφές, ο οδηγός θα μπορέσει
να εκμεταλλευτεί το πολύ καλό
πλαίσιο και την ανάρτηση, που
διατηρεί τις κλίσεις του
αμαξώματος σε λογικά επίπεδα,
ενώ συνεπικουρεί και στη
διατήρηση της επιθυμητής
τροχιάς, ακόμα και με
αυξημένη ταχύτητα. Το σύστημα
διεύθυνσης απλά ικανοποιεί,
καθώς υστερεί σε αίσθηση,
τουλάχιστον σε σχέση με όσα
μας έχει συνηθίσει ο Γάλλος
κατασκευαστής. Τα φρένα του
μοντέλου αποτελούνται από
αεριζόμενους δίσκους στους
εμπρός τροχούς και απλούς
πίσω, ενώ διαθέτουν και ABS με
ΕΒD, το οποίο δεν
ενεργοποιείται εύκολα. Η
συνολική απόδοσή τους είναι
πολύ καλή, ακόμα και μετά από
σκληρή χρήση.
Στις ευθείες η σταθερότητα που επιδεικνύει
το 307 είναι πολύ καλή, ανάλογη της
προσφερόμενης προς τους επιβάτες άνεσης.