ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2001

Ενεργητική ασφάλεια


Ημιάκαμπτος άξονας πίσω, μικρότερη
τάση για υπερστροφή

Η ουδέτερη συμπεριφορά του 307 σε κάθε περίπτωση ακόμα και κοντά στο όριο πρέπει να αναζητηθεί στη χρήση του ημιάκαμπτου άξονα πίσω. Η παθητική τετραδιεύθυνση υφίσταται καθώς και η νέα διάταξη της πίσω ανάρτησης (με τον ημιάκαμπτο άξονα και τα ελικοειδή ελατήρια αντί των ράβδων στρέψης) διαθέτει τα σχετικά χαρακτηριστικά αλλά είναι σαφώς μικρότερη η επιρροή της στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο τα υπερστροφικά φαινόμενα που χαρακτήριζαν τη συμπεριφορά του 306 στο δρόμο είναι σημαντικά περιορισμένα στην περίπτωση του 307.
 


Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον και αντιστρεπτική δοκό. Η απλή και δοκιμασμένη λύση, αποδεικνύεται εξαιρετική επιλογή για το χαρακτήρα του 307.
 

Η νέα διάταξη της πίσω ανάρτησης έχει επιφέρει σχεδόν ολοκληρωτική εξάλειψη των υπερστροφικών φαινομένων από την οδική συμπεριφορά του νέου Peugeot 307.
 

 ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 307 1,6 16V
 Στόχος του η κορυφή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
"Αξιόμαχο" το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων
Ακλόνητο το πίσω μέρος στις στροφές
Ησυχο, άνετο και πολυτελές το εσωτερικό
Ενεργητική ασφάλεια
Παθητική ασφάλεια