ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/6/2003

Ουδέτερο και άνετο

Κατά την κίνηση στο δρόμο το νέο Α3 ξεδιπλώνει τον κύριο όγκο των "αρετών" του παρέχοντας υψηλού επιπέδου άνεση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Το πρώτο στοιχείο που κερδίζει τις εντυπώσεις του οδηγού είναι το πολύ καλό και σταθερό πάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο απόρροια του στιβαρού πλαισίου και των αυξημένων σε μήκος μετατροχίων (αύξηση 23 χιλ. εμπρός και 22 χιλ. πίσω). Σε δρόμο με στροφές το Α3 συμπεριφέρεται κατά βάση ουδέτερα και μόνο υπό μεγάλη πίεση ή σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα εμφανίζει υποστροφή, πάντα με ομαλό και προοδευτικό τρόπο. Στον αυτοκινητόδρομο η σταθερότητα είναι υποδειγματική (ακόμη και συνεχείς ανωμαλίες με υψηλή ταχύτητα κίνησης δε θα προβληματίσουν) και γεμίζει με ένα αίσθημα ασφάλειας τον οδηγό. Το σύστημα διεύθυνσης είναι από τους βασικούς "συμμάχους" του οδηγού. Διαθέτει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση η οποία μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και η εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας είναι από τις επιτυχημένες. Το τιμόνι είναι σαφές, γρήγορο και ακριβές στις στροφές ή στην ευθεία και αρκετά ελαφρύ σε επιτόπιους ελιγμούς. Πολύ καλές εντυπώσεις άφησε το σύστημα πέδησης (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί πίσω με ABS και EBD) αλλά και ο επιλογέας του κιβωτίου κυρίως λόγω των μικρών διαδρομών του. Μνεία πρέπει να γίνει και στο ESP το οποίο ελέγχει πλήρως τη συμπεριφορά του οχήματος χωρίς να επεμβαίνει νωρίτερα απ' ό,τι χρειάζεται. Με άλλα λόγια "αφήνει" τον οδηγό να κινηθεί γρήγορα και να "εξερευνήσει" τα περιθώρια του οχήματος κάνοντας την εμφάνισή του μόνο στο όριο. Συνολικά το νέο Α3 είναι πολύ καλό για άνετη και ασφαλή κάλυψη μεγάλων αποστάσεων με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες.



Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες ενώ προαιρετικά διατίθεται και σπορ ανάρτηση με πιο σφικτές ρυθμίσεις.
 

Υψηλά περιθώρια πρόσφυσης παρέχουν τα ελαστικά 
225/45 R17 (έξτρα).


To ESP δεν επεμβαίνει προτού να είναι απολύτως απαραίτητο.



 ΔΟΚΙΜΗ Νέο Audi Α3 2,0 FSI
 
Ημέρα κρίσεως...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ελαστικός και πολιτισμένος
Πρωταγωνιστής η ποιότητα κατασκευής
Καλοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές
Ουδέτερο και άνετο
Πολύ καλή η πίσω ανάρτηση