Πιο εντυπωσιακή και αναμφίβολα πιο ευχάριστη όψη έχει ο εσωτερικός χώρος του Punto καθώς αποδεικνύεται πολύ επιτυχημένη η επιλογή της εταιρείας να υιοθετήσει διχρωμία στο ταμπλό του μοντέλου της. Η έντονη αντίθεση λοιπόν του ανοιχτόχρωμου και σκουρόχρωμου γκρι "κλέβει την παράσταση". Μάλιστα η συνολική εικόνα αποσπά πολύ θετικά σχόλια διότι επεκτείνεται πέρα από το ταμπλό σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου όπως είναι το εσωτερικό των θυρών αλλά και οι βάσεις των καθισμάτων οι οποίες είναι βαμμένες σε ανοικτό γκρι (σχεδόν άσπρο) και βρίσκονται σε αρμονική αντίθεση με τις επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών που έχουν βαθύ μπλε χρώμα. Δε λείπουν βέβαια και επεμβάσεις στη σχεδίαση του ταμπλό και όχι μόνο στον χρωματισμό. Κυριότερη από αυτές είναι η άμβλυνση των άκρων στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας η οποία συνολικά έχει ένα ελαφρώς πιο καμπύλο σχήμα. Επίσης έχει διαφοροποιηθεί ο πίνακας οργάνων όπου οι ενδείξεις του ταχύμετρου, του στροφόμετρου, του δείκτη θερμοκρασίας και της στάθμης καυσίμου, έχουν νέο σχήμα. Πιο σημαντική όμως σε αυτό το σημείο είναι η προσθήκη μιας νέας πολυλειτουργικής οθόνης η οποία φιλοξενεί ένα μεγάλο αριθμό ενδείξεων. Ο οδηγός περιηγείται στο μενού μέσω πλήκτρου στο χειριστήριο των υαλοκαθαριστήρων όμως παρά τη χρησιμότητα αυτών των ενδείξεων η προσαρμογή του οδηγού στη λειτουργία του συστήματος δε γίνεται αμέσως. Κατά τα λοιπά, η πολύ καλή θέση οδήγησης (καθ' ύψος ρυθμισμένο κάθισμα και τιμόνι), η πολύ καλή πλευρική στήριξη που προσφέρουν τα καθίσματα καθώς και οι χώροι για μικροαντικείμενα που είχε το προηγούμενο συναντώνται και στο νέο Punto. O δε εξοπλισμός άνεσης είναι αρκετά πλούσιος περιλαμβάνοντας όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες για παράθυρα και καθρέφτες, "κλασικό" κλιματισμό (ο αυτόματος διζωνικός του αυτοκινήτου της δοκιμής είναι έξτρα), ηχοσύστημα με CD κ.λπ. Από πλευράς ασφάλειας υπάρχει επίσης αναβάθμιση καθώς οι δύο μετωπικοί αερόσακοι είναι στάνταρ όπως και το ABS με EBD ενώ προαιρετικά τοποθετούνται πλευρικοί και οροφής.
Το ταμπλό έχει δίχρωμα πλαστικά αρκετά καλής ποιότητας. Νέο σχήμα έχουν οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων ενώ γενικά η εικόνα στο εσωτερικό είναι πιο "ζωντανή".
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή. Η έλλειψη τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού δεν προβληματίζει.
Η κορυφή της κεντρικής κονσόλας έχει ελαφρώς διαφοροποιημένο σχήμα ενώ εντελώς νέα είναι τα χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού.