Η
οδική συμπεριφορά είναι ένας ακόμη από τους τομείς του νέου Punto όπου η καλή εικόνα του προηγούμενου μοντέλου δεν έχει μεταβληθεί. Η δομή των αναρτήσεων δεν έχει αλλάξει (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω με αντιστρεπτικές δοκούς και στους δύο άξονες) όμως όπως έχει ανακοινωθεί σχετικά έχουν επανεξεταστεί οι ρυθμίσεις. Στην πράξη το αυτοκίνητο εμφανίζει μια ευχάριστη αίσθηση στιβαρότητας και σφικτού "στησίματος" περίπου όπως αυτή που εμφάνιζε και η προγενέστερη έκδοση των 1,2 λίτρων με τη διαφορά όμως ότι φαίνεται ελαφρώς αυξημένη η παρεχόμενη άνεση. Ο συνδυασμός είναι πολύ καλός καθώς οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφώνται πολύ ικανοποιητικά ενώ και οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες. Από πλευράς αντιδράσεων το Punto είναι εύκολα προβλέψιμο και εμφανίζει μια αξιόλογη ουδετερότητα στις στροφές. Μόνο υπό μεγάλη πίεση ή σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα το εμπρός μέρος θα ανοίξει την τροχιά του ενώ σε περίπτωση βίαιης επιβράδυνσης μέσα σε μια γρήγορη στροφή εμφανίζονται τάσεις υπερστροφής σε πολύ φυσιολογικά όμως επίπεδα. Μεγάλο μερίδιο για την καλή συμπεριφορά στις στροφές διαδραματίζουν και τα ελαστικά με διάσταση 185/60 R14 τα οποία όμως διατίθενται ως έξτρα. Στην ευθεία και ακόμη και με ταχύτητες που προσεγγίζουν την τελική, το όχημα είναι πολύ σταθερό και δεν τρομάζει τον οδηγό. Όπως και στο απερχόμενο Punto έτσι και στο τωρινό, ο οδηγός εντυπωσιάζεται από την ισχύ των φρένων (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και ταμπούρα πίσω με διάμετρο 257 και 203 χιλ. αντίστοιχα) με στάνταρ ABS με EBD.
Στις στροφείς οι κλίσεις εμφανίζονται υπό μεγάλη πίεση ενώ οι αντιδράσεις είναι κατά βάση ουδέτερες.
Τα ελαστικά 185/60 R14 και οι όμορφες ζάντες αλουμινίου διατίθενται ως έξτρα στην έκδοση Dynamic.