ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/7/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/7/2003

Μικρομεσαία

Opel Astra: To "αειθαλές" μικρομεσαίο
Πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μικρομεσαία μοντέλα των τελευταίων ετών που σημειώνει μεγάλη εμπορική επιτυχία παρά το γεγονός ότι παραμένει απαράλλαχτο από τις αρχές του 1998 οπότε και ξεκίνησαν οι πωλήσεις του στην ελληνική και τη διεθνή αγορά. Για τους αριθμούς συνηθίζεται να λέγεται ότι δεν ψεύδονται ποτέ και για το Astra "δείχνουν" ότι ήταν το πιο καλοπουλημένο όχημα στην Ελλάδα το 1999 αλλά και το 2001 ενώ η καλύτερη "στιγμή" του ήταν το 2000 οπότε (χωρίς να είναι πρώτο) οι ταξινομήσεις του ανήλθαν στις 13.494 μονάδες. 
Με απλές και κομψές γραμμές να χαρακτηρίζουν την εμφάνιση του αμαξώματός του, το Astra καταφέρνει να αποπνέει μια έντονη αίσθηση στιβαρότητας και να προσελκύει με ευκολία αγοραστές. Στο εσωτερικό το όχημα διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τους καλούς σε μέγεθος χώρους για επιβάτες αλλά και για αποσκευές (370 λίτρα) αποτελώντας έτσι μια πολύ καλή οικογενειακή πρόταση. Διαθέτει κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων με ισχύ 90 και 100 ίππων ενώ από πλευράς αμαξώματος διαθέτει τρίθυρη, πεντάθυρη, τετράθυρη και στέισον βάγκον έκδοση. 
Ένα στοιχείο το οποίο φέρνει το Astra σε κατά μέτωπο "σύγκρουση" με την αντίστοιχη μικρομεσαία πρόταση της Toyota είναι και η κορυφαία έκδοση του μοντέλου. Πρόκειται για την έκδοση Astra OPC η οποία εφοδιάζεται με δίλιτρο κινητήρα ισχύος 200 ίππων και προσφέρει πολύ υψηλές επιδόσεις. Οι τιμές για το Astra ξεκινούν από 13.385 ευρώ με εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει δύο αερόσακους, υδραυλικό τιμόνι, κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα κ.λπ. 




Το Astra είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα των τελευταίων ετών στην ελληνική αγορά παρά το γεγονός ότι δεν έχει υποστεί καμία επέμβαση ανανέωσης.

Πολύ ισχυρός κινητήρας στα 1,4 λίτρα. Υψηλό πρεστίζ και ποιότητα κατασκευής. 

Το εσωτερικό δείχνει τα χρόνια του. Μέτρια σχέση τιμής- εξοπλισμού. 

 

Toyota Corolla: Με όνομα "βαρύ" 
Εχοντας πίσω του μια ιστορία πολλών δεκαετιών και αριθμώντας εννέα γενιές στη μακρά πορεία του, το Toyota Corolla είναι ένα μοντέλο που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του. Η τωρινή γενιά δείχνει πιο ώριμη από ποτέ με σύγχρονη σχεδίαση τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό μέρος της εκπέμποντας ισορροπημένες δόσεις στιβαρότητας, νεανικού χαρακτήρα αλλά και δυναμισμού. 
Στο εσωτερικό το όχημα διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κατασκευής και το πολύ προσεγμένο φινίρισμα. Οι χώροι για επιβάτες είναι πολύ καλοί και μια πενταμελής οικογένεια δε θα αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα. Ωστόσο ο χώρος αποσκευών στην πεντάθυρη έκδοση (289 λίτρα) δεν ικανοποιεί απόλυτα σε αντίθεση με τον αντίστοιχο της τετράθυρης έκδοσης που με 437 λίτρα είναι πολύ καλός. 
Από πλευράς κινητήρων το Corolla εφοδιάζεται με μηχανικά σύνολα 1,4 και 1,6 λίτρων ισχύος 97 και 110 ίππων ενώ από πλευράς εκδόσεων διατίθεται ως τρίθυρο, πεντάθυρο και σεντάν. Αντί της κλασικής στέισον βάγκον υπάρχει η πολυμορφικής φύσεως πρόταση με το όνομα Corolla Verso η οποία εξετάζεται σε επόμενη σελίδα. 
Το αντίπαλον δέος του Astra OPC είναι φυσικά το Corolla T Sport που εφοδιάζεται με 1.800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα ισχύος 192 ίππων ο οποίος φυσικά καθιστά το Ιαπωνικό όχημα ένα καυτό χάτσμπακ. Οι τιμές για το Corolla ξεκινούν από 15.190 ευρώ, κόστος που θεωρείται υψηλό παρά το σχετικά πλούσιο εξοπλισμό της βασικής έκδοσης (δύο αερόσακοι, ΑΒS, κλιματισμός, ηλ.παράθυρα και καθρέφτες, υδραυλικό και ρυθμιζόμενο τιμόνι κ.λπ). 



Μια από τις καθιερωμένες προτάσεις της αγοράς είναι το Corolla για το οποίο αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος βρίσκεται στην πρώτη θέση του γενικού πίνακα πωλήσεων μέχρι και το Μάιο.

Τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας 1,4 λίτρων. Λιτό αλλά σύγχρονο σχεδιαστικά και ποιοτικό εσωτερικό. 

Υψηλή τιμή βασικής έκδοσης. Σχετικά μικρός χώρος αποσκευών.

 


 


 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Opel vs Toyota
 Ένα ενδιαφέρον "ζευγάρι"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μικρομεσαία
Μικρά
Μεσαία
Κουπέ
Mικρά πολυμορφικά
Μικρομεσαία πολυμορφικά
Ρόουντστερ
Εκτός δρόμου