Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές στη βάση του πολύ καλού μικρού μοντέλου, η Renault προχώρησε στην ανανέωση που θα προσελκύσει περισσότερους υποψήφιους αγοραστές.
Με επεμβάσεις στο εξωτερικό που προσδίδουν πιο επιθετική μορφή στο καλαίσθητο αμάξωμα του μοντέλου αλλά και στην ανάρτηση που τονίζουν τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά του, το Γαλλικό μικρό επανατοποθετείται έναντι του ομοεθνούς και μη ανταγωνισμού με αρκετές αξιώσεις.
Κοιτώντας το αυτοκίνητο από το πλάι, αντιλαμβάνεται κανείς άμεσα περί τίνος πρόκειται. Είναι σαφές πως μιλάμε για
Renault Clio. Το φαρδύ πλαίσιο των πλευρικών θυρών αλλά και οι ανάλογες πίσω τριγωνικές κολόνες δεν αφήνουν περιθώρια για αμφισβήτηση. Το αυτό συμβαίνει και με τη διακριτική αεροτομή που κοσμεί το επάνω μέρος της τρίτης πόρτας, η οποία για την περίσταση δεν είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι αρκετές και άμεσα ορατές. Τα στρογγυλά στοιχεία μέσα στα τριγωνικά φωτιστικά σώματα που υπήρχαν και στην προηγούμενη έκδοση, δίνουν νέα υπόσταση στον εμφανισιακό χαρακτήρα του μοντέλου. Θετική είναι και η αλλαγή στο πίσω έμβλημα της Renault, το οποίο έχει γίνει σημαντικά μεγαλύτερο και φιλοξενεί στο ρομβοειδές κενό στο κέντρο του, ένα ομοιόσχημο κουμπί για το άνοιγμα της πόρτας του χώρου των αποσκευών. Επίσης νέας σχεδίασης είναι και ο προφυλακτήρας, ο οποίος με το εγκάρσιο άνοιγμά του τονίζει το σπορτίφ ύφος του νέου Clio. Στο εμπρός μέρος εντοπίζονται οι κυριότερες αλλαγές που έχουν προσδώσει νέα σχεδιαστική ταυτότητα στο μικρό Γαλλικό μοντέλο. Τα φωτιστικά σώματα πλέον έχουν
"τριγωνική" απόληξη στο επάνω τους μέρος, ενώ καλύπτουν μεγαλύτερη από ό,τι στο παρελθόν μετωπική επιφάνεια. Με τα στρογγυλά τους στοιχεία και τα τριγωνικά φλας που καλύπτονται από ενιαίο κρύσταλλο, προσδίδουν την πρέπουσα επιθετικότητα για αυτοκίνητο που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε ένα νεανικό κοινό. Τα "φουσκώματα" πάνω από τα φωτιστικά σώματα και το νεύρο που διατρέχει τη μέση του καπό "καταδεικνύοντας" κατά μια έννοια το έμβλημα της κατασκευάστριας εταιρείας είναι σύμφωνα προς τη σπορτίφ αισθητική του συνόλου. Κάτι που συμβαίνει και με τη σχεδίαση του προφυλακτήρα εμπρός, που φέρει μεγάλο αεραγωγό και στρογγυλούς προβολείς ομίχλης.
Με ανάλογες αλλαγές στο εσωτερικό και κυρίως στο ταμπλό, η νέα γενιά του Clio διάγει μια πολλοστή νεότητα. Αξιόλογο είναι και το επίπεδο του προσφερόμενου εξοπλισμού του, το οποίο όμως επισύρει και τη σχετική επιβάρυνση στο κόστος κτήσης, που είναι ελαφρώς αυξημένο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του Clio.
Απαράλλαχτη έχει μείνει η σχέση οδικής συμπεριφοράς-άνεσης που επιδείκνυε και η προηγούμενη γενιά του μοντέλου, η οποία αποτελούσε υπόδειγμα συνδυάζοντας τα πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά με την υποδειγματική προσφερόμενη άνεση προς τους επιβάτες. Ολα τα παραπάνω στο "πακέτο" που είχαμε στη διάθεσή μας (1,4 16V Dynamique) κοστίζουν 4.590.000 δραχμές, τιμή που κρίνεται ως αρκετά υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας στην οποία εντάσσεται το μοντέλο.
Από το πλάι σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το απελθόν μοντέλο. Οι φαρδιές κολόνες πίσω αλλά και το αντίστοιχο πλαίσιο των παραθύρων στις πόρτες είναι τα σημαντικότερα κοινά χαρακτηριστικά με την απελθούσα έκδοση.
Τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με το ενιαίο κάλυμμα τονίζουν τη σπορτίφ υπόσταση του μοντέλου.
ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio 1,4 16V Ανανέωση επιθετικής γραμμής