Οι δομικές ενισχύσεις του αμαξώματος του νέου Audi A4 προσφέρουν μεγάλη αντοχή στις καταπονήσεις που επιφέρει κάποια σύγκρουση και συνεπώς ανάλογο είναι το επίπεδο προστασίας στους επιβάτες. Για τη σωματική ακεραιότητα των επιβατών φροντίζουν 6 αερόσακοι (2 μετωπικοί, 2 πλευρικοί και 2 οροφής) που αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού, ενώ προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν πλευρικοί αερόσακοι για τους πίσω.
Εξι συνολικά αερόσακους διαθέτουν όμως και όλες οι εκδόσεις της σειράς 3 της BMW, με προαιρετική και εδώ την τοποθέτηση των πλευρικών για τους πίσω επιβάτες. Η διαφορά σε σχέση με το Α4 έγκειται στο ότι οι αερόσακοι οροφής προστατεύουν μόνο τους εμπρός επιβάτες και δεν είναι τύπου "κουρτίνας" όπως στο μοντέλο της Audi. Το αμάξωμα του Γερμανικού μοντέλου ικανοποιεί με απόλυτη επιτυχία τις σύγχρονες προδιαγραφές πρόσκρουσης, προσφέροντας "απλόχερα", όπως και ο ομοεθνής ανταγωνιστής του κορυφαία παθητική ασφάλεια στους επιβάτες. Και τα δύο μοντέλα φέρουν ζώνες ασφαλείας με πυροτεχνικούς προεντατήρες.
Με αυξημένες δομικές ενισχύσεις στο αμάξωμα και 6 αερόσακους στο βασικό εξοπλισμό το Audi A4 υπόσχεται κορυφαία προστασία στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.
Οι δοκιμές πρόσκρουσης της BMW έχουν δείξει ότι το αμάξωμα της σειράς 3 είναι... φρούριο παθητικής ασφάλειας. Ετσι λοιπόν κορυφαία είναι η επίδοση και αυτού του μοντέλου που εφοδιάζεται σε όλες του τις εκδόσεις με 6 στάνταρ αερόσακους.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Audi A4 εναντίον BMW Σειράς 3 3άρες ή... ντόρτια;